روش های زیاد شدن عمر لوازم خانگی چیست ؟

در زیر به راه کارهایی که عمر لوازم خانگی را زیاد می کند می پردازیم. بسیاری از افراد وقتی وسیله خانگی را خریداری می کنند همواره احساس نا رضایتی دارند و از آن راضی نیستند و همواره می گویند ، اقبال خوبی ندارند که بتوانند دستگاه خوبی را خریداری کنند.

در این مقاله مطالبی بیان می شود که شما بتوانید مدت زمانی را که وسیله خانگی تان سالم کار می کند را بسیار افزایش دهید. یکی از مواردی که پس از خریدن دستگاه برقیتان باید به آن توجه کنید این است که :
• به هیچ وجه نباید پس از خرید یک وسیله برقی سریع آن را به پریز برق متصل کنید . شما می بایست پس از باز کردن دستگاه خود از جعبه ، ابتدا به طور کامل ، دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و با دقت بخوانید.
اما همان طور که می دانیم انسان های امروزی طبق عادات منفی ، زیاد از خواندن خوششان نمی آید که بنشینند و راهنمای وسیله ها را بخوانند. ما همواره احساس می کنیم کاربرد همه چیز را می دانیم .اگر مشتریان دفترچه راهنمای وسیله خریداری شده خود مطالعه نکنند و با توجه به ناآگاهی در طرز استفاده از آن ، درصد بروز صدمه و آسیب را به خود و اطرافیان خود بالا خواهند برد.
حتی در شرایطی دیده شده است که خریداران پس از استفاده از یک محصول حتی پس از مدت ها از خرید آن ، بسیاری از قابلیت های آن را نمی دانند و به همین دلیل نتوانسته اند به خوبی از وسیله مورد نظر بهره مند شوند. نکته دیگری که اهمیت خواندن دفترچه راهنما را نشان می دهد آموزش چگونگی اتصال قطعات دستگاه خریداری شده به همدیگر است که به طور کامل و مفصل در دفترچه راهنما نمایش داده می شود.
• علاوه بر موارد مطرح شده در بالا ، مدت حداکثر زمانی که ازهر دستگاه به طور ممتد می توان استفاده کرد معمولا در داخل دفترچه نوشته شده است . مثلا برخی از این قوانین عبارتند از :
1. وسیله ای مانند مخلوط کن ، حداکثر زمان روشن ماندن ممتد آن را یک دقیقه تخمین زده اند ، این سری از لوازم اگر بالاتر از یک دقیقه به طور ممتد روشن بمانند خراب می شوند و هر یک دقیقه نیاز به استراحت دارند.
2. لباسشویی و جاروبرقی ها نیز اکثرا بعد از یکبار انجام کار ، به استراحت نیازمند هستند. بهتر است بعد از هر بار که لباسشویی ، لباس هایتان را می شوید ، حدود 2 ساعت بیکار بماند تا ماندگاریش بالا رود و حداقل آسیب را ببیند.
بسیاری از متخصصین لوازم خانگی تاکید دارند ، برای آنکه بتوانید از جاروبرقی خود برای مدت زمان طولانی استفاده کنید و به تعمیرکار نیازمند نشوید بهتر است بعد از آنکه یک اتاق را جارو کردید به جاروبرقی زمانی را برای استراحت بدهید .
3. بعد از آنکه غذاهای خود را در ماکروویو گرم کردید سعی کنید سریع بعد از آن غذای دیگری را قرار ندهید.
4. برای یخچال و فریزرهای و با توجه به کم و زیاد شدن جریانات برق در برق شهری ، که باعث خرابی آنها می شود ، بهتر است از محافظ برای آنها استفاده کنید. البته اگر می توانید مقدار بیشتری هزینه کنید بهتر است یک ترانس مرغوب را در ابتدای ورودی جریان برق خانه خود قرار دهید تا بتواند از همه لوازمتان به خوبی محافظت به عمل آورد.

در بعضی از مواقع و با توجه به رعایت همه نکات بالا و همچنین انتخاب برندهای شناخته و معروف ، کماکان شاهد خرابی لوازم برقی خواهیم . در این شرایط اصلا نگران نباشید زیرا تعمیرکاران حرفه ای تعمیرگاه قائم در اسرع وقت آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستند.
شماره تماس
22300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.