خدمات پس از فروش محصولات بوش

شرکت بوش از سال 1886 در شهر اشتونگارت (آلمان) به وسیله آقای بوش، شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده وسیله های اتوماتیک در دنیا شده است.

شرکت بوش در سال 2010 میلادی توانست بالاترین فروش را در طول عمر 25 ساله خود داشته باشد. این شرکت در آغاز کار خود تنها با 9 نفر کارمند شروع به فعالیت کرد و آنها به تعمیر دستگاه های مختلف از قبیل: دوربین های عکاسی، تلفن و … می پرداختند.

 

تعمیر یخچال قائم سرویس

تعمیرگاه مجاز بوش

شرکت قائم سرویس، آماده ارائه خدمات، تعمیر و سرویس کالاهای بوش از قبیل: انواع یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و جاروبرقی و… را انجام میدهد.
شرکت قائم سرویس خدمات خاصی را برای محصولات ذکر شده در بالا از برند شناخته  شده و معروف بوش در نظر گرفته است، به طوری که  شما شهروندان عزیز تهرانی ساکن هر نقطه ای از تهران باشید، می توانیید از خدمات پس از فروش شرکت قائم سرویس بهره مند بشوید. همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند و با مراجعه به منزل شما، جهت سرویس و تعمیر کالای شما اقدام می کنند و نیازی نیست شما کالای خراب خود را برای تعمیر جا به جا کنید و اگر پس از بررسی های لازم، قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، همکاران ما قطعه ای اصل از برند بوش را جایگزین قطعه معیوب می کنند. در پایان کار به شما فاکتور ارائه میدهند وکار خود را گارانتی می کنند. شرکت قائم سرویس در راستای هدف مشتری مداری و ارائه خدمات در تمامی فرایند تعمیر لوازم شما از قطعات اورجینال استفاده میکند و قطعات و خدمات خود را سه ماه گارانتی خواهد کرد و تمامی هزینه های دریافتی از شما طبق تعرفه اتحادیه صورت می گیرد.

متخصص تعمیرات یخچال

گارانتی پس از تعمیر

تعمیرکاران حرفه ای و کار آزموده شرکت قائم سرویس پس از آنکه مشکلات وسیله خراب شما را با تعمیر و یا تعویض قطعه جایگزین و اصل آن رفع کردند، در ادامه نیز نسبت به نیازهای شما مشتریان گرامی حساس هستند و به همین دلیل قطعات تعویض شده توسط این شرکت دوباره برای مدت معینی شامل گارانتی می شوند. برای مثال:

بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که پس از به پایان رسیدن مدت زمان گارانتی محصول خریداری شده خود، اگر محصول با مشکلی رو به رو شود و یا قطعه ای از کار بیفتند چه کار می توانند انجام دهند؟
پس اگر گارانتی محصول خریداری شده تمام شده باشد در اکثر شرایط نمی توانید محصول خود را برای تعمیر به مراکز خدمات پس از فروش بوش بسپارید، اما نگران نباشید کافیست با شرکت قائم تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن برای بررسی و تعمیر وسیله شما در محل حاضر می شوند.
تعمیرگاه ها و نمایندگی های خدمات پس از فروش بوش در ایران از جمله شرکت قائم دارای شهرت درخشانی هستند و همواره توانسته اند رضایت مشتریان خود را تامین کنند. سوابق درخشان مجموعه قائم، گواه بر مسئولیت پذیری، احترام به مشتری، بالاترین تخصص و دقت همه همکاران ماست.

در ادامه با برخی از مشکلات یخچال های بوش آشنا می شویم

بعد از بررسی شرایط گارانتی بوش بهتر است برخی از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال شما ایجاد شود را بدانید تا بدانید نمایندگی شرکت بوش و تعمیرگاه های مجاز چگونه فرایند تعمیر را برای یخچال شما انجام می دهند.

خرابی درب یخچال وفریزر بوش

اگر درب یخچال شما به خوبی بسته نشود به مرور زمان سرمای یخچال شما از بین می رود و در نتیجه یخچال شما سرمای مطلوبی نخواهد داشت. در نتیجه شما نیاز به تماس با نمایندگی شرکت بوش دارید.
برای حل این مشکل بهتر است مواردی که در زیر گفته شده است را به خوبی بررسی کنید تا در صورت امکان مشکل را خودتان حل کنید و از آن پیش گیری کنید:
بررسی کنید که درب یخچال به خوبی بسته می شود یا خیر اگر درب یخچال شما به خوبی بسته نشود لاستیک درب یخچال شما خراب شده است.

لاستیک درب یخچال می تواند به خوبی از ورود گرما به درون یخچال شما جلوگیری کند اما به دلیل جنس مصرفی خود نمی تواند به مدت زیادی قابل استفاده باشد و به مرور زمان خشک می شود و می پوسد و باعث ورود گرما به درون یخچال شما میشود.
بهتر است قبل از خراب شدن یخچال خود هر چند ماه یک بار لاستیک دور درب خود را تمیز کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر شما ایجاد شود این است که لولاهای درب یخچال شما خراب یا خشک شود بررسی کنید که درب یخچال شما به خوبی باز یا بسته می شود یا خیر در صورتی که در باز و بسته شدن درب یخچال با مشکلی رو به رو شدید بهتر است بدانید لولای درب شما خراب شده یا شکسته است لولای یخچال فریزر خود را به خوبی بررسی کنید در صورت مشاهده شکستگی آن را تعویض کنید یا در صورت خشک شدن آن، لولا را روغن کاری کنید.

برای پیشگیری از خرابی درب یخچال فریزر خود بهتر است که غذاها را طوری بچینید که مانع بسته شدن درب یخچال نشود یا درب یخچال فریزر خود را بعد از استفاده سریع ببند ید تا سرمای داخل یخچال فریزر از آن خارج نشود ،همچنین بار روی قفسه های یخچال فریزر را زیاد سنگین نکنید تا لولاهای آن به مرور زمان خراب نشود ،هر چند ماه یک بار لولاهای درب یخچال فریزر را روغن کاری کنید.از تراز بودن جای یخچال خود اطمینان حاصل کنید. به صورت ماهیانه  لاستیک دور دریخچال را باشوینده های طبیعی مثل جوش شیرین پاک کنید. با رعایت این موارد می توانید تا حدی از به وجود آمدن برخی مشکلات پیشگیری کنید. گاهی اوقات کوچکترین جزئیات می تواند باعث خرابی و مشکل بزرگی بشود. داخل نوار لاستیکی مگنت و آهن ربا به کار رفته است که با محکم چسبیدن به بد نه یخچال مانع از خروج هوای سرد میشود ولی اگر آهن ربا قدرتش کم بشود یا نوار پاره شود باید نوار لاستیکی دور در را سریع تعویض کنیم تا مشکلات جدی تری برای دستگاه پیش نیاید.

خراب بودن موتور یخچال فریزر

موتور یخچال فریزر یکی از مهم ترین اجزای یخچال فریزر بوش است.

کمپرسور یخچال باید سرمای مورد نیاز یخچال فریزر را تامین کند برای این کار کمپرسور یخچال باید گازی به اسم گاز مبرد را تبدیل به مایع کرده و آن را در اوپراتور یخچال فریزر بوش پمپاژ کند.
اگر موتور یخچال فریزر شما آسیب ببیند یا به هر دلیلی چرخه ایجاد سرمایش از بین برود یخچال فریزر شما خنک نمی شود و وظیفه اصلی خود که نگهداری از مواد غذایی می باشد  را نمی تواند به خوبی انجام دهد و در نتیجه مواد غذایی شما فاسد می شود و شما برای تعمیر یخچال فریزر خود نیاز به نمایندگی بوش یا تعمیرگاه دارید.
برای پیش گیری از اینکه موتور یخچال فریزر شما خراب شود و یخچال شما را بیش از حد سرد یا گرم کند نیاز است که مواردی را باهم بررسی کنیم تا امکان به وجود آمدن این مشکل به شدت پایین بیاید. مورد اولی که باید بررسی کنید این است که درب یخچال فریزر خود را زیاد باز نگذارید. زیرا سرمای درون یخچال خارج شده و گرمای بیرون به محیط داخلی یخچال وارد می شود و یخچال را گرم می کند. در نتیجه موتور یخچال فریزر مجبور است کار بیشتری را برای خنک  کردن یخچال فریزر انجام دهد و به مرور زمان آسیب می بیند.
همچنین اگر سنسور دما خراب باشد دمای اشتباه به موتور یخچال ارسال می شود و موتور یخچال فریزر شما مجبور می شود که کار بیشتری را انجام دهد و همان شرایطی که در بالا گفته شد دوباره شکل می گیرد.در مورد خرابی موتور میتوانیم لوازم بغل موتور را تعویض یا تعمیر کنیم یا به طور کامل موتور را تعویض کنیم

چرا یخچال فریزر بوش گرم است؟

زمانی که یخچال فریزر شما گرم باشد نمی تواند به خوبی از مواد غذایی شما محافظت کند عوامل زیادی در چرخه سرمای یخچال فریزر شما حضور دارند که هر کدام نقش ویژه ای برای رساندن سرما به درون محوطه اصلی یخچال فریزر دارند.
موتور یخچال فریزر که مانند قلب یخچال فریزر است سرمای یخچال را تولید می کند. اگر موتور یخچال فریزر شما خراب شود سرمای یخچال فریزر شما تولید نمی شود و در نتیجه یخچال فریزر شما خراب می شود عوامل مختلفی ممکن است باعث خراب شدن موتور یخچال فریزر شما بشود. باز گذاشتن درب یخچال به هر دلیلی یا خرابی سنسور دما و… می توانند باعث خراب شدن موتور یخچال فریزر یا حتی سوختن آن بشوند از طرفی به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان به موتور یخچال فریزر خود دست نزنید زیرا ممکن است که به دلیل وارد نبودن به تشکیلات این قطعه به آن صدمه بزنید بگذارید که نمایندگی شرکت بوش یا تعمیرگاه یخچال فریزر خود این قطعه را تعمیر کنند.
سنسور دمای یخچال فریزر دمای کلی یخچال فریزر را گرفته و به موتور یخچال فریزر انتقال می دهد اگر سنسور دمای شما خراب شود نمی تواند دمای درستی به یخچال فریزر ارسال کند و در نتیجه موتور یخچال فریزر یا به طور اشتباهی خاموش می شود و یا یکسره کار می کند و در نتیجه یخچال فریزر یا زیاد سرد می کند یا گرم می شود و موتور دستگاه آسیب جدی ای می بیند.
درب یخچال فریزر شما نیز راه خوبی برای حفاظت یخچال از دمای بیرون است. اگر درب یخچال فریزر خود را باز بگذارید یا لاستیک های دور آن را به موقع عوض نکنید و… درب یخچال فریزر شما نمی تواند به خوبی از ورود گرمای بیرون از یخچال به داخل آن جلوگیری کند.
خراب شدن فن اواپراتور، تنظیم نبودن درست درجه های دما یخچال کمبود گاز مبرد، نشت گاز مبرد از دیگر مواردی است که باعث می شود یخچال فریزر به خوبی خنک نکند ودر واقع فضای داخلی گرم باشد .

خراب شدن یخ ساز بوش

یخ ساز ساید بای ساید بوش یکی از قطعات  مهم این ساید می باشد و بررسی و عیب یابی و تعمیر آن یکی از کارهای مهمی است که نیاز به دانش و مهارت و تخصص خاصی دارد. همکاران دوره دیده ما درشرکت قائم سرویس می توانند در این امر مهم همراه شما باشند وشما را یاری دهند. یخ ساز در یخچال های امروزی با دانش وفناوری به روز وجدید ساخته می شود ودارای دکمه خاموش وروشن  می باشد، وقتی یخ ساز دچار مشکل می شود بهتر است در ابتدا نمایشگر را بررسی و از روشن بودن یخ ساز اطمینان حاصل کنید و در مرحله بعد فیلتر یخچال را بررسی کنید، چون اگر جرم گرفته باشد مسدود میشود و اجازه یخ سازی را به دستگاه نمی دهد و یکی دیگر از علت های خرابی یخ ساز نبود سرمای کافی در یخچال می باشد که این سرما نداشتن می تواند به علت خرابی کمپرسور و یا کافی نبودن گاز یخچال باشد و گاهی خرابی فن فریزر است در مورد خرابی فن باید آن را تعویض کنید . و البته گاهی نیز مسیر ورودی آب قطع شده باشد باید بررسی کنید که شیر ورودی آب بسته نباشد و اینکه شلنگ ورودی آب تا نخورده باشد .و در ادامه توجه داشته باشید که خرابی شیر برقی ،ایراد و اشکال در موتور یخ ساز ،خرابی برد الکتریکی یخچال، خراب شدن سنسور و شاید یخ زدن مسیر ورودی یخ ساز، موجب بروز این مشکل باشد. توصیه ما به شما این است قبل از انجام هر اقدامی برای عیب یایی و رفع ایراد یخچال خود با شرکت قائم سرویس تماس گرفته و از همکاران دوره دیده و متخصص ما کمک بگیرد.

صدای زیاد یخچال بوش

برخی از دلایل صدا دادن یخچال چندان جدی نیستند و شما خودتان می توانید آن را حل کنید ولی برخی از این دلایل باید توسط فردی متخصص حل شود .البته یخچال چون از قطعاتی مختلفی تشکیل و ساخته شده  است در موقع کار کردن صدا تولید میشود با این وجود، زمانی که صدا بیشتر از حد معمول باشد ، می تواند از یک مشکل و ایراد اساسی باشد که باید بررسی و رفع گردد. باید دقیقا بررسی کنید تا متوجه بشوید به طور دقیق صدا از کجا می آید بهتر است دفترچه راهنما یخچال بوش را مطالعه کنید و بادقت گوش بدهید که کدام قسمت بالا ترین صدا را دارد. آیا صدا از بالا یخچال است یا پایین یخچال یا از وسط یخچال است. علت صدای وز وز یخچال ممکن است به علت کنترل دما یا فن اواپراتور باشد. اگر صدا از وسط یخچال باشد ممکن است به دلیل ایراد در کندانسور، واشر یا سیم پیچ باشد. اگر صدا مربوط پایین دستگاه باشد ممکن است به دلیا عدم کار کرد کمپرسور ،تایمر یخ زادیی مشکل داشته باشد . تراز نبودن یخچال هم می تواند تولید صدا داشته باشد  و کارکرد درست برای آن سخت و دشوار میشود و باعث مشکل در یخ ساز و ترموستات  میشود که بهتر است یخچال را در سطحی هموار بگذارید. در ادامه بهتر است چیدمان یخچال را به گونه ای انجام بدهید که بیش از حد پر نشود و جلوی دریچه هوای دستگاه را مسدود نکند و اینکه چیدمان به  گونه ای باشد که در یخچال کا ملا بسته بشود و مانعی برای بسته نشدن در نباشد و گاهی هم این صدای وزوز مخصوصا در زمان باز کردن در یخچال به علت این باشد که باید لامپ جدید برای داخل یخچال تهیه و قبلی را تعویض کنیم.

خرابی و ایراد در برد دستگاه

همان طور که می دانید یخچال بوش یک برند معروف و تولید کننده آن یک شرکت المانی است و در سراسر جهان این برند شناخته شده است. خرابی برد الکترونیکی دستگاه اغلب برای یخچال های بوش پیش می آید اگر برد دستگاه مشکل پیدا کند امکان دارد یخچال هرگز روشن نشود و یا نتواند دمای محیط یخچال را تنظیم کند . برای اینکه بدانیم برد خراب است یا نه روش های تشخیصی دارد به طور مثال ارور خرابی برد که وقتی برد ایراد  واشکال پیدا کند، مخصوصا در یخچال های ساید بای ساید با نشان دادن کد ارور مخصوص به آن مشکل بر روی صفحه نمایشگر یخچال اعلام می کند که یخچال چه مشکلی پیدا کرده. وقتی یخچال بوش اصلا روشن نمی شود در این حالت با این که موتور یا کمپرسور دستگاه سالم و بدون ایراد است و قطعات دیگر نیز مشکلی ندارند، باز یخچال روشن نمی شود و در این جا خرابی  برد دستگاه مطرح  می شود و باید برای حل این مشکل حتما از متخصص کمک بگیرید و گاهی هم یخچال بوش به صورت متوالی روشن و خاموش می شود ممکن  است گاهی برایتان پیش آمده باشد که دستگاه شما درحین کار کردن خود به خود خاموش می شود ودوباره روشن می شود ویا در هنگام شستشوی یخچال بعضی از افراد با آب این کار را انجام می دهند که ممکن است حتی با خاموش بودن یخچال آب به برد نفوذ کند که در این صورت ممکن است برد دچار سوختگی یا از کار افتادگی بشود و البته گاهی هم نوسانات برق هم علت مهمی در خرابی برد می باشد که بهترین راه جلوگیری از این مشکال استفاده از محافظ برق است و اینکه به این مهم توجه کنید که هرگز برای دو وسیله یرقی از یک محافظ استفاده نکنید .خرابی برد دستگاه  و سوختن برد یخچال نشانه هایی دارد به طور مثال درون یخچال برفک و یخ می زند یعنی کنترل فرایند دیفراست انجام نمی شود و درنتیجه عمل یخ زادیی به درستی انجام نمی شود و زمانی دستگاه زود به زود خاموش و روشن می شود ممکن قطعات سنسور دما یا فن کندانسور مشکل داشته باشد و شما در صفحه نمایش دستگاه هشدار را می بینید  و در این صورت باید به سرعت برای تعمیر برد خود از متخصص کمک بگیرید والبته در شرکت قائم سرویس تعمیر برد یخچال شما کاملا تخصصی توسط مهند سان شرکت انجام می شود. تیم متخصص شرکت نود ونه درصد از مشکلات و معایب دستگاه شما را در بازدید ابتدایی تشخیص می دهند ودر کوتا هترین زمان آن را رفع می کنند .تمام مهارت ها و آموز ش ها واطلا عات تیم تخصصی شر کت قائم سرویس به روز بوده و می توانند به شما کمک کنند. امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

مقالات بیشتری درباره تعمیر یخچال و فریزر بخوانید 

تعمیر یخچال آاگ

تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال سامسونگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.