نمایندگی لباسشویی بوش

یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی، ماشین لباسشویی می باشد. هر خانواده حداقل یکبار در هفته از این دستگاه برای شستشوی البسه خود استفاده می کند. به همین دلیل بیشتر از سایر لوازم خانگی در معرض خرابی می باشد.

با اینکه کیفیت تولید در خرابی یا عدم خرابی لوازم خانگی بسیار تاثیر گذار است، اما نمی توان تنها به آن بسنده کرد. خرید لوازم خانگی تنها بر اساس کیفیت بالا، نمی تواند آنها را در معرض خرابی قرار ندهد. مهمترین نکته در خرید لوازم الکتریکی، ارائه خدمات پس از فروش آن می باشد.

پس برای خرید لوازم خانگیدر کنار کیفیت بالا باید ارائه خدمات پس از فروش را نیز ملاک قرار دهید. این نکته بخصوص برای لوازم خانگی پر مصرف مانند ماشین لباسشویی بسیار مهم است.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش قائم سرویس با ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش، بخصوص لباسشویی بوش مفتخر است، توانسته در سال های گذشته با آموزش تکنیسن ها و تعمیرکار های حرفه ای، خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

همانطور که می دانید امروزه لوازم برقی خانه از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار شده اند، به طوری که برای استفاده از آنها به آموزش نیاز است. در همین راستا تعمیر این لوازم نیز بسیار پیشرفته تر از قبل شده است.

تکنولوژی به کار رفته در لباسشویی های جدید بوش بسیار پیشرفته و جدید هستند. ویژگی های خاص لباسشویی های بوش آن ها را جزء پرفروش ترین لوازم خانگی در دنیا کرده است. طراحی خاص لباسشویی بوش توانایی این ماشین را در شستشوی لباس تا حد زیادی بالا برده است. مصرف آب و برق با استفاده از تکنولوژی BLDC تا حد چشمگیری پایین آمده است. لباسشویی های بوش می توانند با حداقل مصرف آب و برق تعداد بالایی البسه را به شستشو در بیاورند. همچنین در مدل های جدید لباسشویی بوش نیازی به استفاده از پودر و مایع لباسشویی در هر نوبت نیست. به این تکنولوژی پیمانه هوشمند می گویند. که لباسشویی به صورت هوشمند در هر نوبت از مایع و پودری که در ابتدا در مخزن آن ریخته شده است، استفاده می کند.

واضح است اگر خرابی دستگاه به دلیل تکنولوژی های جدید باشد، تعمیرکاران قدیمی قادر به تعمیر آن نخواند بود. در تعمیرگاه مرکزی قائم سرویس تکنسین ها و تعمیرکاران با هر تکنولوژی جدید آشنا می شوند و تعمیرات آنها را آموزش می بینند. متاسفانه در برخی از مواقع مصرف کنندگان لوازم خانگی بوش لوازم خانگی خراب خود را به دست تعمیرکاران ناآشنا می سپارند. شاید دستگاه مورد نظر برای مدتی تعمیر شود و به درستی عمل کند اما بعد از مدت زمان کوتاهی به طور کلی از کار می افتد و نیاز به تعمیر اساسی و قاعدتا صرف هزینه های بیشتر دارد.

در صورتی که می توان با استفاده از خدمات پس از فروش لباسشویی بوش که توسط شرکت قائم سرویس ارائه می شود، تعمیرات لباسشویی خود را شامل گارانتی کنید. تمامی لوازم خانگی که توسط شرکت قائم سرویس تعمیر و سرویس می شوند شامل گارانتی از 3 ماه تا 6 ماه می شوند. به معنای دیگر ما کارکرد لوازم خانگی شما را بعد از تعمیر تضمین می کنیم.

 

 

 

رایج ترین خرابی های لباسشویی ها

همانطور که گفته شد، لباسشویی یکی از پر استفاده ترین لوازم برقی در خانه می باشد. به همین دلیل امکان خرابی آنها بسیار زیاد است. حتی با کیفیت ترین لباسشویی ها نیز امکان دارد به دلایل مختلف با خرابی روبه رو شوند. به همین دلیل نیاز به تعمیرکار و خدمات پس از فروش با کیفیت به شدت احساس می شود. عمده ترین خرابی های لباسشویی ها ی تواند یکی از موارد زیر باشد:

و از این قبیل خرابی ها مواردی هستند که نیاز به تعمیر دارند. البته باید گفت عمده ترین دلیل خرابی لباسشویی به دلیل استفاده نادرست و شستشوی لباس زیاد یا خیلی کم است.

در صورت مواجه شدن با هر کدام از خرابی های بالا باید کار با لباسشویی را متوقف کرده و با کارشناسان و تکنسین های ما فعال در شرکت قائم سرویس تماس حاصل نمایید. تکنسین مربوطه در کمتر از یک روز کاری از نزدیک ترین شعبه به محل شما اعزام شده و لباسشویی شما در کمترین بازه زمانی با قطعات اورجینال بوش تعمیر می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.