نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی AEG

این روز ها در هر خانه ای ماشین لباسشویی وجود دارد و می توان گفت یکی از ملزومات اصلی زندگی است . با پیشرفت تکنولوژی تنوع ماشین های لباسشویی نیز پیشرفت کرده است . در گذشته این دستگاه ها برق و آب زیادی مصرف می کردند اما امروزه یکی از مزیت های یک ماشین لباسشویی مناسب مصرف پایین انرژی آن می باشد .

شرکت های مختلفی در سراسر جهان ماشین لباسشویی تولید می کنند . AEG (شرکت برق عمومی ) یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده لوازم منزل است که در تولید ماشین لباسشویی معروف می باشد . این شرکت در سال 1883 در آلمان پایه گذاری شده است . با اینکه لباسشویی های AEG بهترین کیفیت را دارند اما در ایران کمتر استفاده می شوند به همین دلیل نمایندگی های تعمیر آنها محدود هستند . خوشبختانه شرکت قائم سرویس نمایندگی فعال خدمات پس از فروش لباسشویی های AEG  و بوش سابقه درخشانی در تعمیرات لباسشویی دارند .

هر وسیله ای در دراز مدت دچار نقص فنی می شود . با کیفیت ترین لوازم نیز در صورت استفاده نادرست دچار مشکل می شوند . موارد زیر در کاهش عمر لباسشویی تاثیر مستقیم می گذارد :

مشکلات عمده ای که اغلب مصرف کننده ها در ارتباط با ماشین لباسشویی دارند موارد زیر می باشد :

در صورت مواجه شدن با مشکلات بالا یا هر مشکل دیگری می توانید با شرکت قائم سرویس تماس حاصل نمایید . تعمیرکاران ما در کمتر از یک ساعت در محل مورد نظر شما حاضر می شوند .

22300020 – 88583946

شرکت قائم سرویس با سابقه درخشان خود در تعمیرات انواع لباسشویی قادر است انواع لباسشویی های AEG  و بوش را با حداقل هزینه تعمیر کند . لذا اگر شما نیز لباسشویی AEG دارید می توانید با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش AEG در ارتباط باشید . متخصصان تعمیر کار قائم سرویس در حداقل زمان ممکن در محل شما حضور پیدا می کنند و مشکلات مربوط به لباسشویی AEG را بر طرف می نمایند .

استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در تعمیرات انواع لوازم خانگی بسیار مهم می باشد گاهی استفاده از قطعات تقلبی و غیر اصل باعث می شود قسمت های دیگر دستگاه دچار مشکل شوند . شرکت قائم سرویس متخصصان خود را موظف کرده است تا در تعمیر لباسشویی AEG از قطعات و لوازم اورجینال و اصلی استفاده کنند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.