یخچال های اروپایی

 بوش ، آ اِ گِ ، آریستون ، وست فراست ، فیلیپس ، زیمنس ، باگنشت ، زانوسی   ، الکترولوکس ، بِکو   

 

یکی از مهمترین وسیله هایی که در هر خانه وجودش ضروری وغیر قابل حذف است ، یخچال می باشد. شاید بتوان از خرید بسیاری از لوازم غیر ضروری خانه ، خودداری کرد اما بدون داشتن یخچال بسیاری از خوراکی های موجود در خانه از بین می رود و فاسد خواهند شد.

یخچال ها معمولا دارای عمر طولانی مدت هستند و چندین سال می توان بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کرد به همین دلیل انتخاب یک یخچال خوب که بتواند سال ها بدون ایراد و خرابی برای شما کار کند کاری معقول می باشد. البته برای انتخاب یک یخچال مناسب باید به ویژگی های مختلفی توجه کرد ازجمله :
• قیمت یخچال
• میزان مصرف برق
• مقدار فضایی را که از محیط آشپزخانه اشغال می کند
• میزان حجم موادی که می توان در یخچال قرار داد
• کشور سازنده یخچال و …
که همگی این موارد باید مد نظر خریداران قرار گیرد تا بتوانند بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند.
با توجه به هزینه ای که برای یخچال های خود انجام می دهید می توانید از آنها انتظار افزایش قابلیت یخچال ها را داشته باشیم ، برای مثال شما با انتخاب یک یخچال با کیفیت و از یک سازنده شناخته شده ، علاوه بر آنکه می توانید همزمان امکانات مختلفی را درون یخچال از قبیل : عدم ایجاد برفک ، میزان مصرف برق کمتر و … داشته باشید به علاوه می توانید از خدمات رایگان پس از فروش آنها برای مدت زمان طولانی تری بهره مند شوید که این خدمات رایگان ( گارانتی و خدمات پس از فروش ) همگی از طرف شرکت سازنده یخچال ها در نظر گرفته شده اند .
البته درابتدای کار می بایست میزان پولی را که می خواهید برای خرید یخچال در نظر بگیرید را مشخص کنید تا بتوانید از بین گزینه های موجود ، بهترین را برگزینید. امروزه مدل های بسیارمتنوعی را در تولید یخچال ها شاهد هستیم . از جمله : یخچال های مینی ، یخچال فریزرهای بالا و پایین ، یخچال های ساید – بای – ساید و یخچال های در فرانسوی و… ما در این جا ، به توضیح یخچال های در فرانسوی می پردازیم.
• یخچال های در فرانسوی :
اغلب افراد از خم شدن به سمت یخچال برای پیدا کردن مواد غذایی و میوه ها خوششان نمی آید. یخچال های درب فرانسوی این مشکل را حل کرده اند. این یخچال ها علاوه بر آنکه دسترسی به درون یخچال را آسان کرده اند ، از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا و جذاب هستند. در این مدل از یخچال ها ، قسمت فریزر در پایین قرار دارد زیرا از مواد غذایی منجمد هر روزه استفاده نمی شود که بخواهیم آنها را در دسترس قرار دهیم . یکی دیگر از مزایای این مدل از یخچال ها ، بزرگ تر به نظر رسیدن آشپزخانه می باشد .
این یخچال ها به دلیل آنکه بعد از هر باز کردن در آنها ، فقط نصف در باز می شود دارای مصرف انرژی پایین هستند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کنند . مزیت دیگر این مدل از یخچال ها بر خلاف یخچال های ساید بای ساید ، اندازه بزرگتر محفظه نگهداری غذاها درآنها می باشد که در این مدل می توان حتی کیک های تولد با سایز تقریبا بزرگ را درونشان قرار داد. اما نکته ای که ازتعداد طرفداران این یخچال ها می کاهد ، قیمت بالای آنها می باشد و دلیل دیگر این بالا بودن قیمت ها ، به روز شدن این یخچال ها با تکنولوژی های روز دنیا است.
استفاده از واژه فوت در یخچال ها ، نمایانگر گنجایش و حجم یخچال می شود و مقدارفضایی را مشخص می کند که می توان از آن استفاده کرد. البته برای انتخاب فوت مناسب که به کارتان بیاید بهتر است ابتدا مقدار فضای موجود در آشپزخانه خود را بررسی کنید تا بتوانید یخچالی را انتخاب کنید که به راحتی در مکان مورد نظرتان جای بگیرد.
تعمیرگاه قائم از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و با تجربه آماده تعمیر و نگهداری یخچال های برند اروپایی شما می باشد. یخچال های اروپایی که توسط همکاران ما سرویس می شوند عبارتند از :
• بوش
• آ اِ گ
• الکترولوکس
• زیمنس
شما عزیزان درهر کجایی از تهران که ساکن هستید می توانید برای دریافت تعمیرکار حرفه ای و متخصص ، با شرکت قائم سرویس تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس ما 22300020

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.