تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

شرکت قائم سرویس در این مقاله قصد دارد به طور کامل در مورد مشکلات مهم ماشین لباسشویی AEG توضیح دهد و روش تعمیر لباسشویی AEG را در هر مورد برای شما شرح دهد ولی توجه داشته باشید که ممکن است برخی از این مشکلات را شما نمی توانید رفع کنید برای رفع کردن آنها نیاز به تعمیرکار لباسشویی AEG دارید با ما همراه باشید تا تعمیر مشکلات مهم لباسشویی AEG را برای شما توضیح دهیم.

معرفی دکمه ها و حالت های مختلف ماشین لباسشویی AEG

بیوگرافی شرکت AEG

شرکت AEG در سال ۱۳۸۳ در کشور آلمان به دست امیل ناتلاو تاسیس شد امیل ناتلاو با خرید امتیاز ثبت چند مورد از اختراعات مهم و بزرگ توماس ادیسون توانست شرکت خود را با پایه هایی محکم بنا کند این شرکت ابتدا با ساخت موتور لامپ و ژنراتور کار خود را آغاز کرد و طبیعتا از برق AC استفاده می کرد که این موضوع سود زیادی برایش به ارمغان آورد و توانست بسیاری از اختراعات و نوآوری های جدید صنعت برق را به نام خود ثبت کند.
جنگ جهانی شاید برای خیلی از کشورها موقعیت بسیار خوبی بود اما شرکت AEG بسیار ضرر کرد زیرا شرکت در ابتدا بسیاری از سهام خود را که در آلمان شرقی بود از دست داد راه حلی که شرکت برای رفع این مشکل در نظر گرفته بود ادغام با شرکت Telefunken بود و شرکت جدید AEG-Telefunken تاسیس شد که این شرکت نیز مدت زیادی دوام نیاورد و به علت بحران مالی سهام خود را برای فروش گذاشت و شرکت Daimler-benz سهام مربوط به توزیع برق و موتور برقی را خریداری کرد که خود این شرکت نیز باز با شرکت دیگری ترکیب شد و بعد از چند سال ورشکست و به طور کلی منحل شد.
در سال ۱۹۹۵ شرکت الکترولوکس سهام مربوط به لوازم خانگی شرکت AEG را خریداری کرد و ۱۰ سال بعد تمامی برند AEG را به نام خود درآورد در حال حاضر شرکت AEG در زمینه تولید دستگاه های صنعتی برش دستگاه های اندازه گیری صنعتی و لوازم خانگی فعالیت می کند.

مشکلات ماشین لباسشویی AEG

ماشین لباسشویی ها به راحتی ممکن است خراب شود. مشکلات ماشین لباسشویی به طور کلی به خراب شدن قطعه ای از ماشین لباسشویی که باعث اختلالی در کارکرد لباسشویی می شود ربط دارد و حل کردن آن ها معمولا نیاز به تعمیر قطعه مهمی دارد که این کار به طور کلی باید به دست تعمیرکار یخچال انجام شود زیرا تعمیر قطعات ماشین لباسشویی نیاز به تخصص دارد.

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی AEG

بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی متوجه آن می شوید که لباسشویی نتوانسته به خوبی آبگیری کند و لباس های شما به طور کامل تمیز نشده اند دلایل زیادی می تواند باعث این مشکل شود که ساده ترین آن باز بودن درب ماشین لباسشویی است تنها کافی است درب ماشین لباسشویی را ببندید مورد بعدی که باید چک شود شیر ورودی آب است سپس باید بررسی کنید که میکروسوئیچ و هیدروستات نیز خراب نشده باشد در آخر به سیم کشی قطعاتی که ذکر شد بپردازید.

معرفی ارورهای لباسشویی AEG

آبگیری زیاد ماشین لباسشویی AEG

زمانی که این مشکل رخ می دهد دیگ ماشین لباسشویی از آب پر می شود برای رفع این مشکل ابتدا لباسشویی را از برق کشیده و لباس ها را از آن خارج کرده سپس شلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی را بررسی کنید که فشار کم یا زیادی نداشته باشد سپس دقت کنید جریان آب با خاموش شدن دستگاه جریان آب قطع می شود یا خیر اگر جریان آب قطع نشد شیر ورودی را بررسی کنید ولی اگر قطع شد مشکل از قطعات تایمر و سوئیچ فشار است بهتر است هر دو قطعه را بررسی کنید و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.

بوی بد لباس ها در ماشین لباسشویی AEG

این اتفاق زمانی می افتد که دیگ لباسشویی شما کثیف است و نمی تواند به خوبی لباس های شما را تمیز کند برای رفع این مشکل باید لباسشویی خود را تمیز کنید تمیز کردن ماشین لباسشویی کار سختی نیست تنها کافی است یک شستشو با آب گرم بدون لباس داشته باشید بعد از شستشو باکتری های موجود در دیگ ماشین لباسشویی از بین رفته است تنها کافی است چند دقیقه درب ماشین لباسشویی را باز کرده تا دیگ آن در معرض هوای آزاد باشد.

روشن نشدن ماشین لباسشویی AEG

روشن نشدن ماشین لباسشویی می تواند چند دلیل مختلف داشته باشد ساده ترین دلیل آن باز بودن درب ماشین لباسشویی است اگر درب ماشین لباسشویی بسته است یا کلا بسته نمی شود و باز هم مشکل وجود دارد یکی از دلایل خراب بودن سوئیچ درب است در مرحله بعد به بررسی برق رسانی ماشین لباسشویی بپردازید. ابتدا بررسی کنید لباسشویی به برق وصل شده باشد ممکن است پریز خانه شما برق نداشته باشد یا سیم کشی ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است کار نکردن دکمه ماشین لباسشویی دلیل دیگری است که ممکن است باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی باشد ممکن است برد کنترلی دستگاه شما دچار مشکل شده باشد اگر مشکل از برد الکترونیکی بود آن را به دست تعمیرکار بسپارید که تعمیر یا تعویض کند.

صدای زیاد ماشین لباسشویی AEG در هنگام کار

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد برای مثال ممکن است به علت تراز نبودن ماشین لباسشویی دستگاه بسیار تکان بخورد و باعث سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی شود برای این کار تنها کافی است پایه ها را با استفاده از تراز سنج تراز کرده و یا مقوا استفاده کنید یا ممکن است دیگ ماشین لباسشویی شل شده باشد که این موضوع نیاز به بررسی تعمیرکار دارد ولی به طور کلی سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی نشانگر این است که لباسشویی شما دچار مشکلی در قطعات خود شده است.
در صورت مشکل در تعمیر مشکلات ماشین لباسشویی AEG می تواند لباسشویی خود را به دست ما بسپارید شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران تضمین می دهد که به خوبی ماشین لباسشویی شما را تعمیر کند شرکت قائم سرویس داری نمایندگی از برند های معتبر بوش سامسونگ ال جی و برند AEG است برای تعمیر ماشین لباسشویی خود تنها کافی است تلفن خود را برداشته و با شماره های زیر تماس بگیرید:

02122300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.