تعمیر ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی ها یکی از مهم ترین وسایل هر خانه هستند از ابتدای اختراع این وسیله تاکنون، وظیفه شستشو لباس ها را به عهده داشته است.

شستن لباس ها کاری مشکل و وقت گیری است و در گذشته به سلامتی افراد ممکن بود آسیب بزند اما لباسشویی این کار سخت و وقت گیر را به صورت مکانیکی و خودکار انجام می دهد به طوری که امروزه زندگی بدون این فناوری جذاب غیرممکن است تاکنون برندهای متفاوت و زیادی دست به تولید ماشین لباسشویی زده اند اما تعداد کمی از آنها موفق شدند جنس مطلوبی را ارائه کنند یکی از این برندهای موفق شرکت دوو بوده است که محصولات بسیار خوب و افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد اما ماشین لباسشویی های دوو به علت کارکرد بالا و مصرف نادرست ممکن است خراب شود بیشتر این مشکلات به علت نارسایی آب یا برق به قطعات و ماشین لباسشویی است.

تعمیر لباسشویی آاگ

مشکلات ماشین لباسشویی دوو

در این مقاله قصد داریم به معرفی مشکلات ماشین لباسشویی دوو بپردازیم مشکلات ماشین لباسشویی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند مشکلاتی که خود شما می توانید به راحتی رفع کنید و مشکلاتی که نیاز به تخصص و دانش و تجربه زیادی دارد بنابراین باید به دست تعمیرکار ماشین لباسشویی تعمیر شود مشکلات دسته دوم را به غیر از افراد تعمیرکار کمتر کسی می تواند رفع کند حتی گاهی تعمیرکاران کم تجربه تر از پس این مشکلات بر نمی آیند و شما باید ماشین لباسشویی را به دست تعمیرکار با تجربه تری بسپارید در این مقاله به چند مورد از مشکلات ماشین لباسشویی دوو می پردازیم و به راه حل ها و راه های پیشگیری از آن ها اشاره هایی می کنیم تا با کارکرد ماشین لباسشویی خود آشنا شوید و بتوانید آن ها را در حد توان تعمیر کنید.

کار نکردن ماشین لباسشویی دوو

ممکن است ماشین لباسشویی شما گاهی کار نکند ولی روشن شده باشد و برنامه آن را انتخاب کرده باشید زمانی که این مشکل پیش می آید ممکن است چند علت داشته باشد که چندتایی از آنها مربوط به تدابیر امنیتی خود دستگاه است یکی از دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی باز بودن درب ماشین لباسشویی است. سیستم لباسشویی طوری طراحی شده است که اگر درب ماشین لباسشویی به هر دلیلی باز باشد یا دستگاه این گونه تشخیص دهد شروع به کار نمی کند مطمئن شوید درب ماشین لباسشویی بسته باشد اگر درب ماشین لباسشویی شما بسته بود و باز ماشین لباسشویی شما کار نکرد ممکن است سوئیچ درب ماشین لباسشویی خراب شده باشد.
مشکل بعدی که ممکن است باعث این اتفاق شود میزان لباسی است که شما درون ماشین لباسشویی قرار می دهید اگر تعداد لباس بیشتر از حد مشخصی باشد به دیگ ماشین لباسشویی فشار می آید و باعث می شود دیگ ماشین لباسشویی دوو نچرخد و شروع به کار نکند سیستم برق خانه نیز باید چک شود اگر برق رسانی به ماشین لباسشویی شما مشکل داشته باشد باید آن را چک کرده و درست کنید برای این کار پریز برق و دو شاخه ماشین لبلسشویی را مورد بررسی قرار دهید اگر تمامی این موارد را چک کردید و ماشین لباسشویی شما کار نکرد با شرکت قائم سرویس تماس گرفته تا ماشین لباسشویی دوو شما را تعمیر کند.

تعمیر لباسشویی در سیدخندان

آب وارد ماشین لباسشویی دوو نمی شود

یکی از عناصر مهم در چرخه شستشوی ماشین لباسشویی آب است اگر آب در ماشین لباسشویی وارد نشود ممکن است ماشین لباسشویی کار نکند دلایل زیادی دارد که آب وارد ماشین لباسشویی نشود قبل از چک کردن هر چیزی به بررسی شیر ورودی آب توجه کنید ممکن است شیر ورودی آب مسدود شده باشد یا آب خانه شما قطع شده باشد و آب وارد ماشین لباسشویی شما نشود بعد از بررسی شیر ورودی آب به فیلتر آب ماشین لباسشویی نیز نگاهی کنید ممکن است فیلتر آب مسدود شده باشد ولی اگر مسدود هم نشده باشد بهتر است هر چند ماه یک بار آن را تمیز کنید بعد از بررسی فیلتر آب به بررسی لوله های آب ماشین لباسشویی بپردازید ممکن است لوله ها در جایی خم شده باشد و آبی از آن رد نشود و یا لوله های آب ماشین لباسشویی پاره شده باشد و پشت ماشین لباسشویی آب جمع شده باشد اگر این اتفاق افتاد مراقب باشید زیرا ممکن است آب دارای برق باشد. گاهی ممکن است لوله آب ماشین لباسشویی مسدود شده باشد در هر سه حالت بهتر است لوله های آب ماشین لباسشویی خود را نگاه کرده و یا تعویض نمایید.

آب از ماشین لباسشویی خارج نمی شود.

ممکن است بعد از شستشوی ماشین لباسشویی آب از لباسشویی خارج نشود و چرخه شستشوی ماشین لباسشویی متوقف شود. این اتفاق ممکن است دلایل زیادی داشته باشد عمده ترین دلیل آن مربوط به لوله تخلیه آب ماشین لباسشویی دوو است. ممکن است لوله تخلیه آب ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد یا مسدود باشد و نتواند آب را انتقال دهد ماشین لباسشویی خود را خاموش کرده و به بررسی لوله تخلیه بپردازید. بعد از بررسی لوله تخلیه پمپ تخلیه خود را نیز چک کنید ممکن است خروجی یا ورودی آن مسدود شده باشد. لوله را با احتیاط بیرون آورده و تمیز کنید بعد از بررسی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دوو خود به بررسی فیلتر ماشین لباسشویی خود بپردازید ممکن است دکمه ، کلید ، زیپ با هر گونه وسیله ریز دیگری از لباس های شما در هنگام شستشو از خود لباس یا جیب لباس های شما کنده شده و به همراه آب از لوله تخلیه عبور کرده باشد و در فیلتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی گیر کرده باشد بعد از بررسی تمامی موارد اگر نتوانستید ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید.

شرکت قائم سرویس

شرکت قائم سرویس از سال ۸۰ به تعمیر لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی می پردازد و در تعمیر ماشین لباسشویی دوو، آاگ، سامسونگ، بوش و جنرال الکتریک و برندهای دیگر تسلط کافی را دارد و می تواند به بهترین روش لوازم خانگی شما را تعمیر کند چنانچه در تعمیر ماشین لباسشویی خود مشکلی داشتید می توانید به شرکت قائم سرویس اعتماد کرده و با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تماس با قائم سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.