تعمیر یخچال و فریزر در فرشته

شرکت قائم سرویس از سال ۸۰ تا به امروز در زمینه تعمیرات یخچال و لباسشویی در سراسر تهران فعالیت می کند. شرکت ما توانسته است در این ۲۰ سال هم نیازهای شما مشتریان عزیز را درک کند هم تجربه بسیار زیادی در تعمیرات یخچال فریزر و لباسشویی پیدا کند.

شرکت قائم سرویس دارای مجوز رسمی از اتحادیه است و همینطور این شرکت نمایندگی چند برند معتبر و ویژه جهانی را دارد مانند:

تعمیر یخچال در هروی

شرکت ما قابلیت های زیادی در زمینه تعمیرات یخچال و لباسشویی دارد در ادامه به طور کامل آن ها را برای شما شرح می دهیم.
کمتر از یک ساعت دیگر تعمیرکار در خانه شما است!!!
شرکت قائم سرویس شعبه های کوچک و بزرگ زیادی در سراسر تهران دارد و وقتی شما با دفتر مرکزی تماس می گیرید و آدرس خود را اعلام می کنید. آدرس محل شما به نزدیکترین دفتر به محل شما داده می شود و تعمیرکار کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام خواهد شد تا اگر یخچال شما مشکل جدی دارد در کمترین زمان ممکن تعمیر شود که آسیب بیشتری به دستگاه شما نرسد.
خدمات پس از تعمیر شرکت قائم سرویس
شرکت قائم سرویس پس از ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران دیگر از نیاز های شما مشتریان عزیز اطلاع دارد شرکت قائم سرویس قانونی برای خود وضع کرده است که اگر یخچال یا لباسشویی شما در کمتر از دو هفته آینده پس از تعمیر در رابطه با همان مشکل قبلی خراب شود ما آن را در سریع ترین زمان ممکن و بدون گرفتن ذره ای هزینه تعمیر می کنیم ولی به این نکته توجه داشته باشید که اگر زمان بیشتر از دو هفته طول بکشد یا در آن مورد خاص نباشد شرکت قائم سرویس مسئولیتی قبول نمی کند زیرا مشکل یخجال فریزر شما چیز دیگری است.

خدمات قائم سرویس

تخصص تعمیرکار
یکی از مهم ترین امور در تعمیر ماشین لباسشویی یا یخچال فریزر، تعمیر کار آن است. تعمیرکار ماشین لباسشویی یا یخچال فریزر باید با برندهای مختلف ماشین لباسشویی یا یخچال فریزر آشنا باشد و آن ها را بشناسد و اطلاعات خود را در رابطه با تعمیر آن ها به روز کند. تعمیرکاران شرکت قائم سرویس در این رابطه آموزش بسیاری دیده اند و به راحتی پس از بررسی یخچال شما می تواند بگوید که یخچال یا لباسشویی شما چه عیبی دارد و اگر تجهیزات لازم را با خود داشت آن را در همان روز تعمیر کند و اگر نداشت کمتر از دو روز یخچال یا لباسشویی شما را تعمیر کند‌.
در چه مواقعی به تعمیر یخچال فریزر در منزل نیاز خواهد شد؟یکی از بیشترین مشکلاتی که برای یخچال‌ و فریزرها پیش می‌ آید و ما را برای تعمیر آن دچار نگرانی می‌ کند، شامل موارد زیر است:

فواید تعمیر یخچال و فریزر در فرشته

شرکت قائم سرویس در اکثر نقاط تهران شعبه هایی دارد تا در سریع ترین وقت بتواند کار شما مشتریان عزیز را انجام دهد. شعبه مرکزی ما در میدان هروی قرار دارد اما ما در فرشته نیز شعبه ای داریم اگر شما در محله فرشته یا محله های اطراف فرشته زندگی می کنید می توانید کار  تعمیر یخچال و فریزر خود را به ما بسپارید اگر یخچال و فریزر شما دارای مشکلی جدی است که باید در سریع ترین زمان ممکن رفع شود می توانید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت تعمیرکار مورد نظر با مهارت تخصصی در تعمیر برند یخچال و فریزر شما را به محل شما اعزام کنیم تنها کافی است با شماره تماس های زیر تماس بگیرید:
شماره تماس:

02122300020 02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.