یخچال های آمریکایی

 جنرال الکتریک ، ویستینگ هاوس ، ویرپول ، آدمیرال ، هات پوینت   ، فریجیدر ، کلویناتور ، ماژیک شف ، می تگ  

 

یخچال ها وسیله های برقی هستند که از سال ها قبل ، برای نگهداری و ماندگاری طولانی تر مواد غذایی از آنها استفاده می شده است ، اگر یخچال خریداری شده توسط شما ، بعد از مدتی دچار خرابی در یک و یا چندین قطعه آن شود ، شاید بسیار نگران شوید ، اما باید بدانید که تعمیرگاه قائم سرویس آماده خدمت رسانی و رفع عیب های یخچال های شما در محل خودتان است . برندهای یخچال های آمریکایی تحت پوشش شرکت ما عبارتند از : جنرال الکتریک و ویستینگ هاوس می باشد . تمامی کارشناسان و متخصصان تعمیرگاه قائم سرویس ، افرادی کار آزموده و متخصص در حرفه خود هستند و شما مناسبترین و حرفه ای ترین فرد را برای تعمیر وسایل برقی از جمله یخچال در دسترس خواهید داشت . برخی از مشکلات پدید آمده برای یخچال ها عبارتند از :
o کم بودن سرمای تولید شده
o روشن نشدن چراغ داخل یخچال
o کار نکردن یخچال
o سرد شدن بیش از حد یخچال
o داشتن صداهای غیر طبیعی
o کار کردن بدون توقف یخچال
o عدم یخزدایی طبق روال قبلی دستگاه
o چکه کردن آب از درون یخچال
• روش های متداول عیب یابی برای یخچال ها
1. در ابتدا بهتر است از وضعیت کلی یخچال مطلع شوید ، پس به سراغ دو شاخه یخچال خود بروید و از وصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید و سعی کنید سیم یخچال شما بدون هیچ گونه پیچ خوردگی ، به پریز متصل باشد .
2. گاهی علت روشن نشدن یخچالتان می تواند خرابی سیم رابط یخچالتان باشد که دچار خرابی شده است . برای اطمینان و بررسی وضعیت دستگاه خود بهتر است دستگاه را مستقیم به پریز برق وصل کنید و اگر دستگاهتان روشن شد ، می توانید برای خرید یک رابط سالم اقدام کنید .
3. گاهی اتفاق می افتد که عدم روشن شدن یخچال شما به خود پریز اصلی مرتبط است . برای تست کردن سالم بودن پریز اصلی می توانید یک وسیله برقی دیگر که از سلامت آن اطمینان دارید را به پریز یخچال متصل کنید تا بتوانید از سلامت و یا عدم سلامت پریز ، اطمینان حاصل فرمایید .
تعمیرگاه قائم سرویس با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران می تواند در کمترین زمان ممکن نیروهای متخصص خود را برای تعمیر یخچال شما به محل مورد نظر اعزام کند . زمان حدودی رسیدن همکاران ما به محل شما ، یک ساعت می باشد . تعمیرگاه قائم با داشتن 15 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع یخچال ها از برندهای ذکر شده ، آماده ارائه خدمت به کلیه همشهریان عزیز تهرانی است . تمامی قطعات تعویضی از جانب همکاران ما از شرکت و برند مربوطه تهیه می شوند و به همین دلیل این قطعات یخچال ها ، هر کدام دارای 3 ماه گارانتی و تعمیر رایگان از طرف شرکت ما خواهند بود .
شماره های تماس با تعمیرگاه قائم

دفتر شمال

22300020 – 26315098

دفتر شمال غرب

22507288 – 22522838

دفتر جنوب

55812919 – 55612631

دفترشهرک غرب

88571844 – 88583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.