تعمیر لباسشویی در نیاوران

تمامی لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شوند سخت ترین کار در تعمیر آن ها پیدا کردن شرکتی است که هم قیمت مناسبی داشته باشد هم شرایط خدمات مناسبی و مهم تر از همه، دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیرات آن دستگاه را داشته باشد زیرا ممکن است شما هزینه زیادی برای تعمیر دستگاه های خود خرج کنید و نه تنها آن دستگاه تعمیر نشود بلکه حتی مشکل بیشتری برای آن به وجود بیاورد پس ما باید قبل از زنگ زدن به تعمیرکار، اطلاعات بهترین شرکت را پیدا کنیم. شرکت هایی که دارای نمایندگی هستند بهترین شرکت های تعمیر لوازم خانگی دیجیتال به حساب می آیند.


شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران این تضمین را به شما می دهد که لوازم خانگی شما را بدون اتلاف وقت و با مناسب ترین هزینه تعمیر کند. شرکت قائم سرویس دارای مجوز رسمی اتحادیه و دارای نمایندگی برند جنرال الکتریک، نمایندگی برند بوش و نمایندگی برند سامسونگ است. شرکت قائم سرویس نه تنها در تعمیر لباسشویی در هر مارکی موفق بوده است بلکه در تعمیرات یخچال و فریزر نیز به خوبی لباسشویی موفق شده است همچنین شرکت ما دارای دو ویژگی بسیار فوق العاده است تعمیر درب محل و خدمات پس از تعمیر مناسب که شما را به شدت شگفت زده می کند.

مشکلات لباسشویی

تعمیر لباسشویی درب محل

وقتی شما توانستید تعمیرکار مناسب یخچال را پیدا کنید ممکن است مجبور شوید قطعه ای از لباسشویی ‌را به شرکت برده و آن ‌‌را به دست تعمیرکار بسپارید در این موقعیت امکان خطای تعمیرکار زیادتر است زیرا تا به حال لباسشویی شما را نگاه نکرده است اما شرکت قائم سرویس قابلیت تعمیر لباسشویی درب محل را دارد به این صورت که شما هنگام تماس با شرکت به همراه اطلاعات یخچال خود آدرس محل نگهداری لباسشویی را نیز می دهید و در صورت نیاز تعمیرکار برای تعمیر لباسشویی به خانه شما می آید و آن را مورد بررسی قرار می دهد.

برخی از مشکلات لباسشویی

برق داشتن بدنه لباسشویی

لباسشویی وسیله ای است که همزمان از برق و آب با هم استفاده می کند. برق و آب کنار هم می تواند خطر آفرین باشد پس اگر دیدید بدنه لباسشویی برق دارد آن را به سرعت از دو شاخه برق بکشید. لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی برق نداشته باشد مانند:

تخلیه نکردن آب لباسشویی

ممکن است کار لباسشویی نیمه کار باشد ولی آب لباسشویی خالی نشود یا وقتی کار آن تمام شد، آب آن خالی نشود در هر صورت اگر آب ماشین لباسشویی تخلیه نشود، مراحل بعدی شستشو انجام نمی شود. همچنین ممکن است آب ماشین لباسشویی به دلایل مختلفی خالی نشود مانند

بسته نشدن درب لباسشویی

هنگام کارکرد صحیح ماشین لباسشویی، شاهد این موضوع هستیم که پس از طی شدن و تمام شدن پروسه شستشو درب لباسشویی باز میگردد. همچنین بعد از قرار دادن لباس ها درون دیگ لباسشویی و اعمال تنظیمات مورد نیاز بر روی آن باید درب این دستگاه به راحتی و به طور کامل بسته گردد تا فرآیند شستشو آغاز شود اما گاهی مصرف کنندگان از بسته نشدن درب لباسشویی خود گله مند هستند که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد مانند:

 

این سه مورد از مشکلاتی بودند که یک لباسشویی ممکن است با آنها درگیر شود برای رفع این مشکلات و دیگر مشکلات لباسشویی می توانید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید.

خدمات پس از تعمیر شرکت قائم سرویس

شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در زمینه تعمیرات یخچال و فربزر و لباسشویی تجارب و درک بالایی از علایق و مشکلات مصرف کنندگان دارد برای همین شما بعد از تکمیل تعمیر لباسشویی خود دو هفته گارانتی را از طرف شرکت دریافت می کنید تا لباسشویی شما اگر زودتر از موعد خراب شد آن را به دست تعمیرکار بسپارید تا مجدد آن را تعمیر کند.

فواید تعمیر لباسشویی در نیاوران

شرکت قائم سرویس شعبه های بسیاری در سراسر تهران دارد یکی از آن ها در محله نیاوران قرار دارد دلیل و فایده زیاد بودن شعبه های شرکت زمانی معلوم می شود که لباسشویی شما دچار مشکلی شود که باید در سریع ترین زمان رفع شود و بعد از تماس شما با شرکت تعمیرکاری از نزدیک ترین شعبه به محل شما اعزام می شود.
یخچال و لباسشویی خود را دست ‌ما بسپارید.

02122300020 , 02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.