تعمیر یخچال در زعفرانیه

یخچال از وسایل مهم آشپزخانه است که به طور دائم مورد استفاده قرارمی گیرد.خرابی دراین وسیله مهم امری عادی است.زمانی که با هرگونه خرابی یخچال درزعفرانیه تهران مواجه شدید،می توانیدازخدمات شرکت قائم سرویس به صورت شبانه روزی بهرمند بشوید.

شرکت قائم سرویس نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات یخچال درزعفرانیه می باشدکه خدمات تعمیرات تخصصی یخچال را به شما ارائه می دهد.

درادامه تمامی خدماتی که تیم متخصص ودوره دیده ما به شما ارائه می دهند را بیان می کنیم .شرکت مابه عنوان نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات یخچال های جنرال الکتریک،ال جی،سامسونگ،بوش،بلومبرگ،هیتاچی،زیمنس،کنود ،مجیک،آریستون، آاگ، ایندزیت، حایر، بهی، دوو، اسنوا، هیمالیا، وستینگهاوس، وایت هاوس، فریجیدر، ویرپول، کنمور،پروفایل،مای تگ،در زعفرانیه به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد.

نحوه تماس با شرکت قائم سرویس در زعفرانیه تهران

اگر شما مشتری عزیز ساکن تهران هستید ودر منطقه زعفرانیه ساکن می باشید ،لازم نیست نگران پیدا کردن تعمیرکارمتخصص وکار بلد باشید .تعمیرات یخچال شمابا حضور تیم متخصص وخبره شرکت قائم سرویس در زعفرانیه به راحتی امکان پذیر می باشد.بهتر است بدانید که برای تماس گرفتن با شرکت قائم سرویس می توانید از راهی که در ادامه بیان می کنیم با دفتر مرکزی ارتباط بر قرار کنید.

برای استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی یخچال فریزر وساید بای ساید های جنرال الکتریک،ال جی،سامسونگ ،بوش،بلومبرگ،زیمنس،کنوود،مجیک،آریستون،حایر،دوو

امرسان،الکترواستیل،آزمایش ،هیمالیا،مابه،وایت هاوس،وستینگهاوس،وایت هاوس فریجیدر،پروفایل،در زعفرانیه کافی با شماره دفتر مرکزی 22300020  در زعفرانیه تماس گرفته ودرخواست خودرا ثبت کنید.

پس از اینکه ثبت درخواست کردید،تنها یک ساعت لازم است تاکارشناس ما با شما تماس بگیرد ودرمحل شما حاضربشود.شرکت قائم سرویس با داشتن تیم متخصص وخبره درکوتاهترین زمان بالا ترین کیفیت تعمیرات تخصصی  خود را به شما ارائه می دهد وتا 50 درصد هزینه های تعمیرات یخچال شما را کاهش می دهد.

تعمیرکار شرکت در زعفرانیه چه وظایفی دارد؟

عملکرد کارشناس اعزام شده توسط شرکت مورد بررسی قرار می گیرد.پس از انجام تعمیرات شرکت از شما می خواهد نظر خود را درمورد خدماتی که دریافت کردید بیان کنید.پس بهتر است وظایف تعمیر کارشرکت را بدانید.تعمیر کاراین شرکت در زعفرانیه باید چه نکاتی را رعایت کند؟

خدمات شبانه روزی تعمیر یخچال

تعمیرات ساید بای ساید

برای تعمیر یخچال فریرز وساید بای ساید های ال جی و سامسونگ ،جنرال الکتریک،بوش،بکو،بلومبرگ، هیتاچی،کنوود،آریستون،آاگ،ایندزیت،حایر ،بهی در زعفرانیه به کجا باید مراجعه کرد؟

شما مشتری عزیز می توانید برای دریافت بالاترین خدمات تعمیراتی یخچال خود با شرکت قائم سرویس در زعفرانیه تماس گرفته ،شرکت ما زیر نظر اتحادیه وبا داشتن مجوز رسمی از اتحادیه وداشتن کارشناسان دوره دیده درامر تعمیرات تخصصی یخچال فریزر وساید بای ساید های ایرانی وخارجی و باداشتن 25 سال تجربه در زمینه تعمیرات یخچال  در کنار شماست .شما باخیال آسوده می توانید کار خود را به مابسپارید.

بهترین مرکزتعمیرات تخصصی برند های داخلی یخچال ازجمله:امرسان الکترواستیل،آمازیش،پارس،فیلور،جنرال استیل،دونار،هیمالیا،سیلوان درزعفرانیه تهران،برای رفع ایراد وخرابی یخچال خود درکوتاهترین زمان ممکن،نگران نباشیدچون تیم تخصصی ما در شرکت قائم سرویس می تواند بین چند دقیقه تا یک ساعت پس از ثبت درخواست شما ،به محل شما نیرو اعزام کند.تمام خدمات مربوط به تعمیرات درمحل زندگی ویا محل کار شما انجام می شود.تعمیرکاران ما بعدازاتمام کار ،به شما ضمانت نامه ی معتبر خواهند داد که در واقع گارانتی کارشماست.

تعمیر یخچال سایدبای ساید

هزینه تعمیرات یخچال در زعفرانیه

این شرکت توانسته با ایجاد فضای رقابتی هزینه های تعمیرات یخچال در زعفرانیه را تا 50درصد  کاهش بدهد.درصورتی که ساکن این منطقه باشید وبا خرابی در یخچال خود مواجه شدید می توانید برای تعمیر دستگاه خود با دفتر مرکزی ما تماس گرفته وثبت درخواست کنید .البته توجه داشته باشید که عواملی برقیمت تعمیرات دستگاه شما تاثیر می گذارد،نوع وشدت خرابی وایراد در دستگاه شما،نوع وبرند یخچال شما،معمولا برندهای مختلف برای تعمیرات نیازمند به قطعاتی متفاوتی می باشند.همین طور ممکن است فرایند تعمیرات آن متفاوت باشد وبه همین علت امکان دارد زمان کمتر ویا بیشتری برای تعمیر یخچال شما نیاز باشد.هزینه ایاب وذهاب ،آیا برای تعمیر دستگاه شما نیاز به تعمیر قطعه  معیوب است یا تعویض آن.واینکه تعمیر یخچال قدیمی با یخچال های جدید به خاطر نوع قطعات به کار رفته در آن متفاوت است.وهمان طور که می دانید یخچال از قطعات مختلفی از جمله ترموستات ،کمپرسور،آب سردکن ،یخ ساز،برد یخچال ،تایمر،فن یخچال،موتور ،تشکیل شده است که خرابی هر کدام از این قطعات در هزینه شما تاثیر می گذارد ،برای اطلاع ازتعیین هزینه تعمیر یخچال خود می توانید با کارشناس شرکت قائم سرویس در زعفرانیه تماس گرفته ومشکل دستگاه خود را شرح داده تا کارشناس ما با توجه به نوع خرابی یخچال شما میزان تقریبی هزینه تعمیرات آن را خدمت شما اعلام نمایند.

برندهای تحت پوشش تعمیر گاه مجاز مرکزی قائم سرویس

اگر شما نمی دانید که برند یخچال شما هم شامل خدمات تعمیرگاه مجازمرکزی قائم در زعفرانیه می باشد یانه درادامه با لیست برندهای تحت پوشش با ما همراه باشید.

سامسونگ، الجی، بوش، بلومبرگ،هیتاچی، زیمنس،کنوود، آریستون، آاگ، ایندزیت،حایر، بهی، دوو، اسنوا، امرسان، الکترواستیل، دونار، هیمالیا، جنرال الکتریک، مابه، وستینگهاوس، وایت هاوس، فریجیدر، ویرپول، کنمور، پروفایل، مای تگ، اسمگ

محدوده ارائه خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی قائم سرویس انواع یخچال فریزر وساید بای ساید های ایرانی وخارجی در زعفرانیه:

شرکت قائم سرویس درخیابان های زعفرانیه(سر لشکرفلاحی) ،خیابان مقدس اردبیلی(پیراسته)،خیابان الف،میدان الف،خیابان آصف،میدان آصف(اعجازی)،خیابان ماکویی پور،خیابان بهزادی،خیابان مهر،خیابان نیاززاده،خیابان پسیان،خیابان زال زر،خیابان کیهان وخیابان روستاییان خدمات تخصصی تعمیرات خود را ارائه می دهد.

خرابی ها ومشکلات متداول در یخچال فریزر وساید بای ساید

یخچال ها یکی ازمهم ترین وسایل برقی ومهم در آشپزخانه های امروزی به حساب می آیند،که در مدل های مختلف ساخته شده ودارای قابلیت های متعددی می باشند.سایدبای ساید ها ویخچال فریزرها فارغ از قطعات وتکنولوژی به کار رفته در آن،گاهی در کارکرد خود دچارایراد های کوچک وشاید هم جدی وبزرگ بشوند.

شرکت قائم سرویس در زعفرانیه تعمیرات انواع یخچال فریزر وساید بای ساید با بیش از 25 سال تجربه ،وباداشتن مهندسین وتکنسین های باتجربه ،استفاده از قطعات اور جینال،تمام برندهای خارجی ازجمله ال جی ،جنرال الکتریک،سامسونگ وتمام برندهای داخلی رادر سریع ترین وکوتاهترین زمان ممکن وبه صورت شبانه روزی در محل شما در زعفرانیه را انجام می دهد.زمانیکه یخچال شما خراب می شود وقرار است به محل شما تکنسین اعزام گردد، به این نکته توجه داشته باشید که تشخیص عیب مهمترین معیارخدمات تعمیرات می باشد.بنا بر این بهتر است در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید.درچه مواردی نیاز به تعمیریخچال فریزر وساید بای ساید خود دارید؟بیشترین مواردی که نیاز به تعمیرات پیدا می کند شامل این موارد می شود.

  1. ایراد وخرابی در کمپرسوریخچال
  2. نشتی گازیخچال وهدر رفتن آن باعث ایراد وخرابی در دستگاه می شود.
  3. یخچال به خوبی خنک نمی کند.
  4. زمان تعویض فیلترتصفیه یخچال رسیده است .
  5. یخچال بدون برفک شما ،برفک ایجاد می کند.
  6. داخل یخچال آب جمع می شود.
  7. عملکرد یخ ساز دچار مشکل شده است.
  8. موتور یخچال بیش از اندازه گرم شده است.
  9. یخچال صدای غیر طبیعی دارد.
  10. مواد غذایی درون یخچال خیلی زود خراب می شود یا کپک می زند.
  11. دمای یخچال،تنظیم نمی شود وبا وجود بسته بودن درب یخچال بازهم تغییر می کند.
  12. لاستیک دور درب یخچال مشکل پیدا کرده ودرب یخچال به خوبی بسته نمی شود.

راه های پیشگیری از تعمیر ساید بای ساید ویخچال فریزر

برای جلوگیری از بروزهرگونه مشکل وایراد دردستگاه،بهتر است که را های  مراقبت از دستگاه خود را بدانید.با رعایت کردن این موارد دستگاه شما دچار ایراد و مشکل کمتری می شود.در این جا این نکات را بررسی می کنیم:

1.تمیزکردن مرتب فضای داخلی دستگاه

2.در یخچال های برفکی برفک زادیی را انجام بدهیم .

3.کویل ها راتمیز کنیم.

4.دمای مناسب را ،برای یخچال تنظیم کنیم.

5.فریزررا به اندازه پر کنیم.

6.درب یخچال را بیخود باز نگذاریم.

7.غذای گرم را داخل یخچال نگذاریم.

8.در زمان مناسب فیلتر تصفیه آب راتعویض کنیم .

9.برای شستن وتمیز کردن یخچال ازشلنگ آب استفاده نکنیم چون ممکن آب وارد برد یخچال شده وخرابی جدی را ایجاد کند.

.10یخچال را در محل مناسب ودوراز گرما قراردهید.

11.پس از گذشت3الی4ساعت بعداز جابجایی یخچال رابه برق وصل کنید.

12.لاستیک دور درب یخچال را به طور مرتب تمیز کنید.

13.درهنگام مسافرت های طولانی مدت مواد غذایی را ازیخچال خارج ودستگاه را خاموش کنید.

رعایت نکات فوق باعث می شود عمر دستگاه شما بیشتر شده وخرابی در آن کمتر بشود.رعایت نکات فوق واینکه دستگاه خود را درجای مناسبی قرار دهید که درمعرض نورآفتاب وگرمای ناشی ازآبگرمکن ویا اجاق گازنباشد،توجه ورعایت این نکته که در هنگام اسباب کشی حتما پس از گذشت 3الی 4 ساعت یخچال را به برق وصل کنید ،بعداز اجازه دهید چند ساعت یخچال خالی کار کند .در هنگام حمل سعی کنید یخچال را عمودی حمل کنید واگر مجبور به حمل افقی شدید حتما 5تا6 ساعت بی حرکت باشد که گاز یخچال ثابت بشود،سپس به برق وصل کنید ،از محافظ استاندارد استفاده کنید .رعایت این نکات باعث افزایش عمر دستگاه شده است.البته خرابی دریخچال معمولا درکمپرسور،نشتی گاز یخچال،خنک نشدن دستگاه،تولید برفک وتعویض فیلترتصفیه در برندهای مختلف به طور مثال(ساید بای ساید ویخچال فریزرسامسونگ ،جنرال الکتریک والکترواستیل )اتفاق می افتد.بهتراست برای تعویض قطعات ،خرید قطعه را به تعمیر کاربسپارید ،چون قطعه تهیه شده اورجینال خواهد بود وشامل گارانتی 90 روزه شرکت می شود.

تعمیر یخچال سامسونگ

سرویس دوره ای یخچال فریزر وساید بای ساید در زعفرانیه

نمایندگی مجاز مرکزی قائم سرویس درمحل وبدون نیاز به مراجعه حضوری شما وفقط با یک تماس شما وثبت درخواست ،سرویس کار را به محل شما اعزام می کند. سرویس دوره ای باید هر 12 ماه یکبار انجام بگیرد.

سرویس دوره ای یخچال شامل عیب یابی وبررسی قسمت های مختلف یخچال می شود.مانند:

سرویس دوره ای تکمیلی یا سرویس پلاس که علاوه بر موارد بالا حتما برد اصلی دستگاه هم تمیز می شود .تعویض شلنگ ورودی آب یخچال وتمیز کردن قاب وپدال آبریز یخچال .سرویس دوره ای برای دستگاه شما بسیار مهم است ودرواقع حکم پیشگیری دارد واز بروز خسارت وهزینه های بالای تعمیرات جلوگیری می کند . سرویس کاران باتجربه شرکت قائم سرویس در زعفرانیه در این امر شما را یاری می دهند.فقط کافی است با دفتر مرکزی ما تماس گرفته وثبت درخواست کنید.

تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی یخچال یکی دیگر از خدمات تخصصی شرکت قائم سرویس درزعفرانیه است .تعمیر برد در این شرکت توسط مهندسین شرکت به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. همانطور که می دانید برد الکترونیکی یخچال یک بخش مهم واصلی دستگاه است ووظیفه آن صادر کردن دستورات به سایر بخش ها است.

از نشانه های خرابی برد دستگاه می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

البته می توانیم تا حدی از بروز مشکل وایراد در برد جلوگیری کنیم وبهتر است که:

زمان تمیز کردن یخچال دقت کنیم برد دستگاه با آب تماس نداشته باشد وبهتر است که برای شستن یخچال از شلنگ آب استفاده نکنیم چون ممکن است باعث خرابی در برد وموتوردستگاه بشود.قبل از انجام عیب یابی ویا تعمیر ،دستگاه را ازبرق بکشیم که نوسانات برق باعث خرابی در برد نشود.

بهتر است برای جلوگیری از خرابی برد دستگاه به علت نوسانات برق حتما از محافظ برق استفاده کنیم .چون خرابی در برد دستگاه باعث اختلال کلی در عملکرد دستگاه می شود.

خدمات تعمیراتی شرکت قائم سرویس در زعفرانیه :

شارژگاز یخچال،تعویض موتور یخچال،تعویض وتعمیر فن یخچال،تعویض لاستیک دور درب یخچال،تعویض فن موتور،شستشوی کامل مدار یخچال ،تعویض ترموستات یخچال،رگلاژکردن درب یخچال،تعویض دیفراست ،تعویض فن داخل یخچال،تعویض رله واورلود یا خازن یخچال ،تعمیر یخساز ،تعویض کمپرسور،نصب یخچال با هربرند وهر مدلی،سرویس دوره ای یخچال فریزر وساید بای ساید ،تعویض مگنت یخچال،تعویض موتور دمپر،تعمیر تخصصی برد یخچال،سرویس کاران شرکت به صورت شبانه روزی و24 ساعته آماده ارائه خدمات تعمیراتی خود به شما هستند. امیدوارم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.