تعمیر یخچال وستینگ هاوس

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی مشکلات یخچال فریزر بپردازیم. شرکت وستینگ هاوس در سال 1886 توسط آقای وستینگ هاوس در کشور آمریکا تاسیس شد این شرکت در ابتدا فعالیت خود را از ارائه تولیدات ریلی شروع کرد. همچنین این شرکت یکی از دو قطب اصلی صنایع برقی در زمان ادیسون بود و خدمات زیادی را در این رقابت جذاب انجام داد و از سال 1974 به یخچال فریزر روی آورد. یخچال فریزرهای این شرکت از مرغوب ترین یخچال فریزرهای جهان است ولی آنها نیز مانند هر وسیله دیگری ممکن است خراب شود.
البته شرکت وستینگ هاوس نمایندگی های خود را  در سراسر جهان پخش کرده تا خریداران محصولات شرکت وستینگ هاوس زمانی که وسیله آنها خراب می شود خود را زیاد نگران نکنند. تعمیرکاران نمایندگی وستینگ هاوس آماده خدمت رسانی هستند و به بهترین نحو ممکن و به صورت رایگان آن ها را تعمیر می کنند. ولی باید این را در نظر گرفت که هر محصولی که دارای گارانتی باشد زمانی از گارانتی خارج می شود و بعد از خارج شدن دستگاه از گارانتی تعمیر کردن آن بسیار سخت می شود پس بدون هیچ بحث دیگری بهتر است به بررسی مشکلات یخچال فریزر بپردازیم.

 

جهت مشاوره و تماس با متخصصان قائم سرویس همین حالا اقدام کنید.
22300020

مشکلات یخچال فریزر وستینگ هاوس

به طور کلی مشکلات یخچال فریزر به چند دسته تقسیم می شوند. مشکلاتی که تخصص زیادی نیاز دارد و برای تعمیر کردن آنها باید یخچال فریزر به دست تعمیرکار متخصص آن سپرده شود. اگر حتی خطای کوچکی رخ دهد ممکن است یخچال دیگر به خوبی قبل کار نکند و آسیب واقعا جدی ببیند.

تعمیر یخچال قائم سرویس

مشکلات دسته دوم مشکلاتی هستند که باز هم به تسلط بر روی یخچال فریزر نیاز دارند ولی نه به اندازه مشکلات دسته اول این مشکلات را خود شما نیز ممکن است بتوانید تعمیر کنید. اگر حداقل های مشکلات فنی و ساختار کلی یخچال فریزر را بلد باشید ولی باز هم بهتر است این مشکلات به دست تعمیرکار رفع شود تا دیگر جای شک یا سوالی باقی نماند که آیا من این مشکل را به خوبی رفع کرده ام یا خیر؟

و اما مشکلات دسته سوم مشکلاتی هستند که نیاز به تخصص ندارند و افرادی که هیچ از کارهای فنی سر در نمی آورند می توانند آن ها را حل کنند فقط نیاز به کمی اطلاعات دارند و دیگر نیازی به تعمیر نیست.

در ادامه قصد داریم تا هشت مورد از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر وستینگ هاوس شما رخ دهد را نام ببریم.

مشکل شماره 1: یخ زدن مواد غذایی در یخچال وستینگ هاوس

اگر مواد غذایی شما در یخچال فریزر شما یخ می زند به این معنا است که دمای یخچال فریزر شما بسیار زیاد است این مشکل می تواند به مرور زمان خسارت زیادی برای شما به بار بیاورد.

مشکل شماره 2: خنک نکردن یخچال فریزر وستینگ هاوس

اگر یخچال فریزر شما به اندازه کافی سرد نکند مواد غذایی شما فاسد می شود. این مشکل دقیقا مخالف مشکل قبل است ولی دلایل آن ها کاملا شبیه به هم است.

مشکل شماره 3:خرابی درب یخچال فریزر وستینگ هاوس

اگر درب یخچال فریزر شما خراب شده باشد به مرور زمان بهتر است با یخچال فریزر خود خداحافظی کنید و به دنبال یخچال جدیدی بگردید زیرا درب یخچال فریزر زمانی که باز است یا خراب است گرمای محیط وارد یخچال فریزر می شود و موتور دستگاه مجبور است بیشتر از حالت عادی کار کند و به مرور زمان خراب می شود و این خرابی به قسمت های دیگر دستگاه نیز سرایت می کند. ولی خوشبختانه تعمیر درب یخچال یکی از ساده ترین تعمیراتی است که در یخچال فریزر انجام می شود.

 

تعمیر یخچال و فریزر وستینگهاوس

 

برای رفع این مشکل موارد زیر را بررسی کنید

مشکل شماره 4:تعویض فیلتر یخچال فریزر وستینگ هاوس

مشکل چهارم کمی با مشکلات دیگر این لیست فرق دارد شما باید هر چند ماه یک بار فیلتر یخچال فریزر خود را تعویض کنید فیلتر یا فیلترهای یخچال فریزر شما وظیفه دارند که آب یخچال فریزر شما را به خوبی تصفیه کنند تا شما آبی که از آبریز یخچال فریزر مصرف می کنید تمیز و گوارا باشد تا شما یا دیگر اعضای خانواده شما آسیبی نبینند.

فیلترهای یخچال فریزر به دو دسته تقسیم می شود فیلترهای خارجی یخچال فریزر و فیلترهای داخلی.

فیلترهای خارجی یخچال فریزر در بیرون آن نصب می شود و اجسام سختی مانند شن یا ماسه را تصفیه می کنند.

فیلترهای داخلی یخچال فریزر بعد از شیر ورودی نصب می شود و آلاینده ها و املاحی که فیلتر داخلی نتوانسته از آب بگیرد را می گیرد و خطاهای آن را جبران می کند.

برای تعویض فیلتر یخچال فریزر خود موارد زیر را به دقت انجام دهید:

مشکل شماره 5:بوی بد یخچال فریزر وستینگ هاوس

حل کردن این مشکل نیاز به تخصص خاصی ندارد ولی بوی بد یخچال فریزر از بدترین مشکلاتی که است که می تواند برای یخچال فریزر شما رخ دهد به طور کلی این بو به خاطر مشکلات مواد غذایی ایجاد می شود.

دلایلی که باعث بوی بد یخچال فریزر می شود:

برای رفع این مشکل باید یخچال فریزر را بشویید.

 

تعمیر یخچال و فریزر وستینگ هوس توسط قائم سرویس

 

مراحل شستشوی یخچال فریزر:

مشکل شماره 6:سر و صدای زیاد یخچال فریزر وستینگ هاوس

زمانی که سر و صدای یخچال فریزر رو مخ شما می رود یا اعصاب شما را خورد می کند ممکن است فکر کنید که یخچال فریزر شما مشکلی پیدا کرده است که این گونه سر و صدا می کند بهتر است باهم صدا هایی که ممکن است به واسطه یخچال فریزر ایجاد شود با هم بررسی کرده و تشخیص دهیم که کدام صدا به این معنا است که  یخچال فریزر مشکل پیدا کرده است.

مشکل شماره 7:برفک زدن در یخچال فریزر وستینگ هاوس

به طور کلی یخچال فریزر زمانی برفک می زند که هوای گرم بیرون به درون یخچال فریزر آمده و پس از تصعید تبدیل به برفک شده است. ممکن است عملیات دیفراست یخچال فریزر به مشکل خورده باشد یا روزنه ای درون یخچال فریزر وجود داشته باشد برای رفع این مشکل بهتر است به تعمیرکار یخچال فریزر مراجعه کنید.

مشکل شماره 8:روشن نشدن یخچال فریزر وستینگ هاوس

روشن نشدن یخچال فریزر جدی ترین مشکلی است که می تواند برای یخچال فریزر پیش بیاید و برای رفع آن باید به سرعت عجله کنید. این مشکل به طور کلی نیاز به تعمیرکار حرفه ای و مجرب یخچال فریزر دارد ولی بیایید دلایلی که ممکن است باعث ایجاد این مشکل شده باشد را باهم بررسی کنیم.

شرکت قائم سرویس یخچال فریزرهای شما را زمانی که از گارانتی خارج می شود با کیفیتی در حد نمایندگی شرکت وستینگ هاوس تعمیر می کنند و هزینه مناسب و به صرفه ای برای تعمیرات یخچال فریزر  از شما دریافت می کنند همچنین خدمات ویژه ای را به شما ارائه می دهد.

تعمیر درب محل

تعمیر درب محل از مهم ترین ویژگی های تعمیرگاه های یخچال فریزر است که زمان انتخاب آن ها باید به این قضیه دقت کنید که مشکلات یخچال فریزر سامسونگ شما را درب محل شما تعمیر می کنند زیرا هزینه زیاد حمل نقل دستگاه و آسیب دیدن دستگاه جزو حداقل ضرر هایی است که ممکن است در ابرد یخچال فریزر به تعمیرگاه پرداخت کنید یخچال فریزر خود را به شرکت قائم سرویس لوازم خانگی شما را درب محل شما تعمیر می کند بسپارید.

گارانتی قطعات

در تمیر یخچال فریزر یکی از اجزای مهم تعمیرات تعمیر مشکلات است حال گاهی مشکلات یخچال فریزر شما با تعمیر کردن قطعه حل نمی شود یا به عبارتی دیگر قطعه آنقدر آسیب دیده که به درد تعمیر کردن نمی خورد و باید قطعه جدیدی را جایگزین قطعه سابق کنید اما این امر بسیار حیاتی است در نتیجه باید قطعه اورجینال روی دستگاه شما بسته شود و به طور درستی بسته شود البته این را در نظر بگیرید که بستن قطعه و تشخیص اصل یا تقلبی  بودن آن نیازمند تخصص بالایی است که فقط تعمیرکاران مجرب یخچال فریزر آن را دارند.

شرکت قائم سرویس نه تنها قطعات اصل و مرغوب را برای شما تهیه می کند بلکه قطعه های شرکت قائم سرویس دارای سه ماه گرانتی هستند یعنی اگر قطعه ای از یخچال شما خراب شد و شرکت قائم سرویس قطعه ای جدید برای شما بست اگر آن قطعه مجدد خراب شد شرکت قائم سرویس بدون گرفتن هزینه دوباره آن را تعمیر یا تعویض می کند.

 

نمایندگی خدمات پس از فروش وستینگهاوس

 

داشتن اخلاق و تخصص کافی تعمیرکاران

شرکت قائم سرویس در گزینش کارمندان خود بسیار جدی و سخت گیر عمل می کند و این قضیه باعث شده است که در شرکت قائم سرویس همه تعمیر کاران باید از مبانی اخلاقی به طور کامل پیروی کرده و تخصص کافی ای در تعمیر یخچال فریزر ها داشته باشد تعمیرکاران شرکت قائم سرویس همیشه اطلاعات خود را در زمینه تعمیرات یخچال فریزر به روز نگه خواهند داشت.

پس اگر یخچال فریزر شما مشکل دارد بدون تعلل با شرکت ما تماس بگیرید تا یخچال فریزر شما را تعمیر کنیم.

چرا به فیلتر خارجی یخچال فریزر نیاز داریم؟

این کاملا درست است که فیلتر داخلی یخچال فریزر می تواند به طور قدرتمندی آب را تصفیه کند اما نه تنها نمی تواند تصفیه آب را صد در صد انجام دهد بلکه ممکن شیر ورودی یخچال فریزر که پشت فیلتر یخچال فریزر است آسیب ببیند.

چگونه می توانیم از گرم شدن یخچال فریزر جلوگیری کنیم؟

شما می توانید باتنظیم مناسب  درجه های یخچال فریزر ، باز نگذاشتن درب یخچال فریزر و قرار ندادن یخچال فریزر در کنار اجاق گاز و نور مستقیم یخچال از گرم شدن یخچال فریزر جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.