نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر در نیاوران

تمامی لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شوند سخت ترین کار در تعمیر آن ها پیدا کردن شرکتی است که هم قیمت مناسبی داشته باشد

هم شرایط خدمات مناسبی و مهم تر از همه مهم تر دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیرات آن دستگاه داشته باشد زیرا ممکن است شما هزینه ی زیادی برای تعمیر دستگاه های خود خرج کنید و نه تنها آن دستگاه تعمیر نشود بلکه حتی مشکل بیشتری برای آن به وجود بیاورد پس ما باید قبل از زنگ زدن به تعمیر کار اطلاعات آن شرکت را پیدا کنیم و بهترین شرکت را از بین شرکت ها انتخاب کنیم شرکت هایی که  نمایندگی هستند یا دارای تائیدیه آنها بهترین شرکت های تعمیر لوازم خانگی دیجیتال هستند.
شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ فعالیت در سراسر تهران این تضمین را به شما می دهد که لوازم خانگی شما را بدون اتلاف وقت و با مناسب ترین هزینه آن را تعمیر کند شرکت قائم سرویس دارای مجوز رسمی اتحادیه و دارای نمایندگی برند جنرال الکتریک و نمایندگی برند بوش هست شرکت قائم سرویس نه تنها در تعمیر یخچال و فریزر در هر مارکی موفق بوده است بلکه در تعمیرات لباسشویی نیز به خوبی یخچال موفق شده است همچنین شرکت ما دارای دو ویژگی بسیار فوق العاده است تعمیر درب محل و خدمات پس از تعمیر مناسب که شما را به شدت شگفت زده می کند.


خدمات پس از تعمیر شرکت قائم سرویس


شرکت قائم سرویس بعد از اینکه یخچال شما را تعمیر کند این امکان را به شما می دهد که اگر یخچال شما در دو هفته آینده پس از تعمیر به مشکلی بر بخورد می توانید با ما تماس بگیرید و ما بدون گرفتن هزینه ای و در برخی مواقع برگرداندن مقداری از خرجی که شما برای یخچال یا لباسشویی خود کردید آن را برای شما مجدد تعمیر کنیم.


مشاوره تلفنی


همچنین شرکت قائم سرویس این امکان را به شما می دهد که سوالات خود را درباره تعمیر لوازم خانگی بپرسید در ۲۰ درصد موارد خرابی یخچال یا لباسشویی مشکل آن ها آنقدر ساده هستند که شما خود نیز می توانید آن را تعمیر کنید یا وضع آنقدر وخیم است که اگر یخچال خود را تعویض کنید بیشتر به نفع شما باشد تا تعمیر آن.


خدمات در محل شرکت قائم سرویس


گاهی شما مجبور هستید برای تعمیر لوازم خانگی یا حتی دیجیتال خود قطعه مورد نظر یا کل وسیله را به تعمیرگاه ببرید اما شرکت قائم سرویس تعمیرات یخچال و لباسشویی مورد نظر شما را در محل انجام می دهد تنها کافی است زمانی که با شرکت تماس می گیرید آدرس منزل خود یا محل قرار دهی یخچال مورد نظر را به ما بدهید تا در سریع ترین زمان اقدام به تعمیر آن کنیم.


مزایای تعمیر یخچال فریزز در نیاوران


خدمات در محل را حتی رستوران داران نیز دارند مهم تر از آن این است که نزدیک ترین شعبه به شما در کجا قرار دارد شرکت قائم سرویس دارای شعبه های زیادی در سراسر تهران است و یکی از شعبه های ما در نیاوران واقع شده است تعمیر یخچال فریزر در نیاوران این امکان را به شما می دهد که اگر یخچال فریزر شما دارای مشکل جدی است که باید به سرعت رفع شود شرکت ما آن را در سریع ترین زمان رفع کند.


مقاله های آموزشی در رابطه با تعمیرات یخچال فریزر و تعمیرات لباسشویی


۲۰ درصد موارد تعمیر یخچال لباسشویی را خود شما نیز می توانید انجام دهید زیرا آن ها آن قدر ساده هستند که می توانید با کارهای ساده ای مثل کم کردن درجه یخچال، از برق کشیدن دستگاه، باز کردن گرفتگی لوله یخچال یا لباسشویی آن را رفع کنید. از طرفی شما می توانید با انجام دادن کارهای ساده ای مثل پر نکردن کامل ماشین لباسشویی، چیدمان مناسب یخچال و تنظیم درست درجه یخچال از خیلی از مشکلاتی که می تواند برای شما هزینه زیادی داشته باشد جلوگیری کنید شرکت ما در سایت قائم سرویس صدها مقاله آموزشی در این رابطه دارد و هر هفته اطلاعات آن ها اضافه یا به روز می شود.
برای بهره مندی از تمامی این مزایا تنها کافی است با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا مشکلات یخچال و لباسشویی شما را در بهترین زمان و با مناسب ترین هزینه رفع کنیم.
تنها کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید:
02122300020
02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.