تعمیر یخچال و لباسشویی در پارک وی

تمامی لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شود که تعمیر کردن آن ها پروسه ای طولانی را در بر می گیرد اولین قدم پیدا کردن شرکت مناسب و با تجربه است که زمانی که تعمیرکاران آن شرکت به محل شما رجوع می کنند یخچال شما را خراب تر نکند و قابل اعتماد باشد.

شرکت هایی که دارای نمایندگی هستند بهترین شرکت ها برای تعمیر لوازم خانگی می باشند. شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران این تضمین را به شما می دهد که لباسشویی و یخچال و فریزر شما را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تعمیر کند شرکت قائم سرویس دارای مجوز رسمی اتحادیه و دارای نمایندگی برند جنرال الکتریک و نمایندگی برند بوش و دیگر نمایندگی های برند های معتبر جهان است شرکت قائم سرویس نه تنها در تعمیر هر مدل و هر مارک یخچال با هر مشکلی موفق بوده بلکه در تعمیر لباسشویی نیز مانند یخچال دارای موفقیت بسیار بالایی است شرکت قائم سرویس دارای ویژگی های شگفت انگیز بسیار زیادی است که در ادامه بعضی از آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

تعمیر یخچال در هروی

تعمیر در محل شرکت قائم سرویس

دومین مشکل تعمیرات یخچال بردن قطعه ای از یخچال یا لباسشویی به مخل شرکا است زیرا نه تنها وقت شما را می گیرد ممکن است آن قطعه به دلایل مختلفی در بین راه دچار آسیب بدتری شود یا حتی قطعه ای که بردید قطعه ای نباشد که مشکل داشته باشد شرکت قائم سرویس برای ایت مشکل نیز راه حلی دارد شما کافی است با شرکت ما تماس گرفته و مشکل لبلسشویی خود به همراه آدرس محل نگهداری یخچال را بگویید تا شرکت با تزدیک شعبه تماس گرفته و کمتر از یک ساعت تعمیرکار به محل شما اعزام شود تا هم کار شما سریع تر انجام شود هم تعمیر لباسشویی شما دقت و امنیت بیشتری انجام شود.

خدمات پس از تعمیر شرکت قائم سرویس

مشکل سومی که ممکن است در تعمیرات لباسشویی خود به آن بربخورید خراب شدن مجدد زود هنگام لباسشویی در همان زمینه است زیرا هزینه ی زیادی از شما میگیرد. شرکت قائم سرویس این امکان را به شما میدهد که اگر لباسشویی شما در کمتر از دو هفته در همان زمینه خراب شود شما میتوانید با شرکت قائم سرویس تماس گرفته تا به صورت رایگان یا هزینه بسیار کمتر از هزینه واقعی تعمیر یخچال شما را مجدد چک کند.

تعمیر یخچال در فرشته

نمایندگی چند برند معتبر

شرکت های مجاز و غیرمجاز زیادی در سراسر کشور وجود دارد که ممکن است کار را به طور کامل بلد نباشد و به یخچال و لباسشویی شما آسیب بزنند. بهترین کار سپردن وسیله به تعمیرگاه مجازی که نمایندگی آن برند را دارد، می باشد. شرکت قائم سرویس، دارای نمایندگی برند بوش، نمایندگی برند سامسونگ، نمایندگی برند وستینگ هاوس، نمایندگی برند ال جی و نمایندگی برند جنرال الکتریک می باشد. همچنین شرکت قائم سرویس دارای تعمیرکارهای با تجربه و مسلط به هر برندی در زمینه یخچال و لباسشویی است.

بررسی چند مشکل یخچال و لباسشویی

برق داشتن بدنه لباسشویی

در اینجا به عیب یابی مشکل برق داشتن بدنه لباسشویی میپردازیم:

نشتی آب لباسشویی

برای عیب یابی ماشین لباسشویی به دلیل نشتی آب موارد زیر را چک نمایید:

سخت باز شدن درب یخچال

گاهی ممکن است درب یخچال شما سخت باز شود که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد:

خشک شدن لاستیک دور درب

لاستیک دور درب یخچال علاوه بر تاثیر مستقیم بر روی مواد غذایی میتواند در صورت کارکرد نادرست در دراز مدت سبب وارد شدن آسیب های بیشتر به قسمت های مختلف یخچال شما نیز گردد که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

فایده تعمیر یخچال فریزر در پارک وی

ممکن است گاهی یخچال شما مشکلی جدی داشته باشد که نیاز به سرعت در تعمیر دارد و یا ممکن است شما کاری واجب داشته باشید پس بهتر است یخچال شما سریع تر تعمیر شود. شرکت قائم سرویس شعبه های متعددی دارد که یکی از آن ها در پارک وی است اگر یخچال شما خراب شده باشد و در خیابان های اطراف پارک وی هستید. تنها کافی است با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکاری از این شعبه به محل شما اعزام شود و یخچال شما را تعمیر کند.

شرکت قائم سرویس با ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و لباسشویی در سراسر تهران و نمایندگی برندهای معتبر بوش، نمایندگی برند آاگ ونمایندگی برند ال جی، این تضمین را به شما می دهد که مشکل ماشین لباسشویی و یخچال شما به خوبی رفع می شود. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.
شماره تماس:
02188583946
02122300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.