تعمیر یخچال در فرمانیه

تمامی لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شوند سخت ترین کار در تعمیر آن ها پیدا کردن شرکتی است که هم قیمت مناسبی داشته باشد هم شرایط خدمات مناسبی و مهم تر از همه، دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیرات آن دستگاه را داشته باشد زیرا ممکن است شما هزینه زیادی برای تعمیر دستگاه های خود خرج کنید و نه تنها آن دستگاه تعمیر نشود بلکه حتی مشکل بیشتری برای آن به وجود بیاورد پس ما باید قبل از زنگ زدن به تعمیرکار، اطلاعات بهترین شرکت را پیدا کنیم. شرکت هایی که دارای نمایندگی هستند بهترین شرکت های تعمیر لوازم خانگی دیجیتال به حساب می آیند.

قائم سرویس متخصص در زمینه تعمیر یخچال

 

شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران این تضمین را به شما می دهد که لوازم خانگی شما را بدون اتلاف وقت و با مناسب ترین هزینه تعمیر کند. شرکت قائم سرویس دارای مجوز رسمی اتحادیه و دارای نمایندگی برند جنرال الکتریک و نمایندگی برند بوش است. شرکت قائم سرویس نه تنها در تعمیر یخچال و فریزر در هر مارکی موفق بوده است بلکه در تعمیرات لباسشویی نیز به خوبی یخچال موفق شده است همچنین شرکت ما دارای دو ویژگی بسیار فوق العاده است تعمیر درب محل و خدمات پس از تعمیر مناسب که شما را به شدت شگفت زده می کند.

آشنایی با خدمات قائم سرویس

خدمات پس از تعمیر

شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در تعمیر یخچال و لباسشویی تجارب و درک بالایی از حال شما مشتریان عزیز دارد برای همین شرکت قائم سرویس گارانتی دو هفته ای پس از تعمیر یخچال به شما می دهد که اگر یخچال شما در دو هفته بعد از تعمیر خراب شود شرکت به صورت رایگان آن را تعمیر می کند.

 

تعمیر درب محل

یکی دیگر از مشکلات تعمیر یخچال این است که اگر شرکت قابلیت تعمیر درب محل نداشته باشد شما باید خود قطعه مورد نظر را جدا کرده و به محل شرکت ببرید تا آن قطعه را تعمیر کنند ولی شرکت قائم سرویس در هنگام تماس آدرس شما را گرفته و به نزدیک ترین شعبه به شما می دهد تا به سرعت تعمیرکار را به محل شما اعزام کند.

برخی از مشکلات یخچال

زیاد خاموش روشن شدن یخچال

یخچال ها یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه هستند که کوچکترین اختلالی در کارکرد آنها موجب نگرانی مصرف کنندگان آن میشود نحوه کارکرد صحیح یخچال بدین صورت است که پس از یک مدت مشخص کارکردن از فعالیت باز میایستد و پس از مدتی مجددا شروع به فعالیت میکند، اما گاهی ممکن است یخچال شما ناگهان خاموش شود و یا اصلا از حرکت نایستد این مشکل می تواند به دلایل زیر رخ دهد.

یخ زدن بدنه یخچال

ممکن است گاهی با باز کردن درب یخچال خود متوجه سرمای بیش از حد آن و حتی مشاهده لایه نازکی از یخ روی دیواره داخلی یخچال خود شده باشید که این سرمای زیاد ممکن است به مواد غذایی و سبزیجات موجود در یخچال شما نیز نفوذ کرده و موجب یخ زدگی آنها شود قطعا این نوع کارکرد و یخ زدن دیواره یخچال طبیعی نبوده که ممکن است به دلایل زیر باشد:

برق داشتن‌ بدنه یخچال

یخچال فریزرها که با متصل شدن به برق، کار خنک کردن و نگه‌ داری مواد غذایی را انجام می‌ دهند، ممکن است گاهی اوقات دچار ایجاد برق خفیفی در بدنه گردند، که وقتی مصرف‌کننده به بدنه آن دست می‌ زند، این برق خفیف به بدن فرد منتقل می‌ شود که ممکن است به دلایل زیر باشد:

نمایندگی ۵ برند معتبر

شرکت های مجاز و غیرمجاز زیادی در سراسر کشور وجود دارد که ممکن است کار را به طور کامل بلد نباشد و به یخچال و لباسشویی شما آسیب بزنند بهترین کار سپردن وسیله به تعمیرگاه مجاز است که نمایندگی آن برند را دارد. شرکت قائم سرویس، دارای نمایندگی برند بوش، نمایندگی برند آاگ، نمایندگی برند وستینگ هاوس، نمایندگی برند ال جی و نمایندگی برند جنرال الکتریک می باشد. همچنین شرکت قائم سرویس دارای تعمیرکارهای با تجربه و مسلط به هر برندی در زمینه یخچال و لباسشویی است.

02122300020 , 02188583946

محدوده ارائه خدمات شرکت قائم سرویس در فرمانیه

شرکت قائم سرویس در فرمانیه در تمامی خیابان های دیباچی شمالی، خیابان آذرمینا، خیابان مهماندوست، خیابان تنگستان اول و دوم، نارنجستان یکم، دوم، سوم، خیابان اول تا هشتم کوهستان، خیابان عسگریان، از ابتدای اقدسیه تا ورودی نوبیناد و کل پاسداران شمالی، می باشد.

سوالات متداول

چرا یخ ساز ساید بای ساید یخ نمی سازد؟

ورودی آب بسته است،شیر برقی سوخته است،موتور یخ ساز ایراد دارد،قالب یخساز شکسته است.

چرا آلارم فیلترتصفیه آب روشن است؟

هروقت این چراغ روشن شود یعنی باید فیلتر را تعویض کنید،وبه این امر توجه داشته باشید که هم فیلتر داخل وهم فیلتر پشت را تعویض کنید .چون کارایی بهتری دارد.

چرافریزر منجمد نمی کند؟

خرابی ترموستات،نشت گاز فریزر،کمپرسورخراب شده،لاستیک دور در ایراد دارد،خراب شدن فن،سیستم دیفراست درست عمل نمی کند.
امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.شرکت قائم سرویس در فرمانیه برای خدمات تعمیرات یخچال فریزر وساید بای ساید و لباسشویی از هرمدلی و از هربرندی در کنار شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.