تعمیر یخچال در میرداماد

یخچال های ساید بای ساید نسل نو و جدیدی از یخچال فریزر می باشند که 4 برابر یخچال های معمولی گنجایش و ظرفیت دارند. یخچال های ساید بای ساید با خط جدا کننده عمودی در وسط خود قسمت یخچال و فریزر را از هم جدا کرده اند. با توجه به اینکه زمان و وقت شما مشتری عزیز برای ما بسیار مهم است، شرکت ما در کوتاهترین زمان ممکن تیم متخصص خود را به محل شما اعزام می کند و تمام خدمات تعمیراتی ما در محل مشتری انجام می شود. مگر اینکه در شرایطی خاص که نیاز به تعمیرات تخصصی تر داشته باشد، که بخشی از تعمیرات توسط مهندس شرکت قائم سرویس انجام می گیرد.

شرکت قائم سرویس در میرداماد

شرکت قائم سرویس در میرداماد یکی از برترین شرکت های تعمیرات تخصصی ساید بای ساید، در برندهای جنرال الکتریک، وستینگهاوس، فریجیدر، بوش، آاگ، ال جی، سامسونگ، دوو و سایر برندهای ساید بای ساید می باشد و با تجربه 20 ساله خود در امر تعمیرات تخصصی توانسته است یک تیم تخصصی و متعهد را در امر تعمیرات در کنار خود داشته باشد تیمی که اطلاعات خود را دائم به روز کرده و بر تجربیات خود اضافه می کنند.

 

خدمات شبانه روزی تعمیر یخچال

تعمیرات ساید بای ساید

خدمات تخصصی تعمیر و سرویس یخچال فریزر ساید بای ساید در میرداماد

در این قسمت به معرفی خدمات تعمیراتی شرکت قائم سرویس در بخش تعمیرات ساید بای ساید می پردازیم. البته توجه داشته باشید که خدمات تعمیراتی شرکت ما محدود به موارد زیر نبوده و تمامی اجزا و معایب دیگر یخچال فریرز ساید بای ساید را نیز شامل می شود. از خدمات شرکت ما این است که در اقصا نقاط تهران برزگ شعبه داریم و فقط کافی است شما با شرکت تماس گرفته و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید و در کوتاهترین زمان سرویس کار شرکت به محل شما اعزام می شود.

خدمات تعمیراتی شرکت قائم سرویس در منزل

خدمات تخصصی شرکت قائم سرویس در منزل شما موارد زیر می شود:

همانطور که می دانید تعمیرات یخچال خانگی بسیار فراگیر شده است و معمولا برای رفاه حال شما مصرف کنندگان در سراسر تهران بزرگ خدمات تعمیراتی شرکت ما در محل مشتری انجام می گیرد.

تفاوت خدمات تخصصی شرکت قائم سرویس با سایر شرکتها

پس از ثبت درخواست شما برای تعمیرات در منزل، تعمیرکار شرکت قائم سرویس در میرداماد کمتر از یک ساعت به محل شما می رسد.

تمام تعمیرکاران شرکت قائم سرویس مجهز به، ابزار روز و کاملی هستند.

تعمیرات در منزل بدون خروج یخچال در کوتاهترین زمان انجام می شود.

تعرفه و هزینه تعمیرات شرکت قائم سرویس در میرداماد

قیمت تعمیرات و سرویس یخچال فریزر ساید بای ساید توسط تعمیرکاران شرکت قائم سرویس در میرداماد با توجه به خدمات تخصصی تعمیرات و استفاده از قطعات اورجینال بسیار مناسب می باشد. چون شرکت ما نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات تخصصی یخچال فریزر ساید بای ساید در میرداماد است و نمایندگی معتبر تعمیرات انواع برندهای خارجی و ایرانی، وستینگهاوس، فریجیدر، بوش، ال جی، سامسونگ، دوو، هیتاچی، الکترواستیل، ارج، پارس، بکو، آزمایش و….می باشد. محاسبه تمامی قیمت های تعمیرات شرکت ما متناسب با نرخی است که اتحادیه اعلام می کند و تعرفه آن توسط تعزیرات حکومتی ابلاغ شده است و تعیین می گردد. دیگر لازم نیست نگران هزینه ها باشید. با استفاده از خدمات تعمیراتی شرکت ما تا 70 درصد در هزینه ها و تا 50 درصد در وقت خود صرفه جویی کرده اید. همچنین اگر شما از طریق سایت اصلی و رسمی شرکت فنی و مهندسی قائم سرویس با تعمیرکار شرکت تماس بگیرید، از تخفیفات خاص شرکت بهره مند می شوید، حتما در زمان ثبت درخواست خود به همکاران ما اعلام بفرمایید که از چه طریقی با شرکت تماس گرفته اید.

سرویس کامل یخچال فریزر ساید بای ساید در شرکت قائم سرویس در میرداماد

سرویس کامل یخچال فریزر ساید بای ساید شامل عیب یابی و تعمیرات تخصصی یخچال و فریزرمی باشد و تعویض فیلترساید، لوله کشی آب یخساز ساید، تعویض و تعمیر شیر برقی یخچال فریزرساید، تعمیر یخ ساز، تعویض موتور و شارژگاز ساید از جمله خدمات شرکت قائم سرویس است که توسط مجموعه ما برای انواع برندها انجام می شود.

تعمیرات یخچال ساید بای ساید در منزل و محل شما مشتری عزیز

از جدیدترین یخچال های امروزی یخچال های ساید بای ساید می باشند و افراد زیادی تمایل دارند از آن استفاده کنند و با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که دارد، داشتن اطلاعات کافی در این زمینه مهم می باشد. این یخچال ها بزرگ و جادار هستند و مصرف انرژی پایینی دارند. این یخچال ها به علت طراحی زیبایی که دارند حس داشتن یک یخچال و فریزر شیک را به شما می دهند. ولی اگر آشپزخانه کوچکی دارید استفاده از این یخچال را به شما توصیه نمی کنیم. شرکت قائم سرویس در میرداماد برای رفاه حال شما عزیزان به عیب یابی و رفع آن در محل یا منزل شما می پردازد. استفاده از خدمات شرکت قائم سرویس برای شما مزایایی هم دارد از جمله: با استفاده از خدمات تعمیرات شرکت قائم سرویس در منزل و محل شما، دیگر خطری متوجه یخچال شما ناشی از حمل آن، جهت تعمیرات نیست. از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری می شود. تمام مراحل تعمیرات دستگاه خود را می توانید از نزدیک مشاهده بفرمایید.

نکات ایمنی و مهم در هنگام نصب یخچال فریزر ساید بای ساید

تعمیرات تخصصی ساید بای ساید

هر برندی هر چقدر که خوب و معتبر باشد باز هم گاهی نیاز به تعمیرات پیدا می کند. تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید باید حتما توسط تعمیر کار متخصص انجام بشود. تحت هیچ شرایطی در صورت ایراد پیدا کردن دستگاه، حتی جزئی و کوچک به صورت خودسرانه برای تعمیر آن اقدام نکنید در این قسمت مشکلات و معایب رایج در ساید بای ساید را بیان می کنیم.

علت روشن نشدن یخچال فریزر ساید بای ساید

ممکن است مشکل برقی داشته باشد و جایی از برق دستگاه دچار مشکل شده باشد. باید تمام مسیر برقی یخچال را بررسی کنید تا ایراد آن مشخص بشود و در صورت نیاز با تعمیرکار تماس بگیرید. البته ممکن است برد الکترونیکی دستگاه، ترموفیوز، سنسور، خازن، رله اوردلودموتور یا خازن کمپرسور آسیب دیده باشد.

علت اتومات نکردن یخچال فریزر ساید بای ساید

زمانی که دستگاه دچار نشتی گاز شده باشد، باعث می شود دستگاه اتومات نکند. هنگامی که سنسور محیطی دچار مشکل شده باشد ،زمانی برد الکترونیکی دستگاه هم مشکلی داشته باشد دستگاه اتومات نمی کند. و باید برای تعمیر دستگاه خود از یک تعمیرکار ماهر کمک بخواهید.

علت یخ نساختن یخ ساز ساید

زمانی که برودت و سرمای فریزر به حد نساب باشد، یخ ساز به راحتی یخ تولید می کند ولی زمانی که این سرما وبرودت به حد نساب نرسد، گاز یخچال دچار نشتی می باشد، اگر برد الکترونیکی، ترموفیوز و کمپرسور دچار اختلال در عملکردشده باشند نیز یخ ساز درست کار نمیکند. اگر آب هم به حد کافی وارد یخساز نشود، یخ به درستی تولید نخواهد شد و باید سنسور و شیر برقی دستگاه بررسی بشود. ایراد و اشکال در موتور یخ ساز نیز می تواند باعث این مشکل بشود. خرابی المنت، وارد شدن بیش ازحد آب هم در یخ ساز باعث چسبندگی یخ ها می شود. اختلال در عملکرد دیفراست نیز باعث اختلال در عملکرد یخ ساز می شود.

صدا دادن غیر طبیعی ساید بای ساید

ممکن است فن فریزر ایراد داشته باشد، تراز نبودن جای یخچال، ایراد و مشکل در لرزه گیرهای کمپرسور، می تواند ایجاد صدای غیر طبیعی کند برای همین بررسی کنید که لوله های رفت و برگشت گاز متصل به بدنه یخچال نباشد که ایجاد صدا کند.

ایراد و اشکال در آبسردکن ساید

همیشه بعد از خالی کردن لیوان اول، به استفاده از آبسردکن بپردازید و به این نکته توجه داشته باشید که درجه یخچال در فصل تابستان باید بیشتر از فصول دیگر باشد. اگر سرمای یخچال کم باشد آب خنک تحویل نمی دهد.

علت منجمد نکردن مواد غذایی در فریزرساید بای ساید

زمانی که ساید مشکل یخ زادیی داشته باشد، یا اختلال در عملکرد دیفراست باشد باعث گرم شدن فریزر می شود و برای بررسی و رفع مشکل دیفراست باید ترمودیسک، سنسوردیفراست المنت، برد الکترونیکی و گاز یخچال مورد بررسی قرار بگیرد. اگر کمپرسور قدرت لازم را برای گاز نداشته باشد، مواد غذایی در فریزر ساید منجمد نخواهد شد. زمانی که گاز نشتی داشته یا کیپ شده باشد، مواد غذایی در فریزر منجمد نمی شود.

علت خنک نشدن یخچال ساید بای ساید

ممکن است مشکل از فن فریزر یا مدار گاز باشد و باید هردو مورد را بررسی کنید.

علت برفک زدن ساید بای ساید

زمانی که فریزر برفک می زند ایراد در دیفراست یا همان یخ زدایی است. البته اگر قسمت فاضلاب گرفتگی داشته باشد آب در قسمت کف یخچال تجمع پیدا می کند و باعث یخ زدگی می شود و باید به رفع گرفتگی در ناودان یا همان فاضلاب بپردازید. البته دقت داشته باشید که یخچال ساید بای ساید به دلیل داشتن سیستم نوفراست، برفک نمی زند.

تعمیرگاه مجاز مرکزی قائم سرویس در میرداماد

تعمیرگاه مجاز مرکزی قائم سرویس در میرداماد برای رفاه حال شما عزیزان و حفظ کیفیت یخچال شما، با استفاده از قطعات اورجینال و تعمیر کاران مجرب و دوره دیده، به عیب یابی تخصصی و تعمیر تخصصی ساید بای ساید شما می پردازد. تعمیرگاه مجاز مرکزی قائم سرویس با رعایت اصول مشتری مداری به عیب یابی دستگاه شما می پردازد. هر کجای میرداماد شما ساکن باشید فقط کافی است با شرکت تماس حاصل بفرمایید تا در کوتاهترین زمان کارشناس تعمیرات را به محل شما اعزام کنند. محدوده خدمات تخصصی تعمیرات شرکت قائم سرویس در میرداماد شامل خیابان شریعتی تا ولیعصر که خیابانهای رودبار شرقی و غربی، خیابان سنجابی، خیابان وزیری پور، خیابان نساء، خیابان تبریزیان، خیابان کارون شمالی و جنوبی، خیابان نفت شمالی و جنوبی، خیابان جردن، بلوارستاری، خیابان قبادیان غربی، خیابان دامن افشار، بلوار اسفندیار، محدوده زرگنده، خیابان حسین آباد، خیابان داوودیه، میدان کتاب، خیابان حصاری، خیابان کاظمی را شامل می شود.

 

سوالات متداول

بهترین روش واصولی ترین کار برای تمیز کردن یخچال فریزر چیست؟

شما می توانید با استفاده از اسپری مخصوص تمیز کردن یخچال و یا اگر این اسپری در دسترس نبود با یک دستمال نخی نرم و آب و یک شوینده ملایم دستگاه خود را تمیز کنید.

به صورت نرمال دمای یخچال فریزرساید بای ساید چقدر باید باشد؟

دمای یخچال مثبت 5 سانتی گراد ودمای فریزر منفی 18 سانتی گراد

چرا فشار آب آبریزیخچال کم است؟

اول مطمئن بشوید که فشار آب منزل تان خوب است ومشکلی ندارد.چون فشار اب پایین نیز باعث بروز این مشکل می شود.بعداز آن فیلتر دستگاه را تعویض کنید این مشکل حل می شود.

چرا بدنه یخچال برق دارد؟

سیم های رابط معیوب است.ممکن است سرپیچ لامپ دورن یخچال اتصال بدنه داشته باشد.ترموستات وموتور اتصال بدنه دارد. سیم ارت یخچال به درستی نصب نشده است.

چگونه مشکل وجود برق دربدنه یخچال را رفع کنیم؟

زمانی که می خواهیم این مسئله را حل کنیم باید یخچال را از برق بکشیم بعد رله استارت واورلود را ازموتور جدا کنیم ودوباره یخچال رابه برق وصل می کنیم وبا مولتی متر بررسی می کنیم وهرکدام از قطعاتی که نام بردیم مانند سرپیچ لامپ،ترموستات را یکی یکی به همین روش تست می کنیم تا علت اتصالی را پیدا می کنیم واتصال بدنه را رفع می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.