تعمیر یخچال در پاسداران

ممکن است پیش خودتان تصور کنید از لحظه خراب شدن یخچال تا زمان درست شدن مجدد آن مواد غذایی داخل آن فاسد بشود، بهتر است بدانید که این تصور زمانی صحت دارد که شما مشتری عزیز از خدمات تعمیرات تخصصی شرکت قائم سرویس در پاسداران بی اطلاع باشید. شرکت قائم سرویس به عنوان نمایندگی تخصصی ساید بای ساید در پاسداران، پس از ثبت درخواست شما حداکثر تا یک ساعت بعد تعمیرکار خود را به محل شما اعزام می کند. زمانیکه با خرابی و ایراد در یخچال ساید بای ساید خود مواجه شدید می توانید از خدمات تخصصی تعمیرات شرکت قائم سرویس در پاسداران استفاده کنید. با در نظر داشتن این موارد، برای دریافت تعمیرات تخصصی یخچال های سامسونگ، ال جی، بلومبرگ، بوش، هیتاچی، زیمنس، فیلور، کنوود، آریستون، مجیک، آاگ، ایندزیت، جنرال الکتریک، بهی، دوو، آزمایش، جنرال استیل، مابه، وستینگهاوس، وایت هاوس، فریجیدر، ویرپول پروفایل، مای تگ در پاسداران فقط لازم است با شرکت قائم سرویس تماس حاصل بفرمایید.

مشتریان عزیز، بااستفاده از خدمات تعمیرات تخصصی شرکت قائم سرویس تا 70 درصد در هزینه های مربوط به تعمیرات دستگاه خود صرفه جویی کنید.

تعمیر یخچال پاسداران

نحوه تماس با شرکت قائم سرویس در پاسداران

شما مشتری عزیز ساکن در منطقه پاسداران با حضور تیم تخصصی ما در امر تعمیرات ساید بای ساید دیگر نگرانی برای پیدا کردن تعمیرکار مجرب نخواهید داشت.پس از ثبت در خواست ،سرویس کار ما در کوتاهترین زمان در محل شما حاضر شده است.

خدمات شبانه روزی تعمیر یخچال

تعمیرات ساید بای ساید

تعمیرکار شرکت قائم سرویس در پاسداران چه وظایفی دارد؟

در اینجا لازم است بدانید تعمیرکار شرکت قائم سرویس در پاسداران که به محل شما اعزام می شود باید چه ویژگی هایی داشته باشد:

هزینه های تعمیرات یخچال ساید بای ساید در پاسداران

شرکت قائم سرویس توانسته است هزینه های مربوط به تعمیرات دستگاه شما را تا 70 درصد کاهش بدهد و این موضوع به خاطر عضو بودن ما در اتحادیه تعمیر کاران سیستم های برودتی است و تمامی هزینه های دریافتی ما طبق تعرفه هایی است که اتحادیه برای ما تعیین کرده است.

محدوده ارائه خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی قائم سرویس در پاسداران

شرکت قائم سرویس در تمامی خیابان های منطقه پاسداران حضور فعال دارد و فقط یک قسمت کوچک را پوشش نمی دهد. در ادامه تمامی نقاط تحت پوشش شرکت قائم سرویس را بررسی می کنیم. شرکت قائم سرویس، پاسداران جنوبی و شمالی را که پاسداران جنوبی از سه راه ضرابخانه تا میدان نوبنیاد و پاسداران شمالی از میدان نوبنیاد تا اول نیاوران را پوشش می دهد و البته خیابان های پاسداران جنوبی شامل خیابان های دروس، خیابان یار محمدی، خیابان های کماسایی، خیابان منظریه، خیابان یخچال و خیابان های گلستان پنجم و میدان هروی، خیابان ضابطی و پاسداران شمالی که شامل میدان نوبنیاد،خیابان لنگری، خیابان صنایع، تمامی خیابان های نارنجستان ها، خیابان دیباجی شمالی، چهار راه صیاد شیرازی و بلوار اندرزگو، خیابان اقدسیه و گلستان شمالی و جنوبی را پوشش می دهد. البته تیم تخصصی ما تمام مناطق نزدیک به پاسداران را نیز پوشش می دهد و در کوتاهترین زمان ممکن سرویس کار خود را به محل شما اعزام می کند.

استفاده از خدمات تخصصی شرکت قائم سرویس در پاسداران برای شما مشتری عزیز مزایایی هم دارد از جمله:

از ساعت 8 صبح تا 10 شب کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند و درصورت نیاز و درخواست شما نیرو به محل شما اعزام می گردد.

در ادامه شما را به مطالعه چند نکته مهم و کلیدی جهت نگهداری و افزایش طول عمر ساید بای ساید دعوت می کنیم.

همانطور که می دانید یخچال یکی از مهم ترین وسایل برقی یک خانواده به حساب می آید ما در اینجا مطالبی را به شما یادآوری خواهیم کرد که عمر مفید دستگاه خود را افزایش بدهید.

اهمیت نگهداری از ساید بای ساید

طول عمر مفید یک یخچال ساید بای ساید بین 10 تا 15سال می باشد. اما به طور کلی عمر مفید این وسیله به این که چه برندی و اینکه شما چگونه از آن استفاده می کنید بستگی دارد. یخچال وسیله برقی است که تقربیا همیشه روشن است و تقربیا هیچ وقت برای مدت طولانی خاموش نمی شود. بنابراین نحوه درست نگهداری آن از اهمیت بالایی برخوردار است. شما با وقت کمی که برای برخی کارهای مربوط به تعمیرات ساده انجام می دهید مصرف انرژی آن را کاهش می دهید و عمر مفید موتور یخچال و سایر قطعات فنی آن را افزایش می دهید. انجام مواردی که توسط تعمیرکاران تخصصی ساید بای ساید شرکت قائم سرویس در پاسداران عنوان می شود، به مرور زمان باعث افزایش طول عمر دستگاه شما می گردد.

1.کویل های ساید بای ساید را به صورت منظم از گرد و غبار تمیز کنید.

تمیز کردن کویل یخچال از گرد وغبار و کثیفی به موتور کمک می کند که کار آمدی بیشتری داشته باشد. کویل دستگاه معمولا در پایین یا پشت بدنه یخچال قرار دارد. نسبت به برند یخچال ممکن است یک قاب پلاستیکی روی آن قرار داشته باشد که برداشتن این قاب کار سختی نیست و با کمی وقت و دقت به راحتی انجام می گیرد. هرچند وقت یکبار یخچال را جلو کشیده تا به راحتی به پشت دستگاه دسترسی داشته باشید و همزمان با تمیز کردن کویل ها با جاروبرقی پشت یخچال را هم تمیز کنید و همان طور فن کندانسور را،این کار را حداقل بهتر است سالی دوبار انجام بدهید، البته توجه داشته باشید اگر حیوان خانگی دارید این کار را به دفعات بیشتری انجام بدهید، چون موی حیوان خانگی شما برای موتور و کویل ها بسیار ضرر دارد. رعایت این نکته ساده عمر دستگاه شما را افزایش می دهد.

2.دمای ساید بای ساید را روی درجه مناسب تنظیم کنید.

بیشتر یخچال های ساید بای ساید قابلیت تنظیم دما را دارند. شما می توانید با توجه به میزان حجم مواد غذایی و دمای محیطی که یخچال را در آنجا می گذارید دما را تنظیم کنید. تنظیم دما برای حفظ بهتر مواد غذایی بسیار مهم است. دمای قسمت یخچال باید روی 3 تا 5 درجه سانتیگراد باشد که در واقع همان 37 تا 40 درجه فارنهایت در یخچال های امریکایی است و قسمت فریزر باید روی صفر درجه تنظیم بشود. اما اگر مدل دستگاه شما قدیمی است، می توانید یک دماسنج ارزان قیمت تهیه کنید و درون یخچال بگذارید. اگر دما بیشتر یا کمتر از حد استاندارد بود باید از نمایندگی مجاز مرکزی قائم سرویس در پاسداران کمک بخواهید.

3. واشر دور درب دستگاه را بررسی کنید

بهتر است واشر دور درب را آب بندی کنید. چون تنظیم نبودن آن موجب می شود هوای سرد از یخچال خارج بشود و در نتیجه موتور بیشتر کار کند تا دمای یخچال را تنظیم کند. پس بهتر است این واشر چک شود که پارگی و فرسودگی نداشته باشد و هرچند وقت یکبار بهتر است با آب گرم و یک اسکاچ آن را تمیز کنید.

4. هر وقت درب یخچال را بازکردید ازبسته بودن درب یخچال مطمئن بشوید

زمانی که درب یخچال باز بماند موتور یخچال باید برای حفظ دمای داخلی بدنه، با شدت بیشتری کار کند و این باعث کم شدن عمر موتور می شود. پس بهتر است قبل از اینکه درب یخچال را بازکنید به خوراکی هایی که از یخچال احتیاج دارید خوب فکر کنید و همه را یکباره خارج کنید و بعد هم از بسته بودن درب یخچال مطمئن بشوید چون هم به کارکرد بهتر ساید کمک می کند و هم مصرف انرژی را کاهش می دهد.

5. یخچال ساید بای ساید را تراز کنید.

اگر تراز نباشد ممکن است درب یخچال به درستی بسته نشود. تراز نبودن جای یخچال با سطح زمین باعث فشار امدن به موتور می شود. شما به راحتی می توانید جای یخچال را تراز کنید فقط لازم است ابزار تراز را روی یکی از قفسه ها گذاشته و به نشانگر آن توجه کنید و در صورت نیاز ،بهتراست پایه های یخچال را تنظیم کنید تا دستگاه از همه طرف تراز شود.

6.مواد غذایی را در ظروف دربسته نگهداری کنید.

مواد غذایی باقی مانده را حتما در ظروف در بسته قرار دهید، ولی اگر مواد غذایی با حجم بالاتر می خواهید در یخچال بگذارید و درظرف نمی گذارید روی آن فویل بکشید تا هم مواد غذایی تازه تر بمانند هم یخچال بو نگیرد تلاش کنید رطوبت داخلی یخچال را در حالت استاندارد نگه دارید.

7.یخچال و فریزر را به یک میزان پر کنید.

تناسب در نگهداری مواد غذایی در قسمت یخچال و فریزر باعث می شود دستگاه بهتر خنک بشود و عملکرد بهتری داشته باشد و اینکه مواد غذایی را در مقابل دریچه های هوای یخچال نگذارید. هرگز با کشیدن سیم یخچال دوشاخه را از برق خارج نفرمایید. همیشه دوشاخه را محکم گرفته و به طور مستقیم از پریز خارج کنید. هنگام تمیز کردن یخچال بهتر است آن را از برق بکشید. یخچال را در محل مرطوب، درمعرض گرما، نور مستقیم قرار ندهید. برای دستگاه خود از محافظ برق استفاده کنید. یخچال را در کنار گاز، شوفاژ و وسایل گرمایی قرار ندهید. امیدوارم با رعایت این نکات ساده به عمر مفید دستگاه خود اضافه کنید.

در ادامه برخی از مشکلات رایج در یخچال های ساید بای ساید را برای شما بیان می کنیم.

 

1. ساید بای ساید سرمای کافی ندارد: این مورد رایج ترین خرابی و ایراد در یخچال های ساید بای ساید است. برفک زدایی به درستی انجام نمی گیرد. دستگاه برای سرد کردن داخل دستگاه و فریزر نیاز به برفک زادیی دارد. از دلایل عدم برفک زادیی می توانیم به اشکال و ایراد در سنسور دیفراست، ایراد در المنت اواپراتور، ایراد در عملکرد ترموفیوز، کیپ شدن لوله درین و ایراد دربرد دستگاه اشاره کرد. یخچال نیاز به شارژگاز دارد، اگریخچال دچار نشتی شده و کندانسور و اواپراتور سوراخ شده، درایرشکسته، شارژ گاز تخلیه شده و یخچال نیاز به تعمیر و شارژ مجدد دارد. موتور یخچال کار نمی کند در صورتی که موتور یخچال ایراد داشته باشد موتور روشن نمی شود و یخچال سرمای کافی ندارد. از عوامل عدم کارکرد موتور می توان به اشکال در رله اورلود و نرسیدن جریان برق به موتور، سوختن موتور و یا اشکال در برد اشاره کرد.

2.نمایشگرارور می دهد: زمانی که یکی از قطعات ساید از جمله فن، المنت، سنسور، موتور یا صفحه نمایشگر اشکال داشته باشد، نمایشگر ارور می دهد و این ارور در برندها و مدل های مختلف متفاوت است و شما با مطالعه کاتالوگ می توانید آن را پیگیری کنید. برد دستگاه ایراد دارد، نوسانات برق، ایراد درفیوز و اشکال در قطعات الکترونیکی باعث ارور در صفحه نمایش می شود. ایراد در سیم کشی داخل دستگاه هم علت ارور در صفحه نمایش دستگاه است.

3.یخ ساز درست کار نمی کند: موتور یخچال سوخته است، یخ ساز قادر به آبگیری نیست، اگرشیر ورودی آب به هرعلتی قطع بشود، شیر برقی مشکل داشته باشد، یخ ساز درست کار نمی کند.

4.آبسردکن آب نمی دهد: پوسیدگی درشلنگ و آسیب دیدگی در حین جابجایی، علت پاره شدن شلنگ هستند. زمانی که آب ورودی به دستگاه حاوی رسوبات باشد فیلتر کیپ شده وزمان تعویض آن است.شیر برقی ایراد پیدا کرده یا سوخته است ،باید بررسی وتعمیر یا تعویض بشود.

5.موتور کار نمی کند: ممکن است رله استارت اشکال داشته باشد، موتور سوخته است، برد دستگاه اشکال پیدا کرده است که نوسانات برق و یاخرابی قطعات مصرفی می تواند در برد باعث خرابی بشود و علت کار نکردن موتور باشد.

6.آبریزی از زیر دستگاه: پاره شدن شلنگ آب، نشتی و خرابی شیر برقی باعث آبریزی از زیر دستگاه می شود.

7.یخساز یخ بیرون نمی دهد: ایراد در یخ ساز، سوختن موتور یخ ساز، قطع شدن سنسور یخ ساز، یخ ها به هم چسبیده اند، زمانی که ما طولانی مدت از یخ ساز استفاده نمی کنیم یا آب ورودی حاوی رسوبات باشد یخ سازبه مشکل بر می خورد.

8.یخچال خیلی صدا می دهد: شاید هم صدای کارکردن موتور باشد که معمولا به دلیل شکستگی فنر موتور این صدا ایجاد می شود.

9.دستگاه روشن نمی شود: ورودی برق یخچال اشکال دارد و همین طور خرابی در برد هم باعث از کار افتادن و روشن نشدن دستگاه می شود.

10.درب یخچال دچار افتادگی شده است: شکستن پایه های ساید، خرابی لولای درب یخچال، شیب زیاد آشپزخانه باعث افتادگی درب یخچال می شود.

شرکت قائم سرویس در پاسداران با داشتن تیم مجرب و دوره دیده و متخصص در امر تعمیرات تمام تعمیرات دستگاه شما را، تعویض تخصصی موتوریخچال، شارژ گاز دستگاه، تعمیرات برد دستگاه، تعویض فیلتر و هرگونه تعمیرات تخصصی دیگر مربوط به یخچال را در انواع برندها خارجی و داخلی با بالاترین کیفیت تعمیرات در کوتاهترین زمان برای شما انجام می دهد.

سوالات متداول

چرا یخساز ساید شما یخ نمی سازد؟

علت کار نکردن یخساز یخچال که درخود ساید قرار دارد نیاز به تعمیر دارد.

آیا با آلارم فیلتر تصفیه آب مواجه شده اید؟

علت روشن شدن این آلارم این است که زمان تعویض فیلتر یخچال است و مهم است که شما در هنگام تعویض فیلتر، هم فیلتر داخل و هم فیلتر پشت را تعویض کنید و اینکه جهت تعویض فیلتر پشت بهتر از 3 فیلتر استفاده بشود چون 1 آب را معدنی می کند. 2نیترات به آب می دهد3باعث آنتی با کتریال آب می شود.

چرا موتور یخچال کم کار می کند و سرمای آن کم شده است؟

درجه ترموستات روی شماره مناسب تنظیم نشده است و باید مجدد آن را تنظیم کنیم.

چرا موتوریخچال مدت طولانی کار می کند ،سرما کافی ومناسب نیست ولی گاز یخچال کامل است؟

فاصله کندانسور با دیوار کم است، باید یخچال با دیوار فاصله حداقل 15 سانتی را داشته باشد.

چرا اواپراتور یخچال برفک می زند؟

دستگاه درجای مرطوب قرار دارد.لاستیکهای دور درب خراب شده است.درب یخچال خوب بسته نمی شود.

کارشناسان شرکت قائم سرویس در پاسداران آماده پاسخگویی به سوالات شما در امر ایرادات و تعمیرات دستگاه شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.