تعمیر یخچال در شهرک غرب

تیم تخصصی شرکت قائم سرویس برای رفع عیوب و تعمیرات ساید بای ساید شما مشتری عزیز سال ها دوره دیده و تجربه اندوخته است. همانطور که می دانید تعمیرات ساید بای ساید نیاز به تخصص دارد و کمک گرفتن از افراد غیر متخصص فقط باعث آسیب به دستگاه شما می شود.

شرکت قائم سرویس این مژده را به شما مشتری عزیز می دهد که در سراسر تهران بزرگ شعبه داریم و تعمیرات تخصصی یخچال فریزر را پوشش می دهیم. همانطور که می دانید یخچال های ساید بای ساید در واقع شکل کامل شده از یخچال و فریزر می باشد و طرح کلی آن زیباتر و فضای داخلی آن بیشتر از یخچال های معمولی است و به خاطر داشتن امکانات بیشتر، انژری کمتری استفاده می کند.

خدمات شبانه روزی تعمیر یخچال

تعمیرات ساید بای ساید

نحوه استفاده از خدمات تخصصی تعمیرات ساید بای ساید در شرکت قائم سرویس

نحوه استفاده از خدمات شرکت ما برای تعمیرات تخصصی ساید بای ساید شما بدین شرح می باشد:

چرا برای تعمیرات یخچال ساید بای ساید خود از خدمات تخصصی شرکت قائم سرویس استفاده کنیم؟

بعد از اتمام کارشان به شما برای قطعه ای که تعمیر یا تعویض شده فاکتوری کامل ارائه می دهند ،این فاکتور حکم گارانتی را برای دستگاه شما دارد. پس در نگهداری آن کوشا باشید.

به منظور دریافت خدمات تخصصی شرکت قائم سرویس برای تعمیر، نصب دستگاه، سرویس سالانه دستگاه، می توانید با شرکت تماس گرفته و ثبت درخواست کنید. هماهنگی باشما مشتری عزیر در کوتاهترین زمان حداقل 20 دقیقه صورت می گیرد.

تمامی تکنسین های شرکت قائم سرویس دارای 10 سال به بالا تجربه کاری بوده و همچنین مدرک معتبر از اتحادیه دارند و هر سال آموخته های خود را به روز کرده تا بهترین خدمات تخصصی را به شما مشتری عزیز ارائه بدهند. اولویت تمامی تعمیر کاران ما این است که قطعه معیوب را تعمیر کنند تا تعویض و فقط زمانی از تعویض قطعه استفاده می کنند که تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد و اینکه تمامی تعمیرات مربوط به برد دستگاه توسط مهندس شرکت صورت می گیرد.

تعمیرکار ما برای تعمیر یخچال در شهرک غرب در ابتدای کار خود بعد از اینکه عیب دستگاه را مشخص کرد هزینه احتمالی را به شما اعلام می کند و در صورت تایید شما اقدام به تعمیر دستگاه شما می کند. تمام هزینه در پایان کار و بعد از تست کار از شما دریافت می شود. همانطور که می دانید تنها چند دهه از تولید یخچال فریزرهای ساید بای ساید می گذرد ولی باز هم در این زمان کوتاه علاقه خیلی ها را به خود جلب کرده و محبویت بالایی دارد. این یخچال ها از دیگر مدل ها گرانتر هستند و علاوه بر جا دار بودن در مصرف انژری به صرفه تر هستند.

نصب کردن یخچال ساید بای ساید باید به طور درست و اصولی صورت بگیرد و تمامی قطعات آن درست در جای خود نصب بشوند و همچنین جای مناسبی در اشپزخانه ساید بای ساید خود را بگذارید، جایی که خیلی گرم نباشد و در مقابل تابش مستقیم خورشید هم نباشد ،کنار اجاق گاز ،سماور و مرطوب نباشد و اینکه فاصله مناسب با دیوار داشته باشدکه جریان هوا در پشت دستگاه به درستی صورت بگیرد.

سرویس ساید بای ساید

همانطور که اطلاع دارید سرویس دوره ای تمام وسایل برقی به طول عمر دستگاه کمک می کند و نکته بسیار مهم در مورد یخچال ساید بای ساید این می باشد که اگر قرار باشد دستگاه دچار ایرادی بشود با سرویس دوره ای از بروز مشکل جلوگیری کرده و هزینه های خود را کاهش می دهید. برخی از کارهایی که در زمان سرویس دوره ای انجام  می شود:

1.کویل های کندانسور را تمیز کنید: وظیفه این کویل های کندانسور خنک کردن گاز مبرد می باشد و در نتیجه فضای یخچال را خنک میکند و تجمع گرد و غباری که به مرور اتفاق می افتد باعث ضعف عملکرد آن می شود.

2.دمای یخچال را تنظیم کنید: دمای یخچال را با توجه به فصلی که در آن قرار داریم باید تنظیم کنیم، این تنظیم درست می تواند در مصرف درست انرژی تاثیر فوق العاده ای داشته باشد و به طول عمر دستگاه کمک می کند و این کار را شما به راحتی می توانید انجام بدهید.

3.بررسی زمان تعویض فیلتر یخچال: دقت به آن مهم است چون مزه آب مصرفی،طعم و بوی آن تغییر میکند.

برای تعمیر ساید بای ساید چه زمانی باید اقدام کنیم؟

یک دستگاه خوب از یک برند معتبر می تواند سالها بدون هیچ مشکلی کار کند، اما از یک جای به بعد دچار ایراداتی می شود، داغ کردن بیش از حد، خرابی لاستیک دور درب، خنک نشدن کافی، صدای غیرعادی، خاموش شدن مکرر و… به شما اعلام می کند که نیازبه تعمیر دارد. توصیه ما به شما این می باشد که از همان ابتدا یکسری نکات را رعایت کنید و سرویس دوره ای یخچال را جدی بگیرید و به طول عمر آن اضافه کنید و با دیدن کوچکترین علائم خرابی با یک تعمیر کار متخصص ساید بای ساید تماس بگیرید.

خدمات تخصصی تعمیرات یخچال در شهرک غرب

خدمات تخصصی تعمیرات یخچال ساید در شرکت قائم سرویس بدین شرح ساید بای می باشد:

تمامی خدمات شرکت قائم سرویس در محل انجام می گیرد .

نکاتی مهم وکلیدی از تعمیر کارمتخصص شرکت قائم سرویس در مورد تعمیر ساید بای ساید شهرک غرب

ما در اینجا نکات مهمی را برای شما شرح می دهیم تا شما عزیزان کمتر نیازمند خدمات تعمیراتی بشوید:

رایج ترین معایبی که در یخچال ساید بای ساید نیاز به تعمیر توسط یک تکنسین ماهر دارد

محدوده ارائه خدمات تعمیرات تخصصی یخچال شهرک غرب

شرکت قائم سرویس در تمامی مناطق شهرک غرب از جمله :خیابان مهستان،گلستان،ایران زمین،خیابانهای هرمزان وپیروزان،فلامک،خوارزم،ودرخشان،سپهر،دریا،صدف،درختی،مطهری،فخار مقدم،وسعدی تمام خدمات تعمیرات تخصصی خود را به شما مشتری عزیز ارائه می دهد.

برندهای تحت پوشش تعمیر گاه یخچال در شهرک غرب

ال جی،سامسونگ،بوش،بلومبرگ،هیتاچی،زیمنس،کنوود،آریستون ،آاگ،ایندزیت،بهی،دوو،اسنوا،جنرال استیل،جنرال الکتریک،مابه،وایت هاوس،فریجیدر،ویرپول،کنمور،پروفایل،مای تگ.

سوالات متداول

چرا یخچال شما برفک می زند؟

دلیل برفک زدن یخچال درمدل های دیفراست طبیعی است اما در مدل های نوفراست المنت ایراد دارد و باید تعویض بشود.

چرا از آبریز ساید آب خارج نمی شود؟

ممکن است شیر برقی یخچال سوخته باشد.

چرا یخچال صدا می دهد؟

دلیل صدا دادن یخچال:پایه های موتور،فن ،ملحقات آن نیاز به تعمیرشاید هم تعویض داشته باشد.

چرا یخچال اتومات نمی کند؟

میتواند به علت تنظیم نبودن ترموستات باشد،سیستم دیفراست دائم در مداراست،لاستیک دور درب خراب است،یخچال نیاز به شارژگاز دارد،فن دستگاه خراب است،برفک در اواپراتورزیاد است.

چرا موتوریخچال کم کار می کند وسرمای یخچال هم کم شده است؟

درجه ترموستات درست تنظیم نشده است و باید بررسی بشود.

امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.