تعمیر یخچال فریجیدر

فریجیدر شرکت تولید کننده لوازم برقی آشپرخانه که در سال 1919 تاسیس شد. یکی از سرمایه گزاران این شرکت از موسسان جنرال الکتریک بود. شرکت فرجیدر یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی است و محبوبیت زیادی بین خانواده های ایرانی دارد به طوری که از هر 10 یخچال حداقل یکی از آنها یخچال فریزر فریجیدر است. در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل به مشکلات یخچال فریزر فریجیدر بپردازیم.

شرکت فریجیدر مانند هر شرکت خوب تولیدات لوازم خانگی دارای خدمات پس از فروش است. بیشتر این خدمات در مورد مشکلاتی است که ممکن است برای یخچال فریزرهای شما پیش آید شرکت فریجیدر دارای نمایندگی هایی در سراسر کشور است که به تعمیرات یخچال فریزرهای شما می پردازد. قابل توجه است که بدانید این کار را کاملا به صورت رایگان انجام می دهد ولی طبق شرایطی که ما آن را گارانتی شرکت فریجیدر می نامیم که آن را باید از خود نمایندگی بپرسید ولی به طور کلی شرکت فریجیدر مشکلات یخچال فریزر شما را تا زمانی که گارانتی شما معتبر است به صورت رایگان تعمیر می کند.
بعد از اینکه گرانتی محصولات شما تمام شد باید یخچال فریزر خود را به تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر یخچال فریزر بسپارید ولی پیدا کردن شرکت مناسب تعمیرات در بین این شرکت بسیار سخت است و اصولا آن ها هزینه ای برای تعمیر یخچال فریزر شما از شما می گیرند بنابراین بهتر است که شما تعمیرگاهی پیدا کنید که مشکلات یخچال فریزر شما را مانند نمایندگی یخچال فریزر فریجیدر شما تعمیر کند و شرایط کلی شرکت مانند نمایندگی یخچال فریزر فریجیدر باشد.

شرایط تعمیرگاه های مناسب یخچال فریزر

به طور کلی این شرایط برای جلب بیشتر اعتماد مشتریان و بهتر نشان دادن چهره شرکت است ولی اگر تعمیرگاهی تمامی این شرایط را داشته باشد شما می توانید مطمئن شوید که فریب نمی خورید و ضرر مالی یا جانی شما را تهدید نمی کند و می توانید با خیال راحت یخچال فریزر خود را به دست این شرکت بسپارید.

قانونی بودن تعمیرگاه

یکی از مهم ترین و اولین ویژگی تعمیرگاه مناسب باید داشته باشد این است که قانونی باشد زیرا تعمیرگاه های قانونی باید از اتحادیه صنف مجوز رسمی دریافت کند تا بتواند به کار خود ادامه دهد و اتحادیه صنف قوانینی را برای این تعمیرگاه ها وضع کرده است تا از حقوق مشتریان دفاع شود و از آن ها کلاه برداری نشود در نتیجه می توان گفت گام اولی که یک شرکت تعمیرات یخچال فریزر خوب و مطمئن برای جلب اعتماد مشتری باید بردارد این است که از اتحادیه صنف مجوز رسمی دریافت کند.
شرکت قائم سرویس از ابتدایی کار تا به امروز جزو شرکت های قانونی و مجازی است که در سراسر تهران به فعالیت می پردازد.

مسلط بودن تعمیرکاران شرکت

به دلیل اینکه یخچال فریزر بسیار ویسله پیچیده ای است و ساختار به نحوی چیده شده است که شما برای تعمیر آن باید از تخصص و دانش بالایی برخوردار باشید دانشی که بعضا حتی برخی تعمیرکار ها آن را ندارند برای مثال زمانی که موتور یخچال فریزر شما خراب می شود ممکن است که بعضی از تعمیرکار ها از پس تعمیر کردن آن بر نیایند زیرا تخصص کافی برای تعمیر آن را پیدا نکرده اند.
در نتیجه شرکت های تعمیرات یخچال فریزر خود به این قضیه بسیار دقت می کنند که تعمیرکار هایی را برای تعمیرات یخچال فریزر انتخاب کنند که از تخصص کافی برای تعمیرات مشکلات یخچال فریزر را داشته باشند و تخصص خود را به صورت دائم افزایش می دهند تا در صورت وجود مشکلی پیچیده در یخچال فریزر شما از پس تعمیر آن بر نیایند و حتی بیشتر به آن صدمه بزنند و اعتماد شما را نسبت به شرکت تعمیرات از بین ببرد.
شرکت قائم سرویس توانسته است در سال های فعالیت خود توانسته است تعمیرکارهایی با تخصص بالا برای تعمیر مشکلات یخچال فریزر شما پیدا کند.

استفاده از قطعات اورجینال

در تعمیر مشکلات یخچال فریزر گاهی ممکن است قطعه ای آنقدر خراب شده باشد که نتوان آن را تعمیر کرد و نیاز به تعویض شدن داشته باشد در این جا انتخاب قطعه مناسب برای تعمیر مشکلات یخچال فریزر بسیار مهم است زیرا زمانی که قطعه ای نامرغوب در یخچال فریزر کار گذاشته شود ممکن است به عملکرد قطعه های دیگر آسیب بزند و به طور کلی خود آن نیز عمر کوتاهی دارد در نتیجه باید به شدت دقت کنید که چه قطعه ای را برای تعمیر مشکلات یخچال خود انتخاب می کنید.
به طور کلی بهتر است این کار را به دست تعمیرکاران یخچال فریزر بسپارید تا بتوانند قطعه ای مناسب را برای شما تهیه کنند ولی اعتماد کردن به تعمیرکار های یخچال فریزر ممکن است کمی برای شما سخت باشد در نتیجه شرکت قائم سرویس برای قطعات تعویضی خود تا سه ماه گارانتی قرار است یعنی اگر قطعه ی تعویضی ما دوباره خراب شود یا باعث خرابی در یخچال فریزر شود شما می توانید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشکلات یخچال فریزر شما را رفع کند.

استفاده از فاکتور

شرکت قائم سرویس اعتقاد دارد که تمامی شرکت های خوب تعمیرات یخچال باید از فاکتور استفاده کنند که به ای معنی است که تمامی خدمات انجام شده توسط شرکت یا تعمیرکار و هزینه قطعات باید تمام و کمال و جدا جدا درون فاکتوری با مهر شرکت نوشته شود و هزینه اضافی ای گرفته نشود همچنین این فاکتور باید به دست مشتری بعد از پرداخت امضا شود.

مشکلات یخچال فریزر فریجیدر

شرکت قائم سرویس در این مقاله قصد دارد تا به طور کامل مشکلاتی را که ممکن است برای یخچال فریزر های فریجیدر پیش بیاید را به همراه روش تعمیر آنها برای شما بیان کند بهتر است که قبل از اینکه شروع به تعمیر کردن مشکلات یخچال فریزر خود بکنید مقاله ما را را به دقت مطالعه کنید همچنین بسیار دقت کنید در مواردی که ذکر شده فلان قطعه باید به دست تعمیرکار بررسی شود یا فلان مشکل باید به دست تعمیرکار حل شود خودتان دست به کار نشوید زیرا ساختار کلی یخچال یا فریزر آنقدر پیچیده است که اگر تخصص کافی برای تعمیر آن را نداشته باشد ممکن است یخچال فریزر را بدتر خراب کنید و هزینه بیشتری برای خود ایجاد کنید.

درب یخچال فریزر بسته نمی شود

این یکی از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است برای هر یخچال فریزری در هر مارک یا برندی رخ دهد راه رفع این مشکل ساده است و بیشتر راه های تعمیر آن می تواند فقط به دست شما صورت بگیرد و هیچ نیازی به تعمیرکار یخچال فریزر نباشد ولی باید در تعمیر این مشکل عجله کنید زیرا اگر دیر اقدام کنید ممکن است گرمای محیط آنقدر به قطعات و اجزای یخچال فریزر آسیب بزند که مجبور شوید آن را به طور کامل تعمیر کنید یا حتی آنقدر بد خراب شود که ارزش تعمیر هم نداشته باشد.
و اما مواردی که ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود:
ساده ترین اتفاقی که ممکن است باعث به وجود آمدن چنین مشکلی شود این است که چینش مواد غذایی به قدری بد است که درب یخچال فریزر شما به طور کامل بسته نمی شود باید از حجم مواد غذایی درون یخچال کم کنید یا تمام آنها را تخلیه کنید و مجدد طوری آنها قرار دهید که مانع بسته نشدن درب یخچال فریزر نشود.
اگر درب یخچال فریزر شما بسته نمی شود ولی چفت نمی شود باید بررسی کنید که لاستیک های درب یخچال فریزر شما خشک نشده باشد زیرا در صورت خشک شدگی لاستیک درب یخچال فریزر، آنها می تواند باعث شوند که گرمای محیط وارد فضای داخلی یخچال فریزر شود و انگار نه انگار که درب یخچال فریزر شما بسته شده است.
ممکن است از خود بپرسید چرا لاستیک درب یخچال فریزر خشک می شود؟ به دلیل جنس به کار رفته در لاستیک های درب یخچال فریزر آنها بعد از گذشت مدت زمانی خشک شده و پوسیده می شوند زمانی که خشک می شوند باید لاستیک های درب خود را عوض کنید تا قطعات یخچال فریزر را نابود نکرده است همچنین شما می تواند با کمک تعمیرکار لاستیک های دور درب یخچال فریزر خود را بشویید.
ممکن است لولای درب یخچال فریزر شما شکسته یا خراب شده باشد اگر وزن زیادی روی درب یخچال فریزر شما بیوفتد ممکن است باعث این شود که لولای درب یخچال فریزر شما خراب شود یا بشکند این وزن ممکن است از طریق مواد غذایی که درون قفسه های چسبیده به درب یخچال فریزر به لولا ها منتقل شود یا از هر راه دیگری که فکرش را بکنید در صورتی که لولا های درب یخچال فریزر شما شکسته شده باشد باید آن ها را به کمک تعمیرکار یخچال فریزر تعویض کنید همچنین ممکن است فقط لولا های درب یخچال فریزر شما زنگ زده باشد و با یک روغن کاری ساده مشکل آنها حل شود.
مورد عجیب و آخری که ممکن است باعث بسته نشدن درب یخچال فریزر بشود این است یخچال فریزر شما تراز نباشد! اگر درب یخچال فریزر خود را می بندید و بعد از مدتی دوباره باز می شود به احتمال زیاد یخچال فریزر شما تراز نیست برای اطمینان حاصل کردن از تراز بودن یخچال فریزر یا رفع مشکل تراز نبودن آن شما به قطعه به اسم دستگاه مهندسی تراز سنج نیاز دارید کاربرد این قطعه این گونه است که آن را روی یک یک سطحی مانند سقف یخچال فریزر قرار می دهید و در صورت صاف نبودن سطح حبابی که درون مایعی که در تراز سنج است قرار دارد بر مرکز آن قرار نمی گیرد شما می توایند با باز و بسته کردن پایه های یخچال فریزر آن را تراز کنید همچنین می توانید از سنگ یا کارتن استفاده کنید تا یخچال فریزر شما تراز شود.

چرا یخچال فریزر من به خوبی سرد نمی کند؟

اصلی ترین فعالیت یخچال فریزر سرد کردن آن است زمانی که یخچال فریزر شما سرد نکند دیگر زیاد به درد نمی خورد و به شما ضرر زیادی می زند و مواد غذایی ای که تا به امروز به لطف سرمای یخچال فریزر از آنها حفاظت شده و عمر طولانی تری دارند در طی چند روز کاملا فاسد می شود وبه علاوه اینکه ضرر زیادی را به شما تحمیل می کنند بلکه بوی بسیار بدی را نیز ایجاد می کند که حتی به سختی بتوانید در آشپزخانه حرکت کنید اکثر دلایل سرد نکردن یخچال فریزر به موتور یخچال فریزر ربط دارد ولی دلایل دیگری نیز وجود دارد بیایید تمامی این دلایل را باهم دیگر بررسی کنیم.

چرا یخچال فریزر من بیش از حد سرد می کند؟

مشکل دیگری که ممکن است برای یخچال فریزر شما ایجاد شود این است یخچال فریزر شما بیش از حد به تولید سرما بپردازد. بله ، سرما از مواد غذایی حفاظت می کند ولی همین سرما اگر بیش از حد باشد ممکن است باعث منجمد شدن مواد غذایی بشود دلایل که باعث این مشکل می شود تا حد زیادی شباهت هایی با مشکل قبلی دارند ولی اتفاق دیگری برای آن قطعه افتاده است.

موتور یخچال فریزر چیست و چرا خراب می شود؟

موتور یخچال فریزر یکی از مهم ترین قطعات یخچال فریزر است و در صورت فشار آوردن زیاد به موتور یخچال فریزر ، موتور می سوزد یخچال فریزر را از کار می اندازد یا موتور دستگاه خراب می شود و سرمای کافی را برای دستگاه شما فراهم نمی کند در نتیجه میوه ها و مواد غذایی شما خراب می شود.

چرا تعمیر یخچال فریزر نیاز به تخصص دارد؟

به دلیل پیچیده بودن قطعات یخچال فریزر تعمیر آن نیاز به تخصص بالا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.