تعمیر یخچال و فریزر در میدان هروی

تمامی لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شوند سخت ترین کار در تعمیر آن ها پیدا کردن شرکتی است که هم قیمت مناسبی داشته باشد هم شرایط خدمات مناسبی و مهم تر از همه،  دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیرات آن دستگاه را داشته باشد

زیرا ممکن است شما هزینه زیادی برای تعمیر دستگاه های خود خرج کنید و نه تنها آن دستگاه تعمیر نشود بلکه حتی مشکل بیشتری برای آن به وجود بیاورد پس ما باید قبل از زنگ زدن به تعمیرکار، اطلاعات بهترین شرکت را پیدا کنیم. شرکت هایی که دارای نمایندگی هستند بهترین شرکت های تعمیر لوازم خانگی دیجیتال به حساب می آیند.

تعمیرکار یخچال
شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران این تضمین را به شما می دهد که لوازم خانگی شما را بدون اتلاف وقت و با مناسب ترین هزینه تعمیر کند. شرکت قائم سرویس دارای مجوز رسمی اتحادیه و دارای نمایندگی برند جنرال الکتریک و نمایندگی برند بوش است. شرکت قائم سرویس نه تنها در تعمیر یخچال و فریزر در هر مارکی موفق بوده است بلکه در تعمیرات لباسشویی نیز به خوبی یخچال موفق شده است همچنین شرکت ما دارای دو ویژگی بسیار فوق العاده است

  1. تعمیر درب محل 
  2. خدمات پس از تعمیر مناسب

که شما را به شدت شگفت زده می کند.

تعمیر در محل شرکت قائم سرویس

خرابی یخچال و لباسشویی به تنهایی دردسرهای زیادی را برای شما ایجاد می کند یکی از بدترین آن ها بردن قطعه ای از یخچال به شرکت برای تعمیر است. شرکت قائم سرویس این مشکل را برای شما با تعمیر درب محل خود حل کرده است شما تنها کافی است با شرکت تماس گرفته و مشکل خود را بگویید و سپس شماره تماس و آدرس قرار گیری یخچال مورد نظر را دهید تا شرکت قائم سرویس در کمترین زمان نزدیک ترین تعمیر کار را برای شما اعزام کند.

خدمات پس از تعمیر شرکت قائم سرویس

شرکت قائم سرویس این امکان را به شما می دهد که پس از تعمیر عیب دستگاه  شما، اگر در زمینه ای که دستگاه خراب شده بود مجددا معیوب گردد، بدون گرفتن هزینه ای آن را برای شما تعمیر کند در مواقعی ممکن است حتی ۲۰ درصد از هزینه ای که خرج کرده اید را برگردانیم.

نمایندگی ۵ برند معتبر جهان

شرکت های مجاز و غیرمجاز زیادی در سراسر کشور وجود دارد که ممکن است کار را به طور کامل بلد نباشد و به یخچال و لباسشویی شما آسیب بزند بهترین کار سپردن وسیله به تعمیرگاه مجازی که نمایندگی آن برند را دارد، می باشد. شرکت قائم سرویس، دارای نمایندگی برند بوش، نمایندگی برند آاگ، نمایندگی برند وستینگ هاوس، نمایندگی برند ال جی و نمایندگی برند جنرال الکتریک می باشد. همچنین شرکت قائم سرویس دارای تعمیرکارهای با تجربه و مسلط به هر برندی در زمینه یخچال و لباسشویی است.

مزایای تعمیر یخچال در هروی

شرکت قائم سرویس دارای شعبه های متعددی در سراسر تهران است شعبه مرکزی ما در هروی واقع شده است این قابلیت امکان این را می دهد که در سریعترین زمان ممکن به محل شما برای تعمیر یخچال یا لباسشویی برسیم تا اگر یخچال شما مشکلی دارد که باید در سریعترین زمان ممکن رفع شود آن را برای شما رفع کنیم.

مشکلات عمده یخچال فریزر

تمامی این مشکل و مشکلات دیگر را در وبسایت قائم سرویس به طور کامل توضیح داده ایم نه تنها برای یخچال بلکه برای لباسشویی و توضیحات تخصصی تر هر برند مقاله های زیادی در سایت قرار دارد و برای رفع این مشکلات و بهره مندی از مزایای بالا تنها کافی است وقتی یخچال فریزر یا لباسشویی شما به مشکل خورد با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.
02122300020
02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.