تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

لباسشویی ها یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه ای هستند در صورت نبود آن ها کار شستن لباس ها بسیار سخت و طاقت فرسا می شود و حتی در دراز مدت می تواند آسیب های زیادی به دستان شما بزند. لباسشویی ها با استفاده از برق و آب مشکل بزرگ شستن لباس ها را بسیار راحت کرده است ولی این وسایل بسیار پر کاربرد می تواند گاهی به علت استفاده اشتباه ما و یا استفاده در دراز مدت خراب شود. در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از مهم ترین مشکلات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را برای شما توضیح دهیم.


شرکت جنرال الکتریک به دست ادیسون در آمریکا تاسیس شد. این شرکت ابتدا قرار بود تولیدات ادیسون را در زمینه برق و لامپ پوشش دهد. به مرور زمان این شرکت رقابت های بسیاری با شرکت وستینگ هاوس داشت. این شرکت در سالیان دراز کار خود را در جهان بسیار گسترش داده است و هم اکنون در چندین زمینه متفاوت کار می کند. یکی از شاخه های تولیدات این شرکت تولیدات لوازم خانگی است. یخچال فریزر و ماشین لباسشویی هایی که شرکت جنرال الکتریک تولید می کند یکی از بهترین ها در کل جهان می باشد.

نکاتی درباره مشکلات لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک

مشکلات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

در این مقاله قصد داریم به طور کامل توضیحاتی در مورد مشکلات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک بدهیم. اما قبل از شروع اطلاعاتی است که باید بدانید. مشکلات ماشین لباسشویی ها به طور کلی به چند دلیل می تواند ایجاد شود:

هر کدام از این مشکلات درجه بندی تعمیر دارند. ۳۰ تا ۴۰ درصد روش های تعمیر را خود کاربران نیز می توانند انجام دهند و با استفاده مناسب میزان مشکلاتی که به لباسشویی آسیب می زند بسیار کمتر می شود. اکثر مشکلات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به علت تخصصی بودن تعمیر قطعات آن نیازمند تعمیرکار ماشین لباسشویی است. در این مقاله قصد داریم تا به چند مشکل مهم درباره لباسشویی ها و نحوه تعمیر آن‌ ها به دست کاربران را برای شما توضیح دهیم.

کار نکردن ماشین لباسشویی حنرال الکتریک

ممکن است گاهی ماشین لباسشویی خود را روشن کرده و کار نکند و به معنای واقعی کلمه هیچ دکمه ای کار نکند یا برنامه بدهید به ماشین لباسشویی و کار نکند این اتفاقات چند دلیل دارند دلیل اول یکی از سیستم های کاری ماشین لباسشویی ها است. ممکن است به هر دلیلی درب ماشین لباسشویی شما موقع کار باز شود برای مثال لولاهای ماشین لباسشویی بشکند یا میکروسوئیچ درب خراب باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد. مورد بعدی که باید بررسی کنید این است که قفل کودک دستگاه فعال شده باشد شما می توانید با بررسی دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود، روش خاموش کردن این قفل را یاد بگیرید مورد بعدی که ممکن است باعث این اتفاق شده باشد خراب شدن صفحه نمایشگر و صفحه کنترل ماشین لباسشویی است ممکن است این بخش اتصالی کرده باشد یا خراب شده باشد مشکل بعدی که ممکن است باعث کار نکردن لباسشویی شود خراب شدن برد کنترلی دستگاه است برای تعمیر یا تعویض این قطعه بسیار مهم شما باید با تعمیرکار ماشین لباسشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

 

تعمیرکار ماشین لباسشویی

نشت آب در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

نشتی آب یکی از مهم ترین مشکلاتی است که می تواند آسیبی جدی به لباسشویی بزند زیرا کل کارکرد ماشین لباسشویی با آب و برق است اگر نحوه ورود هر کدام از آن ها به داخل دستگاه دچار مشکل شود یا قطعات آن ها خراب شود لباسشویی دچار مشکلات بزرگی می شود. نشتی آب در لباسشویی دلایل زیادی دارد. اولین کاری که باید برای تعمیر این مشکل انجام دهید این است که لباسشویی را روشن کرده به دلخواه برنامه ای برای شستشو انتخاب کنید محل نشتی آب را پیدا کرده و سپس به بررسی موارد زیر بپردازید:
نشتی آب در لباسشویی دلایل مختلفی دارد ولی عمده آن ها مربوط به لوله هایی هستند که مسئولیت عبور آب در لباسشویی را به عهده دارند. لباسشویی به طور کلی دو دسته لوله دارد. لوله هایی که آب را وارد لباسشویی کرده و لوله هایی که آب را از لباسشویی خارج می کنند. اگر هر کدام از این لوله ها سوراخ شده یا دچار خم شدگی شده باشد و یا لوله هایی که آب را از لباسشویی خارج می کند، مسدود شده باشند، آب از لباسشویی نشت می کند.

نکاتی درباره لباسشویی آاگ

مورد بعدی که باید بررسی کنید فیلتر لباسشویی است. فیلتر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در کنار پمپ تخلیه آن قرار گرفته که آبی که از شستشوی لباس ها باقی مانده و از داخل دیگ به سمت پمپ می رود را گرفته و تصفیه می کند. در دیگ لباسشویی گاهی ممکن است دکمه یا زیپ لباس ها افتاده باشد که در فیلتر به مرور زمان جمع شده و باعث مسدود شدن آن می شود.

بهتر است فیلتر آب ماشین لباسشویی را تمیز کرده و شلنگ ها را نیز چک کنید و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید اگر نتوانستید نشتی آب را متوقف کنید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا نشتی آب لباسشویی شما را به خوبی رفع کند.

خالی نشدن آب ماشین لباسشویی

ممکن است بعد از شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود آب ماشین لباسشویی تخلیه نشود و لباسشویی آبگیری نکند. این مشکل می تواند چند دلیل داشته باشد ممکن است لوله تخلیه آب ماشین لباسشویی خراب شده باشد یا مسدود باشد و نتواند آب را انتقال دهد. در این صورت شما باید لوله تخلیه ماشین لباسشویی خود را بررسی کرده و در صورت انسداد آن را بشویید اگر لوله در جایی شکسته یا نشتی داشته باشد باید آن را تعویض کنید. قطعه بعدی که باید بررسی کنید، فیلتر آب ماشین لباسشویی است. ممکن است وسایل ریزی که در جیب لباس ها است یا جزئی از آن ها است مانند دکمه، کلید، زیپ و…. غیره در فیلتر آب ماشین لباسشویی گیر کرده باشد و به مرور زمان آن را مسدود کند. قطعه بعدی که باید آن را بررسی کنید پمپ تخلیه است. ممکن است پمپ تخلیه خراب شده باشد یا نشت کند بهتر است آن را تعویض کنید. اگر در بررسی هر کدام از این مشکلات به مشکل خوردید یا بعد از بررسی آن ها موفق به درست کردن مشکل تخلیه ماشین لباسشویی نشدید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید.

لرزش بیش از اندازه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

ممکن است هنگام شستشوی لباس ها توسط ماشین لباسشویی مشاهده کنید که ماشین لباسشویی بسیار می چرخد و در هنگام چرخش بدنه ماشین لباسشویی به شدت می لرزد. لرزش زیاد ماشین لبلسشویی به طور کلی چند دلیل دارد مورد اولی که باید بررسی کنید حجم لباس هایی است که درون ماشین لباسشویی می ریزید هر لباسشویی حجم و عدد استانداردی را برای میزان لباسی که درون ماشین لبلسشویی می ریزید ارائه داده است. این استاندارد را با سرچ و جستجوی کوچکی در میان دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می توانید پیدا کنید.

اگر بیشتر از آن حجم استاندارد درون ماشین لباسشویی لباس قرار دهید به اجزای ماشین لباسشویی آسیب می زند حتی ممکن است به مرور زمان به دیگ لباسشویی آسیبی جدی بزند. بهتر است دیگ ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید که آسیب ندیده باشد و در صورت آسیب دیدگی قطعه را تعویض کنید یا به دست تعمیرکار بسپارید.

جدای از این موارد تراز نبودن پایه های ماشین لباسشویی دلیل دیگری است که این مشکل ایجاد شود بهتر است با استفاده از ابزار تراز سنج اندازه تراز نبودن دستگاه را پیدا می کند و سپس با تنظیم کردن پایه های دستگاه آن را تراز کنید لرزش ماشین لباسشویی مشکلی است که می تواند آسیبی جدی به دستگاه شما بزند.

ماشین لباسشویی برق دارد

خطرناک ترین مشکل ماشین لباسشویی جنرال الکتریک برق داشتن ماشین لباسشویی است. زیرا لباسشویی با دو عنصر برق و آب کار خود را انجام می دهد و برق داشتن ماشین لباسشویی می تواند باعث بروز مشکلاتی جدی شود. برای حل کردن این مشکل بهتر است از دستکش پلاستیکی استفاده کنید و لباسشویی را خشک کنید.

مشکل اولی که باید بررسی کنید پاره شدن سیم پیچی های ماشین لباسشویی یا اتصال آن ها است. ناحیه ای که دچار این مشکل شده است را پیدا کرده و آن را درست کنید. مورد بعدی که باید بررسی کنید خراب بودن دو شاخه برق ماشین لباسشویی است ممکن است دو شاخه پاره شده باشد و همین مساله موجب برق داشتن لباسشویی شود.  پارگی سیم دوشاخه را پیدا کرده و آن را تعمیر کنید.

بعد از بررسی این مورد نگاهی به پریز خانه خود نیز کنید. ممکن است آب لباسشویی شما نشت پیدا کرده باشد و باعث ایجاد این مشکل شده باشد. ممکن است سیم ارت ماشین لباسشویی در جای درستی قرار نداشته باشد و باعث ایجاد برق گرفتگی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شود. آخرین موردی که نمی تواند باعث ایجاد این مشکل شده باشد سوختن یا نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی است. اگر بوی سوختنی از موتور ماشین لباسشویی احساس کردید یا تشخیص دادید که مشکل از موتور ماشین لباسشویی است آن را تعویض یا تعمیر کنید.

تماس با قائم سرویس

شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران در زمینه تعمیرات یخچال و ماشین لباسشویی افتخارات و تجربه های زیادی دارد. شرکت قائم سرویس دارای نمایندگی برندهای معتبر شرکت جنرال الکتریک، شرکت سامسونگ، شرکت بوش، شرکت ال جی، شرکت آاگ و …. است. همچنین شرکت ما دارای گواهی و‌ پروانه کسب اتحادیه است و جزو شرکت های تعمیرات مجاز به حساب می آید. شرکت ما تضمین می دهد اگر در تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود دچار مشکل شده اید می توانید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکاران مجرب خود را در کمترین زمان اعزام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.