تعمیر یخچال و لباسشویی بوش در شمال تهران

برند بوش همواره یکی از تولیدکنندگان معتبر لوازم خانگی بوده و اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. اما با گذر زمان و در اثر استهلاک این محصولات نیز دچار مشکلاتی می‌ شوند که باید نسبت به برطرف سازی آنها اقدام کرد.

از طرفی در زمان خرابی وسایلی مانند یخچال و لباسشویی، انتقال آنها به بیرون از ساختمان برای تعمیر می‌ تواند مشکل ساز باشد. گروه خدماتی قائم سرویس با ارائه خدمات تعمیر یخچال و لباسشویی بوش در شمال تهران توانسته بسیاری از مراحل وقت‌ گیر تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی را برای شما ساده کند. یکی از مزایای استفاده از خدمات قائم سرویس، تخصص و تجربه بالای تعمیرکاران در زمینه محصولات بوش و همچنین در اختیار داشتن لوازم یدکی با کیفیت محصولات است. روند ارائه خدمات این گروه در زمینه تعمیر یخچال و لباسشویی بوش در شمال تهران چنین است که ابتدا فرد تعمیرکار اقدام به عیب یابی می‌ کند و سپس اقدامات لازم را برای تعمیر یخچال انجام می‌ دهد.

مشکلات رایج یخچال‌ بوش
دانستن مشکلات رایج یخچال‌ های بوش کمک می‌ کند شرایط به وجود آمده برای یخچال خود را برای تعمیر کاران بهتر توضیح دهید. در نتیجه تعمیرکار وسایل جانبی و ابزار خاصی که برای حل مشکل شما وجود دارد را به همراه خواهد داشت. درست است که تعمیر یخچال بوش در شمال تهران و سایر قسمت‌ های این شهر به راحتی امکان پذیر است. اما داشتن آگاهی نسبت به مشکلات رایجی که برای این وسایل پیش می‌ آید به شما کمک می‌ کند تا با دقت بیشتری از آنها مراقبت کنید. در ضمن شما می‌ توانید به راحتی با دانستن مشکلات رایج یخچال بوش به سادگی آنها را برطرف کنید. این مشکلات عبارتند از:

تعمیر ساید بای ساید بوش در شمال تهران

● عمل نکردن یخ ریز
در چنین شرایطی باید ابتدا اتصالات آب دستگاه یخسازو خاموش و روشن بودن آن را بررسی کنید. همچنین در برخی موارد این قضیه می‌ تواند به دلیل بسته شدن راه های خروجی یخ باشد که برای حل آن باید دمای یخچال را کم کنید.

● لرزش شدید یخچال
معمولاً در این حالت کنترل کننده‌ ها خاموش و یا در حال تعدیل دما می باشند. برای حل این مشکل باید کنترلرها را مجدداً تنظیم کرده و حدود نیم ساعت صبر کنید تا عملیات تعدیل دما یا دیفراست به پایان برسد.
● یخچال و فریزر دچار برفک شده
در چنین حالتی شما باید وضعیت بسته شدن درب یخچال یا فریزر خود را چک کنید. در صورتی که چیزی مانع بسته شدن درب شده باشد آن را پیدا کرده و این مشکل را حل کنید.

● کار نکردن یخچال
اولین کار در چنین شرایطی چک کردن پریز است تا ببینید آیا یخچال شما به برق اتصال دارد یا نه. همچنین ممکن است یخچال شما در حالت نمایشگاهی یا دیفراست قرار گرفته باشد. در صورت تولید بهتر است نیم ساعت صبر کنید و در صورتی که به نتیجه نرسیدید با متخصصین ما تماس بگیرید.

● گرم شدن یخچال
اگر مشاهده کردید موتور یخچال شما در حال کار کردن است اما به هیچ عنوان درون آن خنک نمی شود، قبل از همه چیز تنظیم کننده دما را بررسی کنید. یا ممکن است چیزی از درون مانع بسته شدن درب یخچال شما شود.

● یخ‌ساز اتوماتیک از کار افتاده
در چنین حالتی ابتدا باید یخ‌ساز یخچال خود را روشن کنید و اتصالات این قسمت به آب ورودی را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که این قسمت‌ ها مشکلی نداشتند یک روز صبر کنید، تا قسمت یخ‌ساز کاملاً آماده کار شود و بعد از آن قطعات یخ را به صورت دستی درون مجرای خروجی قرار دهید. بعد از این مرحله باید یخ ساز را خاموش کرده، یخ‌ های موجود را خارج کنید و دوباره یخساز خود را روشن نمایید.

● قطعات یخ از حد معمول کوچکتر هستند
در این صورت فیلتر آب را مورد بررسی قرار دهید. اگر اشکال از فیلتر بود باید آن را تعویض کنید.

● صدای ویز ویز یا صداهای مشابه
در یخچال‌ های دارای یخساز این مشکل معمولاً به دلیل نرسیدن آب به دستگاه است و برای حل کردن آن بهتر است یخساز‌ را خاموش کنید. در غیر این صورت بهتر است با تعمیرکاران متخصص این مشکل را در میان بگذارید.

در صورتی که مشکل به وجود آمده برای یخچال بوش شما در لیست بالا نبود و یا با انجام اقدامات لازم نتوانستید آن را حل کنید؛ بهتر است با متخصصین تعمیر یخچال بوش قائم سرویس در شمال تهران تماس بگیرید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی‌ بوش
مشکلات رایج ماشین لباسشویی‌های بوش از نظر تعمیرکاران سیار محصولات بوش در شمال تهران و متخصصین ما عبارتند از:
● شروع نشدن برنامه‌ ها در لباسشویی
دلایل بروز این مشکل معمولا فشار دادن دکمه استارت به مدت طولانی یا خیلی کوتاه، بسته بودن درب یا فعال بودن قفل کودک است.

● روشن نشدن ماشین لباسشویی
این مشکل معمولا به دلیل نرسیدن برق به وجود می‌ آید. برای این کار شما باید سیم رابط ، پریز برق بخش‌ های مرتبط با برق رسانی را مورد بررسی قرار دهید. البته گاهی مشکل به بُرد کنترلی ماشین لباسشویی بوش نیز مربوط می‌ شود.

● ماشین لباسشویی نمی چرخد
تمام شدن زغال موتور، پاره شدن تسمه درام، نامتعادل بودن بار درون ماشین لباسشویی یا اشتباه انتخاب کردن برنامه شستشو دلایل رایج بروز این مشکل هستند.

● تخلیه نشدن آب
دلایل بروز این مشکل می‌تواند خرابی پمپ تخلیه، اختلال در عملکرد سیستم درب، مسدود شدن فیلتر، خمیدگی یا مسدود شدن شیلنگ تخلیه باشند.

● آبگیری نکردن لباسشویی
خراب شدن شیر برقی، فشار بسیار پایین آب و گرفتگی و خم شدن لوله ‌ها از دلایل معمول بروز این مشکل هستند.
● نشتی یا آبریزی
در صورتی که ماشین لباسشویی شما از بخش جلویی دارای نشتی باشد ممکن است که این مشکل به قسمت هایی مانند درب، به فضای جاپودری یا فیلتر مربوط باشد. همچنین اگر آبدهی از قسمت پشتی ماشین لباسشویی باشد احتمالا مشکل به دلایل: «اختلال سیستم تخلیه، درست نبودن اتصالات و آب بندی نشدن شلنگ‌ ها یا لوله‌ ها و احتمال خرابی شیلنگ آب ورودی یا خروجی» بوجود آمده است. در ضمن اگر آبریزش یا نشتی از قسمت های زیرین ماشین لباسشویی شما بود، ممکن است که مشکلات جدی تری بوجود آمده باشد.
● آبگیری بیش از حد
معمولا در چنین شرایطی محفظه فشار دچار مشکل شده و یا قسمت‌ های جزئی آن مانند میکروسوئیچ‌ ها عملکرد درستی ندارد. البته در مواردی این مشکل مربوط به شیر ورودی آب نیز می‌ شود.
● لرزش و تکان‌های شدید
خراب بودن کمک فنرها، وجود بار نامتعادل لباس، باز نشدن پیچ‌ های حمل و نقل، نامناسب بودن محل نصب لباسشویی و تراز نبودن از جمله دلایل به وجود آمدن این مشکل هستند.

● خاموش شدن لباسشویی در زمان کار
معمولاً این مشکل دلایلی مانند خرابی تایمر یا برد کنترلی، تشخیص نشتی، گرم شدن بیش از حد و یا کمتر از حد مشخص شده آب، بروز مشکل در سیستم تخلیه یا آبگیری و بروز ارور یا کد خطای خاص مربوط به سیستم هوشمند ماشین لباسشویی بوش در صورتی که نتوانستید به درستی مشکل ماشین لباسشویی خود را تشخیص دهید و یا اطلاعات کافی در خصوص تعمیر آن در اختیار ندارید، به هیچ عنوان خودسرانه اقدام به باز کردن و یا دستکاری کردن قسمت های مختلف آن نکنید. بهترین راهکار برای شما تماس گیری با متخصصین قائم سرویس برای تعمیر لباسشویی در شمال تهران است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.