تعمیرات یخچال و فریزر بوش

شرکت بوش با سال‌ ها تجربه بهترین و با کیفیت‌ ترین قطعات را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد، از این رو یخچال و فریزرهای بوش یکی از محبوب‌ ترین محصولات این شرکت در بین مصرف کنندگان است.

عیب یابی و تعمیرات یخچال و فریزر بوش کاری بسیار تخصصی است، در نتیجه نمی‌ توان تعمیر این یخچال و فریزرها را به دست هر کسی سپرد. متخصصان قائم سرویس بر اساس استانداردهای روز دنیا و همچنین استانداردهای مورد تایید کارخانه بوش به عیب یابی و تعمیرات یخچال و فریزر این برند می‌ پردازند.

تعمیر یخچال و فریزر بوش
کمپانی بوش در سال 1886 توسط فردی به نام رابرت بوش در کشور آلمان تاسیس شد. این کمپانی امروزه دارای دفتری در شهر گرلینگن آلمان است و به دلیل محبوبیت محصولات بوش دارای نمایندگی‌ های متعددی در سراسر دنیاست و به کارخانه‌ ای چند ملیتی تبدیل شده است. کیفیت محصولات این شرکت باعث شده یخچال و فریزرهای بوش از محصولاتی باشند که در بسیاری از خانه‌ ها به ویژه خانه‌ های ایرانی دیده شوند. به مانند تمامی وسایل یخچال و فریزر نیز ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند. به طور کل عوامل بسیاری وجود دارند که موجب خراب شدن قطعات الکترونیکی یخچال و فریزر بوش می‌ شوند، ولی همیشه راهی برای عیب یابی و تعمیر این محصولات پیدا می‌ شود. از آن جایی که قطعات اصلی بوش کمیاب هستند، در رابطه با تعمیر یخچال و فریزر بوش فقط به تعمیرگاه‌ های معتبر اعتماد کنید.


در چه صورت به تعمیرکار برای یخچال و فریزر بوش نیاز پیدا می‌ کنیم؟

برخی علائم هستند که در صورت بروز آن‌ها لازم است سریعا با تعمیرکاری تماس بگیرید تا به محل شما آمده و به عیب یابی و تعمیر یخچال و فریزر بپردازد. در برخی از مواقع تنها عیب یابی صورت می‌ گیرد، زیرا تعمیرکار تجهیزات کافی را به همراه ندارد و پس از تهیه تجهیزات، لازم است تعمیرکار برای تعمیر یخچال و فریزر دوباره به محل مذکور برگردد. در برخی از مواقع نیز یخچال و فریزر دارای عیب جدی‌ نبوده و تعمیرکار می‌ تواند در همان جلسه اول تعمیر یخچال و فریزر را انجام دهد. در ادامه برخی از علائمی که با دیدن آن‌ها لازم است با تعمیرگاهی معتبر تماس حاصل کنید، آورده شده است.
● یخچال و فریزر به هیچ طریقی روشن نمی‌ شوند. این مشکل ممکن است به قطع بودن برق، فیوز و کنترل گیر نیز مرتبط باشد. پس بهتر است قبل از تماس با تعمیرگاه خودتان این موارد را چک کنید.
● یخچال و فریزر در هنگام کار صدای غیرعادی از خود بروز می‌ دهد.
● یخچال و فریزر به صورت غیر طبیعی می‌ لرزند و این لرزش موجب تولید صدا از دستگاه نیز می‌ شود.
● قبل از شروع به کار یخچال و فریزر، صدای خاصی شنیده شده و پس از مدتی دستگاه از کار می‌ افتد.
● یخچال و فریزر در مدت زمانی کوتاه برفک می‌ زنند. گفتنی است در رابطه با این علامت قبل از تماس با تعمیرگاه بهتر است صفحه نگهداری یخچال فریزر بوش را مطالعه کنید، چون ممکن است خودتان بتوانید این مشکل را برطرف کنید.
● دستگاه به طور مداوم کار می‌ کند و خاموش نمی‌ شود.
● موتور یخچال و فریزر دائما خاموش و روشن می‌ شود. این عیب نیز ممکن است بخاطر درست بسته نشدن درب دستگاه و یا قرار دادن غذای بیش از حد در یخچال و فریزر باشد.
● لاستیک‌ های عایق دور درب یخچال فرسوده شده و موجب خوب بسته نشدن درب دستگاه می‌ شود.
● با این که کمپرسور درست کار می‌ کند، اواپراتور مدام خیس بوده و قطرات آب از آن می‌ چکد.
● با این که کمپرسور به صورت بی وقفه در حال فعالیت است، یخچال سرما ندارد.
● یخچال و فریزر به جای تولید سرما، گرما تولید کنند.
● چراغ‌ های داخل یخچال و فریزر روشن نمی‌ شوند و همچنین سنسورهای دستگاه به خوبی کار نمی‌ کند.
● اگر یخچال دارای یخ‌ ساز اتوماتیک است، ممکن است این یخ‌ساز کار نکند که دلیل آن می‌تواند به مسدود شدن راه یخ‌ ساز، سوختن قطعه‌ ای در یخ‌ساز، چسبیدن یخ به جداره‌ های یخ‌ساز و.. باشد.
● یخ‌ های تولید شده توسط یخچال بوی بدی بدهند. این مورد بیشتر به خراب شدن فیلتر آب و محفظه یخ‌ ساز برگشته که نیاز به تعمیر و یا تعویض توسط متخصص تعمیر یخچال و فریزر بوش دارد.
میزان هزینه عیب یابی و تعمیرات یخچال و فریزر بوش چه مقدار خواهد بود؟
از آن جایی که ممکن است عیب یخچال و فریزر به صورت معمولی و یا جدی باشد، میزان هزینه نیز متفاوت خواهد بود. همچنین به دلیل نوسانات موجود در بازار ایران، هزینه تعمیر هر دستگاهی که یخچال و فریزر نیز شامل آن می‌ شود، در بازه‌ های زمانی مختلف، متفاوت خواهد بود. در نتیجه اگر قبل از تعمیر یخچال به دنبال هزینه آن هستید، بهتر است با مشاوران قائم سرویس تماس گرفته تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. برای دریافت هزینه دقیق و نهایی بهتر است متخصصان قائم سرویس با مراجعه حضوری و عیب یابی یخچال و فریزر شما، میزان هزینه پرداختی را به شما اعلام کنند. در این صورت می‌ توانید برای تعمیر دستگاه خود تصمیم بگیرید و سپس به تعمیر آن بپردازید. زیرا در برخی از مواقع هزینه تعمیر دستگاه به قدری بالاست که خرید یک دستگاه نو برای فرد بیشتر صرف خواهد داشت.

چه راهکارهایی برای جلوگیری از خراب شدن یخچال و فریزر بوش وجود دارد؟

با رعایت برخی موارد می‌توانید طول عمر محصولات الکترونیکی را افزایش دهید که در این بین محصولات بوش نیز از این قاعده مستثنی نیستند. گفتنی است خرابی دستگاه‌ های الکترونیک حتی با وجود رعایت کردن این نکات نیز اتفاق می‌ افتد، ولی برای افزایش طول عمر دستگاه خود بهتر است به این نکات توجه ویژه‌ ای داشته باشید.


عیب یابی و تعمیر یخچال و فریزرهای بوش به دلیل ویژگی‌ های خاص این دستگاه‌ های شرکت بوش، نیازمند متخصصان دقیق و با تجربه‌ ای است تا به درستی عیب دستگاه را شناخته و به تعمیر آن بپردازند. سپردن یخچال و فریزر خود به فردی که دارای تجربه کافی در زمینه تعمیر دستگاه‌ های بوش نیست، می‌ تواند خسارت‌ های جبران‌ ناپذیری را برای دستگاه شما به وجود آورد و شما را مجبور به پرداخت هزینه‌ ای بیشتر از هزینه تعمیر دستگاه کند.
قائم سرویس به عنوان یکی از نمایندگی‌ های معتبر تعمیر یخچال و فریزر بوش آماده خدمت‌ رسانی به شما مشتریان عزیز است. گفتنی است قائم سرویس در زمینه سرویس سالیانه و دوره‌ ای محصولات بوش نیز فعالیت دارد و در این زمینه نیز می‌ توانید به متخصصان این نمایندگی اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.