ارورهای لباسشویی آریستون

امروزه اکثر یخچال فریزرها و لباسشویی های خانگی دارای صفحه نمایش کنترل هستند که با آن شما می توانید یخچال را کنترل کنید و اگر یخچال و لباسشویی شما دارای عیب یا خطایی شد، به اصطلاح ارور یا کد خطا آن را تشخیص دهید و به رفع آن بپردازید اطلاعاتی از معنی ارورها و نوع برخورد با ارورها به شما کمک می کند تا  از مشکلات جدی و پر هزینه یخچال و لباسشویی جلوگیری کنید و یا آنها را به هنگام متوجه شده و رفع کنید شرکت قائم سرویس در این مقاله قصد دارد تا ارورهای لباسشویی آریستون را برای شما شرح دهد.

تعمیرکار لباسشویی

ارورهای لباسشویی آریستون

ارور  F10:  لباسشویی آریستون با آب سرد پر نمی شود.
راه حل: بررسی کنید که شیر آب سرد باز باشد و اگر لوله گرفته بود آن را باز کنید.
ارور F11 : لباسشویی آریستون با آب گرم پر نمی شود.
راه حل: احتمالا دمای محیط زیر دمای انجماد است زیرا لوله های لباسشویی آریستون یخ زده اند همچنین بررسی کنید که شیر آب گرم لباسشویی آریستون باز باشد.
ارورF12: لباسشویی آریستون با ترکیبی از آب سرد و گرم پر نمی شود.
راه حل: آب ممکن است در شیرهای لباسشویی آریستون پر نشده باشد شیرهای لباسشویی آریستون را بررسی کنید تغذیه آب شیر ورودی و اتصالات شلنگ سرد و گرم ماشین لباسشویی آریستون را نیز بررسی کنید.
ارور F14: در گرمایش آب مشکلی رخ داده است.
راه حل: سنسور حرارتی لباسشویی امرسان را بررسی کنید و در صورت نیاز تعویض یا تعمیر کنید سپس به سراغ المنت بروید و اگر مشکلی داشت آن را رفع کنید.
ارور F15: آب لباسشویی به درستی پمپ نمی شود.

راه حل:  لوله تخلیه را بررسی کنید و مطمئن شوید که ارتفاع آب تا ارتفاع توصیه شده بالا آمده باشد.
ارور F16: تغذیه آب قطع شده است.
راه حل: در این ارور سطح آب به قدری بالا آمده است که تغذیه آب را قطع کرده یا خاموش کرده است سطح آب را پایین بیاورید و مطمئن شوید که سطح آب دیگر آنقدر بالا نیاید.
ارور F17: درب لباسشویی به درستی بسته نمی شود.
راه حل: مطمئن شوید هنگام شستشو ماشین را بیش از حد پر نکرده باشید و در مرحله دوم مانعی که باعث باز ماندن درب ماشین لباسشویی آریستون شده است را برطرف کنید و در مرحله آخر اگر ارور از بین نرفت به بررسی میکروسوئیچ درب بپردازید و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید.
ارور F20: دمای لباسشویی در سطح استاندارد قرار ندارد.
راه حل: دمای محیط ممکن زیر دمای انجماد باشد آن را بررسی کنید ممکن است تشخیص کاهش یا افزایش دما اشتباه باشد ترمیستور ماشین لباسشویی آریستون را بررسی کرده احتمالا مقاومت ترمیستور افزایش پیدا کرده است و باعث تشخیص غلط دمای محیط شده است در صورت نیاز ترمیستور را تعمیر یا تعویض کنید.
ارور F30: درایو موتور ماشین لباسشویی آریستون دچار مشکل شده است.
راه حل: برنامه ریزی لباسشویی را مجدد انجام دهید و اگر ارور پس از اینکار رفع نشد با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکاران لباسشویی آریستون خود را به محل شما بفرستیم که موتور لباسشویی شما را بررسی کنند.
ارورF41: توالی سطح آب ماشین لباسشویی آریستون مشکل دارد.
راه حل: هیدروستات ماشین لباسشویی باید بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید سپس به بررسی برد الکترونیکی بپردازید و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید.
ارور F50: زبان مورد نظر شما در دستگاه یافت نمی شود.
راه حل: برنامه ریزی ماشین لباسشویی آریستون خود را مجدد انجام دهید.
توجه کنید این مقاله بیشتر جهت آگاهی شما از چگونگی ارورهای لباسشویی آریستون بود اگر تخصصی در تعمیر لباسشویی ندارید به تعمیر آن ها نپردازید زیرا ممکن است خسارت بیشتری برای شما به بار بیاورد. شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال تجربه در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و لباسشویی در سراسر تهران و نمایندگی برند های معتبر بوش نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ و نمایندگی برند ال جی این تضمین را به شما می دهد که مشکلات لباسشویی آریستون شما را به خوبی رفع کنید تنها کافی است با ما تماس بگیرید.
شماره تماس:
02122300020
02188583946

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.