ارورهای لباسشویی ایندزیت

تمامی لوازم خانگی دچار مشکل می شوند در بعضی از آنها هنگام مشکل علامتی به اسم ارور نمایش داده می شود خواندن ارورها گاهی مشکل است و شما باید به کمک منبع یا کتاب راهنمای خود دستگاه معنی آن ارور را بدانید و باید توجه کنید که معنی هر ارور در مارک ها و حتی مدل های مختلف آن فرق دارند. 

در این مقاله قصد داریم تا معنی تمام ارورهای لباسشویی ایندزیت را به همراه دلایل خرابی و راه تعمیر را به شما آموزش دهیم.

ارور های یخچال فریزر ایندزیت:

ارور : F1 خطای برد مدار الکتریکی

راه حل: در این وضعیت عملکرد لباسشویی دچار مشکل است و نمی توان از دکمه های روی صفحه استفاده کنید و لباسشویی را کنترل کنید ابتدا باید جریان برق لباسشویی را قطع کنید دست کم به مدت دو دقیقه باید دستگاه را از پریز بکشید و پس از آن دوباره پریز را به دو شاخه وصل کنید و اندکی صبر میکنیم سپس دکمه استارت لباسشویی را میزنیم اگر بعد از انجام کارهای بالا باز هم دستگاه اشکال داشت باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور F2 : دیگ لباسشویی نمی چرخد

راه حل : در این شرایط با مشکل چرخش دیگ‌ شستشوی لباسشویی مواجه هستیم اشکال در دیگ تنها مربوط به اشکال در موتور است و خازن موتور باید بررسی و در صورت نیاز تعویض گردد.

ارور F3: مشکل سیستم گرمایشی موقع کار شستشو یا مرحله خشک کردن.

راه حل : جهت رفع گرم نشدن آب لباسشویی لازم است که سنسور شستشو و المنت را بررسی کنید به کمک اهم سنج میزان اهم سنسور حرارتی را بررسی کنید و در صورت نیاز تعویض کنید.

ارور F5 : در این مشکل ما با باز نشدن درب لباسشویی یا باز شدن درب لباسشویی و خارج آب لباسشویی از دیگ ماشین لباسشویی رو به رو هستیم.

راه حل: تخلیه آب چک ‌شود فیلتر پمپ چک شود که گرفتگی یا انسداد نداشته باشد لوله فاضلاب چک‌ شود که راه آن‌ مسدود نباشد‌ اگر مشکل حل نشد پمپ تخلیه مشکل دارد و باید بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر شود.

ارور F6 : عدم کارکرد صحیح درب ماشین لباسشویی یا دکمه استارت کار نمی کند.

راه حل : در این ارور لباسشویی نمی تواند کار خود را شروع کند که در این صورت بهتر است قفل درب چک‌ شود ممکن است مانعی خارجی باعث این کار شده باشد بنابراین مانع را پیدا کرده و آن را رفع میکنیم همچنین میکروسوئیچ درب مشکل دارد.

ارور : F7 عملیات شستشو مشکل دارد.

راه حل : در هنگام عملیات شستشو چرخش ماشین متوقف می شود یا اینکه دمای لباسشویی دچار مشکل شده است برای رفع این ارور باید برد الکترونیکی تعمیر شود زیرا برنامه ها به درستی به لباسشویی انتقال داده نمی شود.

ارور F8: در حین عملیات شستشو چرخش ماشین لباسشویی متوقف می شود.

راه حل : برد الکترونیکی باید توسط تعمیر کار بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

ارور  F9:  برد الکترونیکی دچار مشکل شده است.

راه حل : در این حالت کارکرد لباسشویی مختل شده است و چراغ های لباسشویی بی وقفه خاموش روشن  می شود امکان انتخاب آپشن و برنامه وجود ندارد.

ارور F11 : آب لباسشویی تخلیه نمی شود.

راه حل : در این مورد آب لباسشویی از دیگ به درستی تخلیه نمی شود ابتدا باید پمپ تخلیه را بررسی کنید و در صورت گرفتگی آن را باز کنید اگر پمپ تخلیه دچار مشکل شده است باید آن را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر دارد.

ارور F12 : در این مورد هنگامی که دکمه استارت را میزنیم ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند.

راه حل : ابتدا میکروسوئیچ لباسشویی را بررسی کنید و سپس در صورت اطمینان از سلامت میکروسوئیچ به بررسی برد الکترونیکی بپردازید.

در این مقاله تمامی ارور های لباسشویی ایندزیت را برای شما شرح دادیم توجه کنید که اگر دانش کافی در زمینه تعمیر لباسشویی ایندزیت خود ندارید بهتر است آن را به دست تعمیرکار های لباسشویی شرکت قائم سرویس  بسپارید شرکت ما با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سرتاسر تهران و تاییدیه نمایندگی شرکت جنرال الکتریک و بوش این تضمین را به شما می دهد که به بهترین روش یخچال شما را تعمیر کند تنها کافی است به ما زنگ بزنید.

شماره تماس :

۰۲۱۲۲۳۰۰۰۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.