ارورهای یخچال های بوش

شرکت بوش آلمان همیشه جزو یکی از برترین شرکت ‌های صنعتی در تمام نقاط جهان است شرکت بوش ابتدا کارگاهی کوچک بود که با اختراع جناب رابرت بوش و ساخت شمع خودرو تحولی عظیم کرد و هم اکنون پس از چالش ‌ها و فراز و فرود ها در چهار زمینه‌ ی:


راهکارهای موبایلی نرم ‌افزاری و سخت افزاری
لوازم خانگی و تجهیزات کارگاهی
فناوری صنعتی
انرژی و ساخت و ساز
جزو برترین برند ها می ‌باشد و همواره در حال توسعه و پیشرفت است.

شرکت بوش و جنگ جهانی اول

یکی از بزرگترین چالش ‌های شرکت بوش جنگ جهانی اول بود این جنگ تاثیر ویرانگری بر کل جهان داشت نه تنها مردم بلکه اکثر کارخانه داران، سرمایه داران و تمامی شرکت ها از جنگ آسیب بدی دیدند.
شرکت بوش ابتدا تمامی دفاتر و بازارهای فروش خارجی بوش بسته شد و تحقیق و توسعه برای مدت طولانی از بین رفت. در این میان نیمی از کارکنان شرکت بوش به جنگ اعزام شدند و تقریبا ۵۰۰ نفر از آنها هرگز زنده باز نگشتند
در اینجا بود که زن‌ ها جای مردها را در کارخانه ها گرفتند
تا کمی از ضرر شرکت بوش کاسته شود
شرکت بوش به جای تولید شمع خودرو به تولید چاشنی نارنجک پرداخت و رابرت بوش یکی از کارخانه‌ های تولید چراغ خودرو را به بیمارستانی برای آسیب دیدگان جنگی تبدیل کرد.
از طرفی تمامی دفاتر فروش و نشان‌ های انحصاری شرکت به دست افراد دیگری افتاد ولی مغز متفکر شرکت بوش برای این مشکل نیز راه حلی ارائه داد ساخت. در طراحی لوگوی شرکت بوش که تا به امروز آثار آن را می توان در لوگوی فعلی شرکت دید.

بازگشت به میدان رقابت

بعد از اتمام جنگ بوش کار خود را به صورت یک شرکت عمومی مسئولیت محدود و با نام تجاری Robert bosch AG ادامه داد. برگشتن به عرصه ‌ی جهانی بسیار سخت بود زیرا رقبای جدیدی در بازار ظهور کرده بودند اما رابرت هیچگاه تسلیم نمی شد به سرعت تمامی قراردادهای قدیمی باقی مانده را امضا کرد و دفاتر جدیدی را تاسیس کرد و بیشترین تمرکز خود را روی استعدادی که با آن شناخته می شد گذاشت یعنی: حرص و عطش برای نوآوری.
فعالیت‌ های رها شده دوباره از سر گرفته شدند نیروی محرکه‌ ی مهندسان برند بوش شلوغی اتوبان ها و جاده ها بود. چراغ موتور سیکلت، دوچرخه، بوق، و شمع متصل به باتری مواردی بودند که به تولیدات شرکت بوش افزوده شد تمامی این تلاش ها باعث شدند تا شرکت بوش دوباره بین مردم محبوب شود.هم اکنون برند بوش یکی از برترین برندهای تولید لوازم خانگی است. شرکت قائم سرویس در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی یخچال و لباسشویی فعالیت دارد. در ادامه به بررسی برخی از ارورهای یخچال های بوش می پردازیم.

تعمیرات یخچال و فریزر بوش

ارورهای یخچال‌ های بوش

تمامی دستگاه‌ های صنعتی دچار عیب یا اختلال می شود گاهی یک نکته ساده است که همه ی مردم آن را می دانند گاهی نیاز به متخصص دارد تا آن را عیب گیری کند اما ارورها کار شما را بسیار ساده کرده ‌اند شما می توانید با استفاده ی درست از آنها عیب دستگاه خود را بیابید که اگر عیب ساده ای بود خود شما آن را رفع کنید یا اگر مشکلی تخصصی بود آن را به دست تعمیرکار بسپارید.
کد خطای F3
آخرین دیفراست بیش از حد طولانی شده است
کد خطای R1
یخچال به طور مکرر ارور می دهد
کد خطای d1
سنسور دیفراست خطا داده است
کد خطای dr
علت این ارور کلید درب یخچال است
کد خطای E01
سنسور دمای یخچال دچار عیب شده است

کد خطای E02
حسگر دمای فریزر دچار مشکل شده است
کد خطای E03
سنسور دمای محفظه ی کشوی یخچال دچار مشکل شده است
کد خطای E10
ماژول اصلی کنترل به مشکل خورده است
کد خطای E11
ماژول کنترل دیسپلی به مشکل خورده است
کد خطای E15
سنسور دمای محیط یخچال به مشکل خورده است
کد خطای E20
به معنی ایراد در ارتباط ماژول صفحه نمایش و برد کنترل اصلی
کد خطای E21
به معنی ایراد در بین ماژول صفحه نمایش و برد یخ ساز و آب سرد کن
کد خطای F1
سنسور دیفراست با سنسور محیطی به مشکل خورده است
کد خطای R1
اختلال در سنسور قسمت یخچال
کد خطای RT
خراب شدن سنسور محیطی
کد خطای 1E
قطعی سنسور یخ ساز یخچال

تعمیرات یخچال


کد خطای EU
کلید خاموش روشن یخ ساز به مشکل خورده است
کد خطای ES
خرابی کلید یخ ریز یخچال
کد خطای EA
موتور تایم یخ ساز یخچال دچار خرابی شده است
کد خطای EG
شیر برقی یخچال به مشکل خورده است

شما می توانید که با مشاهده هر کدام از ارورهای بالا با شماره تلفن 02188583946 و یا 02122300020 تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنیم یا در صورت نیاز تعمیرکار را به محل شما اعزام کنیم.
خدمت رسانی به شما وظیفه ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.