ارورهای یخچال و فریزرهای هیمالیا

در این مقاله قصد داریم به ارورهای یخچال فریزرهای هیمالیا بپردازیم و‌علت آنها و راه رفع آن ها را آموزش دهیم.

در این مقاله به خوبی خواهید آموخت که در مقابل هر ارور چه کنید به تعمیر کار زنگ بزنید یا خودتان آن را رفع کنید توجه داشته باشید که بعضی از ارور‌ها ممکن است چند راه حل داشته باشد اگر نتوانستید از یک راه مشکل یخچال خود را حل کنید راه دیگر را بررسی کنید از طرفی یخچال فریزرهای هیمالیا دارای چند مدل است و ممکن است بعضی از ارورها در دو یا چندتا از آنها مشترک باشد ولی معنی آنها در هر یخچال فریزر متفاوت است.

ارورهای یخچال فریزر کمبی هیمالیا:

ارور F1 : مشکل از سنسور دمای فریزر است.
راه حل: مقدار اهم سنسور دمایی فریزر را با اهم متر اندازه گیری کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید اگر مشکل از سنسور دمایی فریزر نبود برد الکتریکی آن را تعویض کنید.
ارور F2 : اشکال از سنسور اوپراتور فریزر
راه حل: قطعی یا خرابی سنسور اوپراتور توسط تعمیرکار باید بررسی شود مقدار اهم سنسور را با اهم متر بررسی کنید و مدار برد کنترل نیز باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
ارور F5 : یخچال فریزر دمای کافی ندارد.
راه حل: ابتدا فن داخل فریزر باید بررسی شود اگر فریزر مشکلی نداشت و یخچال سرمای کافی نداشت باید دمپر بررسی شود اگر هر دو سرمای کافی نداشتند باید کمپرسور و شارژگاز بررسی شود.
ارور F4 : سنسور اوپراتور یخچال مشکل دارد.
راه حل: خرابی یا قطعی سنسور اوپراتور باید بررسی شود مقدار اهم آن باید با اهم متر بررسی شود سیم کشی های مرتبط با یخچال باید توسط کارشناس بررسی شود مدار برد کنترل نیز ممکن است مشکل داشته باشد.
ارور F3 : اشکال در سنسور دمای یخچال
راه حل: مقدار مقاومت سنسور را با اهم متر یا مولتی متر بررسی کنید در صورت نیاز سنسور دمای یخچال را تعویض کنید اگر سنسور دمای یخچال مشکلی نداشت برد الکتریکی را بررسی کنید.

ارورهای یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا:

ارور F1 : اشکال در سنسور اوپراتور 
راه حل: خرابی و یا قطعی سنسور فریزر توسط فرد متخصص بررسی شود مقدار اهم سنسور با اهم متر اندازه گیری کنید ممکن است خرابی از مدار برد کنترل باشد در صورت نیاز سنسور اوپراتور و مدار برد کنترل را تعویض کنید.
ارور F2 : اشکال در سنسور کابین فریزر
راه حل: مقدار اهم سنسور توسط فرد متخصص با اهم متر بررسی شود و در صورت نیاز تعویض شود ترموفیوز و ترمودیسک قطعاتی هستند که باید بررسی شود ممکن است خرابی از مدار برد کنترل دستگاه باشد.
ارور F3 : خرابی سنسور یخچال
راه حل: خرابی سنسور یخچال باید توسط کارشناس بررسی شود مقدار اهم دستگاه باید با اهم متر اندازه گیری شود سیم کشی های مرتبط به سنسور باید توسط کارشناس بررسی شود ممکن است مشکل از برد کنترل دستگاه نیز باشد.
ارور F4 : سنسور کابین یخچال
مقدار اهم دستگاه را با اهم متر بررسی کنید ممکن خرابی از مدار برد اکترونیکی باشد در صورت نیاز سنسور یا مدار برد را تعویض کنید.
ارور E1 : خرابی فن فریزر 
راه حل: فن های داخل فریزر را بررسی کنید پره های فن داخل فریزر را جک کنید در صورت گرفتگی آن را رفع کنید ممکن است خرابی از برد کنترل یخچال باشد.
ارور E3 : خرابی فن کندانسور
ارور H1 : هیتر المنت مشکل دارد
مقدار مقاومت هیتر با اهم متر یا مولتی متر بررسی شود و در صورت نیاز تعویض شود قطعه ترمودیسک نیز باید بررسی شوید ممکن است مشکل از مدار برد الکترونیک باشد.
ارور H2: اشکال از هیتر سینی فریزر
راه حل: یک کارشناس باید هیتر سینی فر بررسی شود و در صورت نیاز تعویض کنید ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک یخچال باشد.
ارور H3 : اشکال در هیتر اوپراتور
راه حل: مقدار مقاومت هیتر اوپراتور را با اهم متر یا اهم سنج بررسی کنید قطعه ترمودیسک و برد الکرونیکی را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.
در این مقاله سعی کردیم تمامی ارور های یخچال فریزر هیمالیا را به خوبی شرح دهیم و بررسی کنیم بعضی از ارور ها نیازمند کارشناس هستند و بعضی دیگر را ممکن است نتوانید به تنهایی انجام دهید در این موارد بهترین کار تماس با کارشناسان ما است تا نه هزینه اضافه ای شما ایجاد شود هم از سالم بودن و درست تعمیر شدن یخچال خود مطمئن شوید شرکت قائم سرویس با ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر یخچال لباسشویی در سراسر ته ان این تضمین را به شما می دهد که یخچال شما را به راحتی تعمیر و کمترین هزینه تعمیر کند تنها کافی است با ما تماس بگیرید:
02122300020
02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.