تعمیر ماشین لباسشویی در منطقه 22 تهران

یکی از مهم ترین وسایلی که در هر خانه ای وجود دارد ماشین لباسشویی است این وسیله بسیار ارزشمند و کاربردی است زیرا توانسته یکی از مشکلات امروزی بشر که شستشوی لباس ها است را رفع کند. شستن لباس ها به صورت دستی وقت زیادی می برد و ممکن است به مرور زمان به بدن شما آسیب جدی واردکند. برای همین زمانی که لباسشویی وارد بازار شد بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به مرور زمان شرکت های زیادی از سامسونگ و ال جی در کره جنوبی گرفته تا جنرال الکتریک آمریکا شروع به ساخت و تولید انبوه این وسیله کردند و در نتیجه این وسیله ارزشمند به مرور زمان در هر خانه ای وارد شد و جزو ارکان اصلی هر خانواده برای زندگی شد. اما ماشین لباسشویی ها نیز مانند هر وسیله دیگری امکان خرابی دارند و در این هنگام نیاز به تعمیر دارد.

 

تعمیر لباسشویی منطقه 22

چگونه مشکلات ماشین لباسشویی خود را رفع کنیم؟

برای تعمیر ماشین لباسشویی خود نیاز است که نکاتی را در مورد ماشین لباسشویی خود بدانید و اولین نکته این است که ماشین لباسشویی دچار دو دسته مشکل می شود.

  1. مشکلات ساده ای که یک فرد عادی نیز می تواند آن را رفع کند.
  2. مشکلاتی که نیاز به تخصص و دانش زیادی دارند برای تعمیر مشکلات دسته دوم لازم است که از تعمیرکار ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

تولید لباسشویی مانند هر اختراع دیگری شغل هایی را ایجاد کرد. یکی از مهم ترین این شغل ها در کنار تولیدات ماشین لباسشویی تعمیرات ماشین لباسشویی است ولی به مرور زمان تعمیرگاه های زیادی برای تعمیرات ماشین لباسشویی پیدا شد و انتخاب بین آنها و تشخیص اینکه کدام تعمیرگاه خوب است و کدام تعمیرگاه بد، بسیار مشکل است. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به شما یاد دهیم که چگونه یک تعمیرگاه مناسب پیدا کنید.

همچنین بخوانید: نمایندگی لباسشویی بوش

مجاز بودن تعمیرگاه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر تعمیرگاه لازم است داشته باشد این است که زیر نظر اتحادیه صنف کار کند. اتحادیه صنف مکانی است که قوانینی را برای تعمیرکاران ماشین لباسشویی وضع می کند تا از حقوق شما مشتریان دفاع کند. به طور کلی هر تعمیرگاه که مجوز اتحادیه را داشته باشد اولین گام برای مورد اعتماد بودن را برداشته است ولی لزوما همه راه را نرفته است از طرفی تعمیرگاه قانونی نیاز به پروانه کسب و مجوز برای کسب و کار خود دارد.

مشاوره تلفنی

همان طور که در بالا ذکر کردیم مشکلات ماشین لباسشویی به چند دسته تقسیم می شود و برخی از مشکلات ماشین لباسشویی را خود شما نیز می توانید تعمیر کنید. از چند روش مختلف می توانید بفهمید که کدام مشکلات ماشین لباسشویی در این دسته قرار می گیرند و چگونه رفع می شود. یکی از این راه ها این است که مقالات مرتبط با تعمیر ماشین لباسشویی را مطالعه کرده باشید تا بتوانید از این مشکلات مطلع شده و آن را رفع کنید. شرکت قائم سرویس در سایت خود مقالات بسیار زیادی در مورد تعمیرات ماشین لباسشویی و یخچال فریزر منتشر کرده است و شما می توانید با مطالعه آنها مشکلاتی که خود شما می توانید آن ها را حل کنید و مشکلاتی که نیاز به تعمیرکار دارند را بشناسید و یاد بگیرید که چگونه مشکلات یخچال فریزر و ماشین لباسشویی خود را تشخیص دهید و از راه پیشگیری از این مشکلات مطلع شوید راه دیگر این است که مشاوره تلفنی از شرکت گرفته و این مشکلات را خود شما حل کنید.

تعمیرگاه ماشین لباسشویی خوب این ویژگی ها را برای مشتریان خود در نظر گرفته و در تعمیر مشکلات ماشین لباسشویی بسیار منصفانه عمل می کند و هزینه اضافی را از شما دریافت نمی کند.

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی

تعمیرکار با اخلاق و متخصص

مهم ترین راهی که می توانید یک شرکت تعمیرات ماشین لباسشویی را بشناسید. این است که رفتار و دانش تعمیرکار آن شرکت را مورد ارزیابی قرار بدهید. تعمیرکار خوب کسی است که مبانی اخلاقی و ادب را در کار خود رعایت می کند و حواسش به رفتار و برخوردی که دارد است و کاملا قابل اعتماد است. از این جهت تعمیرکار همیشه دانش خود را به روز کرده و تا تخصص و تجربه کافی نداشته باشد خود به صورت تنها وارد کار نمی شود و ابتدا به صورت دستیار وارد حرفه شده و بعد از مدتی که دانش کافی این کار را کسب کرد به صورت مستقل پروژه های تعمیراتی مشتریان را انجام می دهد.
تعمیرگاه مناسب کاملا به این نکته واقف است و همیشه تمام تلاش خود را می کند که تعمیرکار با اخلاق برای کارهای خود پیدا کند و همیشه سعی در به روز کردن اطلاعات تعمیرکاران خود دارد.

فاکتور قیمت

همانطور که گفته شد تعمیرکار خوب تعمیرکاری است که بر پایه اخلاق کارهای خود را انجام دهد. پس هزینه های خود را بر روی کاغذ میاورد تا هزینه بیشتری از شما نگیرد به این برگه “برگه فاکتور قیمت” نیز گفته می شود. در این فاکتور می بایست لیست تمامی خدماتی که انجام شده و قطعات استفاده شده در این لیست نوشته شود و قیمت آنها در مقابل آن ها نوشته شده باشد. اما دقت کنید که مهر و امضای شرکت یا خود تعمیرکار بر روی برگه زده شود و قیمتی بیشتر از مجموع قیمت های نوشته شده درون برگه، پرداخت نکنید.

مشکلات ماشین لباسشویی

باز نشدن درب ماشین لباسشویی

یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما رخ دهد این است که درب ماشین لباسشویی شما باز نشود. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که همه آنها را در اینجا برای شما توضیح می دهیم. ممکن است قفل کودک ماشین لباسشویی شما فعال شده باشد و برای خاموش کردن آن باید قفل کودک را چند ثانیه نگه دارید تا درب ماشین لباسشویی شما باز شود. مورد بعدی که ممکن است باعث باز نشدن درب ماشین لباسشویی شود این است که به علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، درب ماشین لباسشویی باز نمی شود. بهتر است فیلتر آب ماشین لباسشویی و پمپ تخلیه را برای رفع این مشکل بررسی کنید. مورد بعدی که باید بررسی کنید این است که، صفحه کنترل ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد. این خرابی می تواند برای کل قطعات این بخش یا فقط دکمه باز کردن درب باشد. ممکن است خرابی از درب ماشین لباسشویی باشد بررسی کنید میکروسوئیچ درب یا دستگیره درب ماشین لباسشویی سالم باشد مورد آخری که باید بررسی کنید این است که احتمال دارد برد ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد برد لباسشویی مانند مغز ماشین لباسشویی است که دستورات لازم برای عملکرد ماشین لباسشویی را می دهد اگر برد ماشین لباسشویی خراب شود نیاز جدی به تعمیر یا تعویض دارد و تعمیر کردن آن را باید در اولویت های خود قرار دهید و حتما برای تعمیر کردن آن از تعمیرکار کمک بگیرید.

داغ بودن آب داخل ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی رخ دهد این است که آب داخل ماشین لباسشویی بیش از حالت عادی داغ شود. این مشکل می تواند باعث شود که لباس ها چروک شده یا خراب شوند. این مشکل دلایل ساده ای دارد ممکن است دقت نکرده باشید به برنامه ای که برای لباس های خود انتخاب کردید. بهتر است که بدانید هر نوع لباس با هر میزان کثیفی برنامه خاص خود در ماشین لباسشویی می طلبد.

اگر برنامه ای که انتخاب می کنید مناسب جنس و میزان کثیفی لباس شما نباشد نه تنها کثیفی به طور کامل پاک نمی شود بلکه امکان این نیز وجود دارد که لباس های شما آسیب ببیند.
بعد از بررسی برنامه ای که انتخاب کردید، بهتر است که بررسی کنید شیرهای آب داغ و سرد به درستی وصل شده باشد و مشکلی نداشته باشد. بعد از آن بررسی کنید که المنت دستگاه یا سنسور دمایی ماشین لباسشویی دچار نقص یا ایراد فنی نشده باشد. در صورت وجود نقص و ایراد در این قطعات شما به تعمیر ماشین لباسشویی خود نیاز دارید برای این کار می توانید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا مشکلات ماشین لباسشویی شما را رفع کند.

لرزش زیاد ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی رخ دهد این است که هنگام کار، ماشین لباسشویی شما به شدت بلرزد. این مشکل می تواند در هنگام شستشوی لباس ها رخ دهد. ممکن است به شدت بلرزد و صدای زیادی ایجاد کند و به قطعات ماشین لباسشویی آسیب زند. برای همین بهتر است هر چه زودتر این مشکل را عیب یابی کرده و آن را حل کنید تا مشکل زیادی برای شما و دستگاه شما ایجاد نکند.
یکی از رایج ترین دلایلی که می تواند باعث لرزش زیاد ماشین لباسشویی شود این است که حجم لباس های درون ماشین لباسشویی بسیار زیاد باشد. دقت کنید که شرکت های سازنده ماشین لباسشویی حجم مشخصی را برای میزان لباسی که درون دیگ می گذارید ذکر کرده اند. اگر بیشتر از آن حجم درون ماشین لباسشویی لباس بریزید، دیگ ماشین لباسشویی مجبور است فشار زیادی را تحمل کند و قطعات نگه دارنده دیگ ماشین لباسشویی شل می شود و باعث می شود که ماشین لباسشویی به شدت بلرزد.

میزان لباسی که باید در ماشین لباسشویی بگذارید را می توانید از دفترچه راهنمای آن ببینید.
مورد بعدی که ممکن است باعث شود ماشین لباسشویی شما به شدت بلرزد این است که لباسشویی شما تراز نشده باشد. این اتفاق می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد، یکی از این دلایل این است که ممکن است شیب پایه ها کمی کج باشد و لباسشویی شما بلرزد. پایه های لباسشویی می تواند به راحتی تعمیر شود برای تعمیر پایه های ماشین لباسشویی لازم است که از تراز سنج استفاده کنید. برای استفاده از تراز سنج ابتدا باید آن را بر روی یک سطح کاملا صاف قرار دهید هر چقدر که حباب تراز سنج به مرکز آن نزدیک تر باشد سطح زیر آن تراز تر است ابتدا باید بررسی کنید که میزان کجی دستگاه چقدر است و پایه های آن را باز یا بسته کنید تا ماشین لباسشویی تراز شود. همچنین می توانید از سکو استفاده کنید تا ماشین لباسشویی کاملا تراز شود. همچنین ممکن است کمک فنر و کوپلینگ ماشین لباسشویی نیز خراب باشد.

همچنین بخوانید: تعمیر لباسشویی سطلی

پیشگیری از مشکلات ماشین لباسشویی

همیشه گفته شده است که پیشگیری بهتر از درمان است این جمله در اینجا نیز صدق می کند. قبل از اینکه مجبور شوید به تعمیرکار رجوع کنید، بهتر است موارد زیر را بررسی کنید تا هزینه زیادی در قبال تعمیر ماشین لباسشویی خود خرج نکنید. با رعایت موارد زیر می توانید تا 80 درصد از تعمیر ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید و آن را به تعویق بیندازید:

 

تعمیرکار لباسشویی

 

شرکت ما شعبه هایی زیادی در سراسر تهران دارد یکی از این شعبه در منطقه 22 تهران واقع شده است این شعبه مانند تمامی شعبه های شرکت قائم سرویس مجهز به تعمیرکار های متخصص و با تجربه و پایبند اخلاق است اگر در منطفه 22 تهران زندگی می کنید و ماشین لباسشویی یا یخچال فریزر شما خراب شده است می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

چگونه ماشین لباسشویی خود را تراز کنیم؟

برای تراز کردن ماشین لباسشویی تنها کافی است که ازتراز سنج استفاده کنید برای استفاده تراز سنج دقت کنید که تراز سنج وقتی در روی سطح کامل صافی قرار دارد حباب آن بر روی وسط قرار دارد شما می توانید با باز کردن یا بستن پایه های ماشین لباسشویی آن را تراز کنید.

چرا ماشین لباسشویی نمی چرخد؟

ممکن است حجم زیادی از لباس درون دیگ گذاشته باشید یا فنر ماشین لباسشویی خراب شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.