تعمیر یخچال قدیمی

یخچال یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازمی است که در هیچ خانه ای نمی توان آن را از دست داد و در واقع هیچ خانه ای را بدون یخچال نمی توان تصور کرد. یخچال برای نگهداری انواع گوشت، غذاهای سرد، سبزیجات، میوه ها و غیره مورد نیاز است.

یخچال ها در طول زمان و با پیشرفت علم تکامل یافته اند، اما هنوز یخچال های قدیمی در بسیاری از خانه ها وجود دارد. یخچال های قدیمی ممکن است به مرور زمان دچار مشکل شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع تعمیر یخچال قدیمی آشنا کنیم. اگرچه زمان گذشته است و یخچال‌ های جدیدتر وارد بازار شده‌اند، اما یخچال‌ های قدیمی همچنان تقاضای بالایی برای کیفیت دارند، زیرا این یخچال‌ ها اصل هستند و به طور کلی کیفیت بسیار بالایی دارند. یخچال های قدیمی می توانند مشکلات مختلفی داشته باشند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

نمایندگی تعمبر یخچال

بسته نشدن درب یخچال

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال های قدیمی بسته نشدن درب یخچال است. این مشکل به دلیل خرابی رینگ یخچال است. در نتیجه لاستیک یخچال باید توسط تعمیرکار  یخچال تعویض و تعمیر شود. این مشکل همچنین می تواند ناشی از ناهماهنگی یخچال باشد که باید تراز شود.

تعمیر یخجال بوش

سرد نکردن یخچال

این مشکل نیز بسیار رایج است و هرکسی می تواند خود را با آن توجیه کند. این مشکل ممکن است به دلیل کمبود گاز در یخچال قدیمی باشد که نیاز به شارژ دارد. اگر یخچال فریزر قدیمی شما گرم و فریزر سرد است، ممکن است یکی از مشکلات زیر رخ داده باشد:

هر یک از مشکلات فوق باید فورا رفع شود.

دمای مناسب یخچال در تابستان

در تابستان که هوا گرم است دمای یخچال باید نزدیک به صفر باشد. یخچال هایی که دارای تنظیم دمای چرخشی و قدیمی هستند باید روی دمای بالاتر تنظیم شوند. بهترین دمای یخچال در تابستان برای یخچال های معمولی یا دوار +4 است.

دمای مناسب یخچال در زمستان

در زمستان که هوا سرد است بهتر است تنظیمات دمای یخچال را تغییر دهید تا یخچال با قدرت تابستان کار نکند زیرا باعث هدر رفتن انرژی و یخ زدن مواد غذایی می شود. در زمستان دما برای یخچال های ترموستاتیک +2 است. البته میتوانید 3+ هم بگذارید. فریزر باید روی 17- تنظیم شود. لازم نیست دما بیشتر از این باشد. در صورت خرابی ترموستات برای تعمیر یخچال قدیمی تماس بگیرید.

 

تعمیر یخچال در تهران

فن و موتور

موتورهای یخچال قدیمی ممکن است به مرور زمان دچار مشکل شوند و ممکن است به دلیل سال ها کارکرد مشکل داشته باشند که با تعمیر قابل رفع است.

آب جمع شدن کف یخچال

گاهی اوقات ممکن است مقداری آب در ته یخچال وجود داشته باشد که ممکن است به دلیل یکی از موارد زیر باشد:

 

مشکل موتور و کمپرسور یخچال قدیمی

یکی از ایراداتی که می تواند در بسیاری از یخچال های قدیمی رخ دهد این است که موتور یخچال کاملاً کار می‌ کند. این مشکل می تواند باعث بروز بسیاری از مشکلات یخچال شود که نیاز به تعمیرات اساسی در یخچال قدیمی دارد. در صورت بروز مشکل جدی موتور، موتور یخچال قدیمی باید تعویض و تعمیر شود که این کار توسط تعمیرکار حرفه‌ ای و متخصص تعمیر یخچال قدیمی انجام می شود.

تغییر رنگ و اکسید شدن بدنه یخچال

بدنه یخچال قدیمی ممکن است به مرور زمان پوسته پوسته و زنگ زده شود. یخچال دارای بدنه فلزی با روکش سفید است که به دلیل واکنش فلز به رطوبت باعث زنگ زدگی فلز می شود. برای محافظت از یخچال های قدیمی در برابر این اتفاق، بهتر است یخچال را با برچسب های بی رنگ بپوشانید تا از خطر رطوبت و اکسیداسیون محافظت شود. هر وسیله ای که قدیمی می شود، خواه یخچال باشد یا هر وسیله دیگری، نیاز به مراقبت بیشتری دارد.
از آنجایی که پدربزرگ و مادربزرگ از بیماری های مختلف دوران سالمندی رنج می برند و نیاز به مراقبت مضاعف دارند، یخچال های قدیمی نیز در معرض مشکلات مختلفی هستند که باید به آنها رسیدگی شود و روش صحیح تعمیر یخچال قدیمی را بدانیم. می‌توانید برای رفع مشکلات بی‌ اهمیت یخچال‌ های قدیمی جستجو کنید. اما مشکلات فنی بیشتر نیاز به دانش خود شما دارد که باید به یک تعمیرکار متخصص سپرده شود. امروزه موسسات و افراد مختلفی وجود دارند که یخچال های قدیمی را تعمیر می کنند و این کار را به بهترین نحو انجام می دهند.

نتیجه

می توانید ما را برای تعمیرات یخچال قدیمی خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که آن را با خیال راحت و با عمری دو چندان به دست شما می رسانیم. عمر مضاعف را می گوییم زیرا اکثر تعمیرکاران ممکن است به بهانه تعمیر به قسمت دیگری از یخچال قدیمی آسیب بزنند و باعث از بین رفتن کامل یخچال شوند. زیرا تعمیر یخچال های قدیمی نیاز به دانش و تکنیک خاص خود دارد و هرکسی توان انجام آن را ندارد. یخچال های قدیمی خود را به ما بسپارید و در اسرع وقت یخچال خود را تحویل بگیرید.
تنها کافی است تا تلفن را برداشته و با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.
02122300020
02188583946

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.