تعویض کردن فیلتر در یخچال های آسیایی چگونه است ؟

برای آنکه بتوانید در زمان طولانی از یخچال های ساید بای ساید خود استفاده کنید و بدون آنکه هیچ آسیب و خدشه ای به آنها وارد شود ما چند توصیه برای شما داریم:

عوارض تعویض نکردن فیلتر تصفیه آب

اگر تاریخ انقضا فیلتر تصفیه آب بگذرد به دلایل مختلفی آب تمیزی تحویل نمیگیرید بلکه آب شما آب کثیفی می شود که از لوله کشی می آید و به دلیل بافت قدیمی لوله کشی تهران این آب لوله کشی ممکن است شما یا خانواده شما را مریض کند با ما همراه باشید تا به طور دقیق تر این عوارض را بررسی کنیم.

عدم تصفیه آب

اگر عمر فیلتر شما تمام شود آب را به خوبی تمیز نمی کند و تقریبا حضور آن بی فایده است اگر مزه رنگ و بوی آب تغییر کند باید بدانید که ممکن است عمر فیلتر یخچال به پایان رسیده باشد.

فساد مواد داخلی فیلتر

اگر فیلتر خود را عوض نکنید مواد داخل آن فاسد می شود زیرا به مدت طولانی در معرض آب قرار گرفته است اگر مواد داخل فیلتر با آب مخلوط شوند آب سمی می شود

کیپ شدن مسیر آب

یکی از عوارض تعویض نکردن فیلتر رسوب مواد مختلف و مسدود شدن مسیر ورودی آب آن است اگر دیدید فشار آب دستگاه شما کم شده است یکی از دلایل آن می تواند رسوب مواد داخلی فیلتر آن باشد این اتفاق تا زمان مسدود شدن کامل مسیر آب ادامه پیدا می کند.

خراب شدن اعضای داخلی یخچال

یکی دیگر از عوارض تعویض نکردن فیلتر یخچال خراب شدن اعضای آن است به طور عمده ییشترین خرابی برای شیر برقی و بعد از آن یخ ساز است که این مسئله هزینه ییشتری برای شما ایجاد می کند.

  1. قبل از از استقرار یخچال خود از صاف و تراز بودن محل قرار گیری آن اطمینان حاصل کنید و هنگام جابه جا کردن یخچال همواره باید سیم آن را جمع کنید تا آسیبی به آن وارد نشود.
  2. دستان نمناک خود را با قسمت های سرد یخچال فریزر در تماس قرار ندهید .
  3. در زمانی که می خواهید دستگاه را تمیز کنید حتما آن را از پریز برق جدا کنید.
  4. ظرف هایی که جنسی از شیشه دارند را درون فریزر قرار ندهید زیرا با انبساط و انقباض آنها ، امکان شکستن آنها وجود خواهد داشت .
  5. بهتراست یخچال خود را دور از نور خورشید ، حرارت و یا گرمای زیاد قرار دهید زیرا این موارد باعث عدم کارکرد درست دستگاهتان خواهد شد.
  6. بهتر است هر 6 ماه یکبار نسبت به پاکسازی پشت یخچال خود اقدام کنید ، تا هوا بتواند به راحتی در میان لوله های یخچال جریان داشته باشد.

یخچال های ساید بای ساید الجی دارای طراحی خاص و منحصر به فرد می باشد ، این یخچال ها معمولا به مدت 10 سال دارای خدمات پشتیبانی توسط شرکت می باشند. این یخچال ها روی دربشان محفظه ای برای تولید آب خنک و یخ دارند . این محفظه به کمک فیلترهای درون آن ، آب درون خود را ابتدا فیلتر می کند و سپس در دسترس مصرف کننده قرار می دهد.

این فیلترها بعد ازمدتی عمرشان تمام می شود و دیگر نمی توانند مانند ابتدا آب ها را به طور مناسب فیلتر کنند پس نیاز به تویض فیلتر پیدا می کنند. پس شما برای انجام خدمات مربوط به تعویض و بررسی یخچال های اروپایی خود نیاز به تعمیرکاران حرفه ای دارید آنها با کمک لوازم اصل و فیلترهایی با جنس و کیفیت مناسب ، نسبت تعویض فیلتر اقدام خواهند کرد. تعمیرکاران ما برای عوض کردن فیلتر یخچال شما مراحل زیر را طی می کنند:

  1. ابتدا شیری که آب از آن وارد می شود را می بندند.
  2. بعد از باز کردن لوله ها فیلترخراب را خارج می کنند.
  3. سپس همکاران ما فیلتر جدید را جایگزین فیلتر قدیمی می کنند.
  4. سپس آبی که حاوی کربن موجود در فیلتر جدید است را تخلیه می کنند تا دستگاه آب پاک را بیرون بدهد.
  5. در این مرحله نوبت به ریست کردن و راه اندازی دوباره دستگاه می رسد. زیرا هنوز چراغ هشدار تعویض فیلتر یخچال روشن می باشد.

برای راه اندازی مجدد همکاران ما ، دکمه های Ice Type و Child Lock به طور همزمان به مدت 4 ثانیه فشار می دهند و یا در بعضی شرایط با دکمه های و  Ice/ Water و یا دکمه آلارم نیزهمین کار را می کنند تا دستگاه به طور خودکار ریسِت شود.

البته یخچال های مختلف با برندهای سامسونگ ، ال جی ، دوو، ناسیونال ، هیتاچی ، گلداستار ، آرچلیک ، سوپرا ، سانی و … هر کدام دارای روش های مختلف و متفاوتی هستند که نیاز به دانش و تجربه ، برای انجام درست و اصولی کار دارد.

شما عزیزان درهر کجایی از تهران که ساکن هستید می توانید برای تعویض فیلتر یخچال های آسیایی خود با تعمیرگاه قائم تماس حاصل فرمایید .همکاران ما در این جا آماده ارائه خدمت به شما عزیزان در محل خودتان هستند.

شماره های تماس:

22300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.