توضیحاتی در مورد لباسشویی های آمریکایی

لوازم خانگی آمریکایی ، یکی از پرطرفدارترین لوازم خانگی در دنیا و همچنین در ایران هستند.

برخی از برندهای مهم آمریکایی که در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارند عبارتند از : جنرال الکتریک ، ویستینگ هاوس ، ویرپول ، آدمیرال ، هات پوینت ، فریجیدر ، کلویناتور ، ماژیک شف ، می تگ و …

در زیر به توضیح خصوصیات برخی از این برندهای آمریکایی می پردازیم.
• جنرال الکتریک
شرکت جنرال الکتریک کار خود را از سال 1892 آغاز کرد ، این شرکت زمانی پدید آمد که ادیسون و توماس هاستون تصمیم گرفتند مشترکا شرکتی را تشکیل دهند و نام آن را جنرال الکتریک انتخاب کردند. این شرکت بعد از گذشت حدود یک قرن از حضورش در بازارهای جهانی هنوز هم در رتبه نخست شرکت های رقیب خود قرار دارد و توانسته به خوبی با آنها رقابت کند. در صورت مشاهده هر گونه مشکل و خرابی که برای لباسشویی جنرال الکتریک شما رخ داده باشد می توانید با همکاران ما در تعمیرگاه قائم تماس بگیرید.
• وستینگهاوس
یکی از شرکت هایی که همواره داشتن طراحی منحصر به فرد ، کیفیت کالا و همچنین به روز بودن برای کالاهای خود را در اولویت قرار می دهد ، شرکت وستینگهاوس می باشد.یکی از بهترین و شناخته شده ترین لوازم خاتگی آن ، لباسشویی های آن می باشد که در کشور ما ایران نیز طرفداران زیادی را برای خود رقم زده است .
البته قطعات این لباسشویی در کشور آمریکا ساخته می شوند اما در کشور چین آنها را مونتاژ می کنند ، البته دلیل اصلی آنکه این برند توانسته است این چنین مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرد ، کیفیت ، ماندگاری و زیبایی این محصول می باشد. برای مثال به یکی از محصولات ان اشاره می کنیم.
برخی ازتوانایی های لباسشویی ویستیگهاوس عبارتند از :
1. دارای 17 برنامه متفاوت برای شستشوی لباس ها
2. برخورداری از 3 جایگاه مخصوص برای مواد شوینده
3. سرعت چرخیدن آن بالای 600 دور در دقیقه می باشد .
4. با ولتاژی در حدود 220 الی 240 ولت کار می کند.
5. درب ان به طور خودکار قفل می شود تا ایمنی دستگاه را افزایش دهد.
6. توانایی انتخاب دما توسط کابر
7. دارای مصرف انرژی A می باشد.
8. برخورداری از سیستم ضد باکتری
• در ادامه به توضیح برخی از خرابی های لباسشویی ها می پردازیم :
1. بروز صداهای نامناسب و غیرعادی از داخل لباسشویی ، بعد از آنکه این حالت را مشاهده کردید می بایست سریع با متخصصین این حرفه تماس گرفته و از راهنمایی های آنان بهره مند شوید. البته در اکثر موارد دلیل بروز این صدا ها ، خرابی در یاطاقان های لباسشویی است که معمولا به دلیل بستن نامناسب انها بروز می دهد.
2. یکی دیگر از مشکلات لباسشویی ها این است که لباسشویی روشن نمی شود و یا در حالتی است که بعد از مدتی و در وسط زمان شستن لباس ها از کار می افتند. یکی از دلایل بروز این مشکل می توانمد خرابی در ِ دستگاه باشد و یا آنکه امکان دارد لباسی در لای در ، گیر کرده باشد.
3. در مواردی ماشین لباسشوی آب را خالی نمی کند.دلیل ِ رخ دادن این حالت می تواند خراب شدن پمپ تخلیه کننده آب دستگاه باشد و یا وسیله و یا آنکه لباسی در داخل پمپ تخلیه وارد شده است.
در بروز هر مشکلِ هر چند کوچک برای ماشین لباسشویی خود ، بهتر است هر چه سریع تر با تعمیرکاران حرفه ای تعمیرگاه قائم تماس بگیرید. زیرا گاهی بی توجهی به مشکلات کوچک می تواند در دراز مدت ، صدمات جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد کند. این تعمیرگاه از سال 1378 شروع به فعالیت کرده است. همکاران با تجربه و متخصص ما می توانند در کمتر از یک ساعت به محل مورد نظر شما مراجعه کنند .
این شرکت در زمینه خدمات پس از فروش برندهای معتبر لوازم خانگی ( انواع یخچال ، انواع لباسشویی و انواع جاروبرقی ) فعالیت دارد . تمامی قطعات مورد استفاده برای دستگاه های شما ، ارجینال می باشند و درصورت بروز هر گونه مشکل ، 3 الی 6 ماه دارای ضمانت و گارانتی رایگان (یخچال 3 ماه ، جاروبرقی و لباسشویی 6 ماه ) از طرف شرکت می باشند .
شماره تماس
22300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.