خدمات پس از فروش لوازم خانگی AEG

AEG یکی از برند های قدیمی در تولید لوازم خانگی در جهان می باشد. این شرکت آلمانی فعالیت خود را از سال 1882 با تولید قطعات و تجهیزات الکتریکی آغاز نموده است. این برند تا به امروز جایگاه خوبی در میان مصرف کنندگان پیدا کرده است.

اهم تولیدات این شرکت در سال های اخیر ماشین ظرف شویی و ماشین لباسشویی می باشد. آاگ در همان سال های ابتدایی تولید لوازم خانگی، به ایران صادر شد و مشتریان زیادی به دست آورد. امروزه نیز بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای خرید و استفاده لوازم خانگی های معروف تر از محصولات این برند قدیمی استفاده کنند.

یکی از مهمترین نکات در خرید لوازم خانگی یا هر لوازم دیگری، ارائه خدمات پس از فروش از جانب نمایندگی ها می باشد. در سال های اخیر تولیدات لوازم خانگی آاگ بسیار کمتر از قبل شده، از طرفی نیز صادرات لوازم خانگی آاگ به کشور های دیگر کاهش یافته است. اما با این حال این برند محبوب مشتریان خود را در ایران و سایر کشور ها دارد.

 

خدمات پس از فروش AEG

 

به همین دلیل نگرانی بسیاری از خریداران محصولات AEG ارائه خدمات پس از فروش آن می باشد. خوشبختانه باید گفت، خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ هنوز هم در ایران ارائه می شود. تعمیرگاه مرکزی قائم سرویس یکی از تعمیرگاه های مجاز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لوازم خانگی AEG در ایران و تهران می باشد.

 

تعمیرگاه قائم سرویس با دارا بودن سال ها سابقه در تعمیرات انواع لوازم خانگی بخصوص انواع یخچال، لباسشویی و جاروبرقی توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را بدست بیاورد. این تعمیرگاه مجاز دارای تکنسین های متخصص و آموزش دیده در رابطه با تعمیرات انواع لوازم خانگی AEG جزء قدیمی ترین تعمیرگاه های ارائه دهنده خدمات پس از فروش آاگ در تهران می باشد.

خوشبختانه در سال های اخیر تعداد تعمیرکاران و تعمیر گاه های لوازم خانگی بسیار بیشتر از قبل شده است. در این میان برخی دستگاه ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و هر کسی قادر به تعمیر آنها نیست. لوازم خانگی AEG از آن دسته از دستگاه ها و تجهیزاتی هستند که تعمیرات آنها فقط باید توسط تکنسین های ماهر و آموزش دیده انجام گیرد. به همین دلیل ارائه خدمات پس از فروش برای این برند بسیار مهم است.

لوازم خانگی هایی که امروزه تولید می شوند از فن آوری و تنکنولوژی هوشمند برخوردار هستند به همین دلیل تعمیرات آنها باید اصولی و بر اساس کارخانه تولید کننده باشد. همانطور که گفته شد در تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی قائم سرویس تمامی تکنسین ها بر اساس آخرین تکنولوژی های روز آموزش دیده اند و در کمترین بازه زمانی به صورت کاملا اصولی و حرفه ای لوازم خانگی مورد نظر شما را تعمیر می کنند.

لازم به ذکر است، در تعمیرگاه قائم سرویس تمامی قطعات و تجهیزاتی که برای تعمیر لوازم خانگی AEG استفاده می شوند، اورجینال و اصل هستند. علاوه بر این با توجه به نوع لوازم خانگی تعمیری، بعد از تعمیرات، به لوازم خانگی مورد نظر 3 الی 6 ماه ضمانت نامه و گارانتی رایگان تعلق می گیرد.

 

خدمات پس از فروش AEG

 

قائم سرویس به عنوان قدیمی ترین نمایندگی خدمات پس از فروش لوازم خانگی AEG تعطیلی ندارد و در تمامی ایام هفته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. تعمیرگاه مرکزی قائم سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ دارای امتیازات بسیار ویژه ای برای شما مشتریان عزیز است. به  این صورت که تمامی مراحل تعمیر لوازم خانگی AEG شما در کمتر از یک روز کاری در محل شما انجام می گیرد و به ندرت پیش می آید که دستگاه مورد نظر به تعمیرگاه منتقل شود. همچنین در صورت نیاز به تعمیر برخی از قطعات لوازم خانگی، قطعات اورجینال و اصلی به منظور تعمیر قطعه معیوب، جایگزین آن می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچین دریافت خدمات پس از فروش لوازم خانگی AEG خود می توانید با ما در تماس باشید. تعمیرگاه قائم سرویس در سراسر تهران دارای نمایندگی فعال خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ  می باشد. در صورت تماس نزدیکترین تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده در کمترین بازه زمانی به محل شما اعزام می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.