شرکت دوو و ارورهای یخچال های دوو

تاسیس شرکت دوو
کیم وو چونگ در سال ۱۹۳۶ در شهر تااگو کره به دنیا آمد او در کودکی به فروش روزنامه می پرداخت تا کمک خرج خانواده اش باشد هرچند برای او سخت بود که هم کار کند و هم درس بخواند ولی هرگونه بود تحصیل خود را تمام کرد

و وارد دانشگاه شد بعد از اتمام دانشگاه وارد بازار کار شد کیم دو اگر چه کودکی سختی داشت اما در زمان شروع کارش دو مزیت بزرگ داشت روابط دانشگاهی که پیدا کرده بود و به لطف پدرش که در کودکی رئیس جمهور معلم او بود حمایت قوی رئیس جمهور را داشت.
کیم وو چونگ در سال ۱۹۶۷ شرکت کوچک خود را به اسم دوو تاسیس کرد و در دوره رونق اقتصادی پیشرفت بسیار بزرگی کرد کیم وو چونگ نه در فکر نوآوری بود نه در فکر تاسیس شرکت او راه جالبتری را نسبت به رقیبانش انتخاب کرد کیم وو چونگ شرکت‌ های نیمه ورشکسته با قیمت کمی از طریق بودجه ی کمی که به عنوان وام از دولت گرفته بود می خرید و به سودآوری می رساند و این گونه در زمان اوج خود نزدیک به ۲۰ شرکت در زمینه های مختلف از جمله پوشاک، کشتی سازی، ساختمان سازی و تجهیزات الکترونیک زیر مجموعه شرکت دوو بودند.

تعمیر یخچال و فریزر دوو

همکاری با جنرال موتورز

شرکت سینارا موتور به عنوان یک شرکت خودروساز در سال ۱۹۶۲ کار خودش را آغاز کرد و به علت مشکلات مالی در اواخر دهه ۷۰ میلادی مجبور به فروختن بخشی از سهام خود به بانک شدند و در اینجا بود که دوو این شرکت را خریداری کرد و نام آن را دوو موتور گذاشت چونگ از آینده خودرو سازی در کره مطمئن بود و به همین علت شروع به کار با جنرال موتورز کرد و ماشین های بسیار خوبی را در همان سال ها تولید کردند که هر دو با صادرات آن به پاکستان، هندوستان، ایران، رومانی و لهستان سود بسیار زیادی کردند.

ورشکستی شرکت دوو

در اواسط دهه ۹۰ شرکت دوو بعد از شرکت هیوندای در رتبه دوم قرار داشت و بعد از آن بود که شرکت سامسونگ و ال جی قرار داشتند اما به علت بحران اقتصادی شدید شرکت های شرقی وضعیت بدی داشتند کیم وو چونگ مرتکب بزرگترین اشتباه خود شد به جای کم کردن هزینه ها وام های بیشتری گرفت و در نهایت نقشه او جواب نداد و در سال ۲۰۰۰ شرکت دوو با ۱۰ میلیارد بدهی ورشکست شد کیم وو چونگ از کره فرار کرد و به فرانسه پناه برد و سرانجام شرکتش مانند شرکت هایی شد که تا الان خریده بود شرکت دوو در طی مذاکراتی به شرکت جنرال موتورز فروخته شد.
پس از چهار سال چونگ به کشور خود برگشت تا عدالت بر او اجرا شود و ۲ سال بعد از آن در حالی به علت بیماری به شدت ضعیف شده بود به زندان محکوم شد ولی با حکم عفو رئیس جمهور یک سال بعد از زندان آزاد شد ولی دیگر او صاحب شرکت دوو نبود.
هم اکنون شش شرکت تابعه دوو وجود دارد که یکی از آنها دوو الکترونیک است تخصص این شرکت تولید لوازم برقی خانگی است این شرکت بعد از دو شرکت سامسونگ و ال جی رتبه ی سوم را دارد.

ارورهای یخچال های دوو

امروزه یخچال ها، لباسشویی ها و انواع لوازم الکترونیکی دیجیتال دارای ارور هستند که به محض مشکل پیدا کردن مصرف کننده از آنها مطلع شود که یا خودش آنها را تعمیر کند یا با تعمیرکار تماس بگیرد.
ارور یخچال‌ های FR-660p
F1
سنسوری که مربوط به فریزر است جریان برقش قطع یا اتصال کوتاه شده است
R1
اتفاقی که در ارور f1 رخ داده اینبار برای یخچال رخ داده است
RT
جریان برق در سنسور RT قطع یا اتصال کوتاه شده است
D1
جریان برق در سنسورD قطع یا اتصال کوتاه شده است
DR
خطا در میکروسوئیچ یخچال
DF
خطا در میکروسوئیچ فریزر
DH
خطا در میکروسوئیچ Home bar

F3
در بازگشت جریان از دیفراست مشکلی وجود دارد
E9
ظرف یخ فریزر پر شده است
ارورهای یخچال های دوو
C1
کمپرسور ۳ ساعت کار کرده و دمای سنسور -D بیشتر از
۵- درجه است
D2
دیفراست اجباری برای A/S
EF
سنسور Flow اتصال کوتاه یا قطع شده است
ET
خطای سنسور توازن SW
FT
خطا در سنسور SW
S/W
خطا در دیسپنسر SW
“…”
خطا در موتور یخ ساز
CE
به مدت ۳۰ ثانیه هیچ داده ای از RX بروز نکرده است
D3
سیستم یخ زدایی به صورت اجباری روشن شده است
F1
سنسور F باز است
F2
سنسور F بسته است
F3
خطا در سیستم یخ زدایی یخچال
F4
وجود نقص در سنسور S/W

F5
خطا در کمپرسور یخچال

ارورهای ساید بای ساید دوو

EU
خطا در سنسور SW/پر بودن یخ
EA
انداختن یخ سه بار به طور پیوسته
EG
خطا در سنسور یخساز
ارورهای یخچال های دوو ۳۳۱۵-FRS
E2
خطا در سنسور محیط فریزر
E4
خطا در سنسور یخ ساز
E6
خطا در فن فریزر
E9
وجود مشکل در هیتر اپراتور
E10
خطا در سنسور محیط بیرونی
E11
خطا در فن کندانسور
E13
کمپرسور دچار قطعی شده است

در صورت دیدن هرگونه ارور پیچیده و داشتن هرگونه سوال در مورد یخچال و فریزر دوو می توانید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم و در صورت نیاز تعمیرکار را به محل شما اعزام کنیم.
شماره تماس:
۰۲۱۲۲۳۰۰۰۲۰
۰۲۱۸۸۵۸۳۹۴۶
خدمت رسانی به شما وظیفه ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.