لوازم خانگی پاکشوما

شرکت پاکشوما از سال 1354 کار خود را شروع کرد . این شرکت در ابتدا فقط ماشین های لباسشویی و آن هم از نوع نیمه اتوماتیک می ساخت.

نقطه عطف این شرکت را می توان سال 1376 با عوض شدن مدیریت آن دانست. که هدف مدیریت آن : بهترین کیفیت ، رعایت حقوق مشتریان و ایجاد شغل برای جوانان و … بوده است. به همین دلیل سعی شد تا با ایجاد ارتباط با شرکت های معروف خارجی ، بتوانند فناوری و دانش روز ِ مربوط به کالا و لوازم منزل را ازآنها فرا بگیرند و به کشور وارد کنند.
هم اکنون این شرکت با حدود نیم قرن سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی توانسته است ، رضایت خاطر مشتریان را به همراه آورد و علاوه بر تولید ماشین های لباسشویی ، لوازم مختلف دیگری از قبیل : کولرهای گازی ، مایکروفر ، یخچال ساید بای ساید ، ماشین ظرفشویی و …. را به چرخه محصولات تولیدی خود اضافه کند.
این شرکت توانسته است با کمک شرکت های معروف ِ جهانی و انتقال دانش ِ روز به داخل کشورمان ، روز به روز به موفقیت های بیشتری دست یابد. در شرکت لوازم خانگی پاکشوما ، جمعی از مهندسان حرفه ای و افراد مجرب و با تجربه و تحصیل کرده گِرد هم جمع آمده اند تا بتوانند محصولات با کیفیت ، با دانش روز و همچنین تولید مهندسان داخلی برای هم وطنان تولید کند. همچنین با بهره گیری از ماشین های صنعتی جدید ، توانسته است کمک شایانی به تولید محصولات با کیفیت در ایران کند.
هم اکنون این کارخانه در حدود 100 نوع مختلف از انواع لوازم خانگی را تولید می کند و مرکزخدمات پس از فروش محصولات آن به 600 عدد مرکز نمایندگی فعال در کشور رسیده است و توانسته تعداد بسیاری از افراد را در سراسر کشور مشغول به کار کند.
• چرا لوازم خانگی پاکشوما توانسته است در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای را از آن خود کند؟
• استفاده از ماشین آلات جدید و پیشرفته
• کیفیت بالا
• خدمات پشتیبانی و پس از فروش حرفه ای
• گارانتی طولانی مدت
• رعایت استانداردهای ملی و بین المللی : 10004 ISO و 10002 ISO و 14001 ISO و 9001 ISO
• دریافت گواهینامه نشان مرغوبیت و جایزه رضایت مندی مشتریان در سال های 91 و 92
o ماشین لباسشویی پاکشوما
یکی از پرطرفداران لوازم خانگی با برند پاکشوما را می توان لباسشویی های آن دانست و می توان به جرات ادعا کرد که قابل رقابت با همتایان خارجی خود می باشد. این وسیله دارای انواع مختلفی است . از قبیل : درب از بالا ، درب از جلو و ماشین لباسشویی دوقلو .
ماشین های لباسشویی پاکشوما بهترین و بالاترین استاندارد ها را دارا می باشد. شرکت مدیا و پاکشوما جهت تولید لباسشویی های منحصر به فرد با هم تلفیق شده اند و همکاری های لازم را انجام داده اند. محصول مشترک آنها توانست در سال 2013 سهم خوبی از فروش در بازارهای جهانی کسب کند.
تعمیرگاه قائم سرویس با سال ها سابقه و تجربه کاری توانسته است ، در رفع مشکلات عزیزان در سراسر تهران بپردازد. نیروهای با تجربه و حرفه ای ما می توانند در کمتر از یک ساعت در محل شما حضور یابند و نسبت به رفع مشکلات لوازم خانگی شما اقدامات لازم را انجام دهند.
شماره های تماس:
22300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.