مشکلات ماشین لباسشویی (5)

امروزه لباسشویی وسیله ای است که در هر خانه ای پیدا می شود و جزء ارکان اصلی زندگی است زیرا با آمدن آن و بقیه لوازم خانگی کار مردم بسیار راحت تر شده است و دیگر در وقت و انرژی صرفه جویی به سزایی می شود لباسشویی ها نیز مانند هر وسیله دیگری دچار مشکل می شود در مجموعه مقالات مشکلات لباسشویی قصد داریم تا مشکلات لباسشویی را به خوبی برای شما شرح دهیم تا در تعمیر و عیب یابی آن ها بسیار راحت تر باشید در این مقاله قصد داریم تا خشک نشدن لباس ها در لباسشویی را به خوبی برای شما شرح داده و راه حل آن را به شما توضیح دهیم.

خواندن مقالات آموزشی

خشک نشدن لباس ها در لباسشویی

یکی از بهترین و مهمترین مزایای لباسشویی ها این است که لباس را تا حد زیادی خشک شده به شما تحویل می دهد و بسیاری از رطوبت آن را می گیرد اهمیت این ویژگی در زمستان و پاییز مشخص می شود که لباس ها به سختی خشک می شود در برخی از مواقع ممکن است این اتفاق انجام نشود و عملیات خشک کردن لباس ها با مشکل مواجه شود یکی از کار هایی که می توانید قبل از زنگ زدن به شرکت قائم سرویس انجام دهید این است که لباسشویی را ریست کنید برای ریست کردن لباسشویی ابتدا باید

قطع شدن برق خشک کن

ممکن است به دلیل نوسانات برق ساختمان شما برق خشک کن خراب شده باشد یا به درستی کار نکند برای رفع این مشکل باید نوسان برق را رفع کرده و سپس با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا مشکل برق خشک کن شما را رفع کند.

خراب شدن ترانس برد الکترونیکی

خراب شدن ترانس برد می تواند دلیل خشک نکردن لباس های شما باشد اگر ترانس برد شما مشکل دارد باید آن تعویض کنید و اگر اطلاعاتی در زمینه خرید و تعویض کردن ترانس برد ندارید می توانید با نمایندگی های تعمیرات لباسشویی تماس بگیرید تا بتوانید جنس فابریک و اصل را هنگام تعویض تهیه کنید و به مشکل نخورید.

کار نکردن موتور لباسشویی

کار نکردن موتور لباسشویی یا خراب شدن آن می تواند باعث خشک نشدن لباس ها بشود در این مواقع موتور بیش از حد داغ کرده است و از کار افتاده است جای نگرانی نیست موتور بعد از خنک شدن به راحتی به کار خود ادامه می دهد و خشک کردن لباس ها انجام می شود. اگر بعد خنک شدن موتور، لباسشویی به کار خود ادامه نداد بهتر است با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا در صورت نیاز موتور شما را تعویض یا تعمیر کند.

نرسیدن هوا به خشک کن

قطعه خشک کن برای انجام کار خود به هوا و جریان مناسب هوا در اطراف خود نیاز دارد تا بتواند دمای کافی برای رفع خیسی لباس ها تولید کند اگر جریان هوای مناسبی اطراف قطعه صورت نگیرد خشک کن نمی تواند دمای کافی برای خشک کردن لباس ها را تولید کند.

درست بودن تنظیمات خشک کن

اگر شما نسبت به جنس لباس برنامه شستشو خود را تنظیم نکنید تنظیماتی نظیر دمای مناسب زمان شستشو و… درست انجام نمی شود و خشک کن نمی تواند به خوبی کار خود را نسبت به جنس لباس انجام دهد در نتیجه لباس های شما همچنان خیس می ماند.

وجود انسداد در شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

اگر شلنگ تخلیه مسدود باشد آب هایی که باید از لباسشویی خارج شود درون آن می ماند و لباس های شما خشک نمی شود برای حل این مشکل کافی است انسداد شلنگ تخلیه را باز کنید.
در صورت مشاهده هر گونه از این موارد و در صورتی که نتوانستید مشکل خشک نشدن لباس های خود را حل کنید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنیم توجه کنید مشکلاتی مانند خشک نشدن لباس ها در لباسشویی لباسشویی جزو مواردی است که ممکن است اگر دیر اقدام به تعمیر آن کنید یا بدون داشتن تخصص بخواهید آن را تعمیر کنید ممکن است خسارت زیادی به شما بزند شرکت ما با سابقه ۲۰ سال تجربه در سراسر تهران در زمینه تعمیرات یخچال و لباسشویی این تضمین را به شما می دهد که لباسشویی شما در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت تعمیر کنید.
برای ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید.

02122300020

02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.