مشکلات ماشین لباسشویی (6)

امروزه لباسشویی وسیله ای  است که در هر خانه ای پیدا می شود و جزء ارکان اصلی زندگی است زیرا با آمدن آن و بقیه لوزام خانگی کار مردم بسیار راحت تر شده است و دیگر در وقت و انرژی صرفه جویی به سزایی می شود. لباسشویی ها نیز مانند هر وسیله دیگری دچار مشکل می شود در مجموعه مقالات مشکلات لباسشویی قصد داریم تا مشکلات لباسشویی را به خوبی برای شما شرح دهیم تا در تعمیر و عیب یابی آن ها بسیار راحت تر باشید در این مقاله قصد داریم تا چروک شدن لباس ها در لباسشویی را به خوبی برای شما شرح داده و راه حل آن را به شما توضیح دهیم.

سایر مشکلات لباسشویی

چروک شدن لباس ها

یکی از کارهای خسته کننده بعد از شستشوی لباس ها در ماشین لباسشویی اتو کردن لباس ها است این کار علاوه بر اینکه بسیار حوصله سر بر است، وقت شما را نیز تلف می کند زیرا لباسشویی ها قابلیت این را دارند که لباس ها را به گونه ای بشویند که نیازی به اتو کردن آن ها نباشد.

دلایل چروک شدن لباس ها

انتخاب دمای نامناسب برای شستشو

خدمات قائم سرویس

اتصال نادرست شلنگ های ورودی

در برخی از مواقع ممکن است شلنگ های ورودی اشتباه وصل شده باشند برای مثال ممکن است شلنگ آب گرم به جای شلنگ آب سرد وصل شده باشد. در نتیجه آب با دمای ۳۰ تا ۴۰ درجه وارد دیگ لباسشویی شود و لباس های شما را چروک کند زیرا در این دما ورود آب گرم به دستگاه باعث چین و چروک دار شدن لباس های شما شود. شما باید ابتدا از طریق دفترچه راهنما، جای شلنگ ها را نگاه کنید و سپس لباسشویی را چک کنید و در صورت درست نبودن جای شیرها آن ها را درست کنید.

انتخاب نامناسب دور خشک کن

دور خشک در چروک نشدن لباس اهمیت زیادی دارد شما باید متناسب با جنس لباس خود دور خشک کن مناسب را انتخاب کنید اگر دور خشک کن خود را روی حالت ۱۰۰ درصد قرار داده اید به احتمال زیاد شاهد چروک بودن لباس های خود خواهید بود بهترین دور خشک کنی که در تنظیمات لباسشویی خود می توانید پیدا کنید دور خشک کن ۸۰۰ است.

استفاده بیش از حد از ظرفیت دیگ لباسشویی

اگر شما عادت دارید لباس های زیادی را در لباسشویی خود قرار دهید به احتمال زیاد شاهد چروک شدن لباس های خود خواهید بود شما باید طبق ظرفیت دستگاه در آن لباس قرار دهید و از پر کردن بیش از حد آن جلوگیری کنید بیشترین و بهترین اندازه ای که می توانید در لباسشویی لباس بریزید سه چهارم دیگ آن است.

جدا کردن لباس های با جنس متفاوت

قبل از ریختن لباس ها به لباسشویی و شروع کردن شستشو، لباس ها را بررسی کنید و لباس های ضخیم را از لباس های نازک‌ جدا کرده و جداگانه بشویید این کار برای این است که هر کدام از لباس های ضخیم و نازک برنامه شستشو خود را دارند و اینکار برای جلوگیری چروک‌ شدن هر کدام از این نوع لباس ها لازم است.

در صورت مشاهده هر گونه از این موارد و در صورتی که نتوانستید مشکل خشک نشدن لباس های خود را حل کنید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنیم توجه کنید مشکلاتی مانند چروک نشدن لباس ها در لباسشویی لباسشویی جزو مواردی است که ممکن است اگر دیر اقدام به تعمیر آن کنید یا بدون داشتن تخصص بخواهید آن را تعمیر کنید ممکن است خسارت زیادی به شما بزند شرکت ما با سابقه ۲۰ سال تجربه در سراسر تهران در زمینه تعمیرات یخچال و لباسشویی این تضمین را به شما می دهد که لباسشویی شما در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت تعمیر کنید.

02122300020
02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.