مشکلات یخچال ال جی

یخچال فریزر جزو مهم ترین وسایل هر خانه ای است. شرکت قائم سرویس در این مقاله قصد دارد به طور کامل در مورد مشکلات یخچال ال جی توضیح دهد و روش تعمیر را در هر مورد برای شما شرح دهد ولی توجه داشته باشید که ممکن است برخی از این مشکلات را شما نتوانید رفع کنید و برای رفع کردن آنها نیاز به تعمیرکار یخچال باشد. با ما همراه باشید تا تعمیر یخچال ال جی را برای شما توضیح دهیم.

تعمیر یخچال در فرمانیه

مشکلات یخچال فریزر ال جی

یخچال ال جی سرد نمی کند

سرد نکردن یخچال ال جی یکی از رایج ترین و مهم ترین مشکلات یخچال ال جی می باشد. زیرا وقتی یخچال سرد نکند ممکن است تمام مواد غذایی در یخچال خراب شود و قطعات مختلف یخچال دچار مشکل شود. سرد نکردن یخچال ال جی دلایل زیادی دارد ولی برای بررسی و عیب یابی آن مراحل زیر را دنبال کنید:
ممکن است یخچال در حالت نمایشگاه باشد در این حالت چون برای نمایش دادن آماده شده است برای اینکه یخچال خراب نشود به طور کلی موتور یخچال کار نمی کند اگر یخچال در این حالت فرو رفته باشد دکمه off را نشان می دهد برای تعویض حالت یخچال کافی است که دکمه REFRIGERATOR را فشار  دهید و چند ثانیه نگه دارید سپس بدون درنگ دکمه Express FRZ را ۳ بار فشار دهید اگر مشکل رفع نشد، احتمالا از قطعات یخچال است برای اینکه بدانید کدام قطعه خراب شده است ابتدا موتور یخچال را بررسی کنید زیرا سرد کردن یخچال به عهده موتور یخچال است. اگر موتور یخچال خراب شده به تعمیرکار زنگ زده تا آن را تعمیر یا تعویض کنید سپس به بررسی فن ها بپردازید اگر دارای رسوب یا شکستگی شده بودند آن ها را تعویض کنید. سنسور دیفراست و سنسور دما را هم چک کنید اگر در بررسی قطعات به مشکل خوردید کافی است با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید.

چرا سرمای یخچال ال جی کم است؟

کم بودن یخچال ال جی دلایل زیادی دارد که بیشتر خود کاربر یخچال باعث آنها می شود اکثر مشکلات به قرار گیری اشتباه یخچال یا استفاده نادرست از یخچال ختم می شود برای پیشگیری از کم شدن سرمای یخچال موارد زیر را رعایت کنید تا این اتفاق رخ ندهد:

این موارد را رعایت کنید یا یخچال شما دچار کمبود سرما نشود ولی اگر یخچال شما با کمبود مواجه شده است ابتدا درجه های آن را چک کنید که در حالت استاندارد باشد سپس به بررسی فن های یخچال بپردازید که سیم پیچی درستی داشته باشند و دچار شکستگی یا انسداد در پره ها نشده باشند سنسورهای دمایی و مسیر انتقال سرما را نیز چک کنید.

برفک زدگی یخچال

قبل از بررسی قطعاتی که باعث یخ زدگی می شود ابتدا باید با انواع برفک ها آشنا شوید زیرا برخی از برفک ها جزو چرخه سرمایی یخچال است.

تعمیر یخچال در سیدخندان

تنها یک برفک می تواند دلیل خراب شدن یخچال باشد. برفکی که به صورت پوسته ای ۱ سانتی بر روی جداره ها یا جعبه یخچال فریزر قرار دارد این برفک به این دلیل به وجود می آید که سیستم دیفراست یخچال مشکل دارد و باید تعمیرکار یخچال ال جی آن را تعمیر کند و برای سه حالت قبلی برفک ها کافی است فریزر را برای یک ساعت کشیده و ظرفی پر از آب داغ درون آن قرار دهید.

عدم یخ سازی در یخچال ال جی

یکی از ویژگی های خوب یخچال فریزر ساخت یخ آن هم به صورت کاملا خودکار است ولی گاهی ممکن است این اتفاق نیفتد اکثرا دلایل این اتفاق را خود کاربر نیز می تواند رفع کنید برای رفع مشکل یخ سازی ابتدا جعبه یخ را چک کنید که پر از یخ نباشد زیرا در این حالت یخ ساز نمی تواند یخ بسازد سپس بررسی کنید یخساز در حالت خاموش نباشد اگر بود با استفاده از دکمه off/on آن را روشن کنید اگر دوباره در حالت خاموش بود یخچال را از برق کشیده و بعد از چند دقیقه دوباره به برق وصل کنید ولی قبل از آن آبریز یخچال را نیز چک کنید که بسته نباشد یا شلنگ آن مسدود یا تا نشده باشد اگر تمامی موارد بالا را چک کردید و یخساز درست نشد، یخ ساز یخچال فریزر ال جی شما دچار مشکل شده است و باید با تعمیرکار برای رفع آن تماس بگیرید.
یخچال ها به راحتی ممکن است خراب شوند. مشکلات یخچال فریزر به طور کلی به خراب شدن قطعه ای از یخچال فریزر که باعث اختلالی در کارکرد یخچال می شود ربط دارد و حل کردن آن ها معمولا نیاز به تعمیر قطعه مهمی دارد که این کار به طور کلی باید به دست تعمیرکار یخچال انجام شود زیرا تعمیر قطعات یخچال نیاز به تخصص دارد.
در صورت مشکل در تعمیر مشکلات یخچال فریزر ال جی می توانید یخچال خود را به دست ما بسپارید. شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران تضمین می دهد که به خوبی یخچال فریزر شما را تعمیر کند. شرکت قائم سرویس دارای نمایندگی از برندهای معتبر بوش، سامسونگ، ال جی و برند AEG است برای تعمیر یخچال فریزر خود تنها کافی است تلفن خود را برداشته و با شماره های زیر تماس بگیرید:
02122300020
02188583946

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.