نحوه تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی

مدل های مختلفی از فیلترها در بازار وجود دارند که می توانند اصل یا غیر اصل باشند و آنقدر جنس  اصل و تقلبی شبیه به هم هستند که تشخیص آنها بدون راهنمایی تجربه یا تخصص بسیار مشکل است و اگر اشتباهی از فیلتر تقلبی استفاده کنید آب به خوبی فیلتر نمی شود و ممکن است باعث انواع بیماری های گوارشی و یا حتی سرطان برای شما یا خانواده شما بشود در این مقاله به طور کامل چندین روش تشخیص اصل بودن یا غیر اصل بودن فیلتر آب را برای شما شرح دادیم.


اما قبل از هر چیز بگذارید نکته ساده ای را به شما بگویم برای خرید فیلتر اصل حتما حتما باید از فروشگاه های مجاز خرید کنید و به مارک و اعتبار آن بسیار دقت کنید همچنین فیلتر آب اصل هزینه ی کمی ندارد.

تفاوت بسته بندی فیلتر اصل و قلابی

فیلتر آب یخچال قطعه ای بسیار حساس است و برای حفاظت و نگهداری از آن از دو ماده استفاده می شود همچنین باید بدانید که فیلتر آب اگر در معرض هوای آزاد قرار بگیرد عمر و کیفیت خود را از دست می دهد به همین خاطر هنگام خرید فیلتر به این تکه بسیار توجه کنید که بسته بندی فیلتر اصل به گونه ای است که فیلتر در معرض هوای آزاد نباشد همچنین فیلترهای آب تقلبی به صورت فله ای و در کارتن قرار دارند.

تشخیص فیلتر فیک و اصل از روی برند روی آن

راحت ترین تشخیص تقلبی یا ال بودن فیلتر نگاه به برند است. بهتر است در زمان خرید فیلتر نام و شرکت نوشته شده روی فیلتر را در مرورگر خود سرچ کرده و اطلاعاتی درباره پیشینه و سوابق آن به دست آورید به این نکته نیز دقت کنید که آیا این شرکت تا به حال فیلتر آبی ساخته است یا نه؟

چگونه از روی لیبل فیلتر می توان متوجه اصل یا تقلبی بودن فیلتر یخچال شد؟

هنگام خرید فیلتر می توانید به لیبل روی فیلتر توجه کنید که یکی دیگر از راه های راحت تشخیص دادن فیلتر اصل از قلابی است نوشته های روی فیلتر یا بسته بندی آن نباید کج باشند و زیر آن ها باید علامتی مربوط به فیلتر یخچال باشد وجود این علائم شاید نتواند دلیل محکمی برای اصل بودن فیلتر باشد اما عدم وجود آنها روی فیلتر به طور قطع ثابت می کند که فیلتر شما قلابی است.

هماهنگ بودن مقدار آب دهی روی بسته بندی با مقدار آب دهی روی محصول


یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید فیلتر باید به آن توجه کنید یکسان بودن مقدار آبی دهی نوشته شده روی لیبل با مقدار آب دهی که روی لوله فیلتر نوشته شده است در غیر این صورت فیلتر مذکور قابل اعتماد نیست و در خوشبینانه ترین حالت بسته بندی آن عوض شده است و بهترین کار پرهیز از خرید این نوع فیلترهاست.

فیلتر آب یخچال اصل چه استانداردهایی باید داشته باشد؟


از جمله مواردی که در تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال به شنا تضمین صد در صدی می دهد که محصول شما اصل است استانداردهای سلامت از سازمان های NFC و FDA می باشد در صورت وجود آنها فیلتر شما به طور قطع اصل است همچنین فیلتر اصل دارای یک هولوگرام مخصوص برای پیگیری و ارتباط با وب سایت های تولید کننده و فروشنده محصول است.

نکات دیگری که در هنگام خرید فیلتر باید به آن توجه کنید


 بررسی تعداد لایه های فیلتر
یکی از نکات مهمی که هنگام خرید فیلتر یخچال باید به آن توجه کنید تعداد لایه های فیلتر است که هرجه تعداد این لایه ها بیشتر باشد محصول مورد نظر با کیفیت تر است از طرفی این موضوع هیچ ربطی به اصل یا فیک بودن فیلتر ندارد.
عمر مفید فیلتر آب یخچال
لازم به ذکر هست که عمر فیلتر آب یخچال به فیلتر آب ورودی و فیلتر پیش تصفیه بستگی دارد اما نکاتی راجبه آن است که باید بدانید به طور کلی عمر مفید فیلتر آب یکسال است و اگر بدون راهنمایی برای خرید فیلتر آب می روید پیش فروشندگانی بروید که عمر محصول را یکسال نه کمتر یا بیشتر اعلام کنند.
بهتر است در هنگام خرید فیلتر آب اولویت شما این باشد که خرید فیلتر را به تکنسین یخچال خود بسپارید زیرا نکاتی هست که در این مقاله نمی توانستم به آن اشاره کنم و فقط بر اساس تجربه به دست می آیند سرویس کاران قائم سرویس نه تنها به خوبی فیلتر یخچال شما را تعویض می کنند و تمامی مشکلات یخچال شما را نهایت در دو جلسه تمام می کنند بلکه در شناخت بازار و خرید قطعات اصل یخچال با مناسب ترین قیمت تجربه و مهارت ویژه ای دارند تنها کافی است هنگام تعمیر یخچال از آنها بخواهید که قطعات را خودشان تهیه کنند.
شماره تماس:
۰۲۱۲۲۳۰۰۰۲۰
۰۲۱۸۸۵۸۳۹۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.