نحوه ی تعمیر و پیشگیری از مشکلات متداول ساید بای ساید

یکی از مشکلات مهم هر خانه ای خرابی یخچال یا ساید بای ساید خانه است اگر شما استعداد و هوش فنی خوبی دارید ممکن است بخواهید که تا حد امکان بدون نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر یا ساید خود را تعمیر کنید در این مقاله قصد داریم تا مطالب و اطلاعاتی رو به شما در این باره بدهیم.


قبل از شروع باید بگوییم که این مقاله بر اساس اطلاعات و تجربیات تعمیرکاران با تجربه گرفته شده است و طبق نظر آنها اکثر مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید یکی است.

علت گرم شدن بدنه فریزر

یکی از مواردی که اکثر مشتریان از آن گله مند هستند گرم بودن بدنه فریزر است که یک اتفاق عادی و طبیعی است و جای هیچ نوع نگرانی نیست.
در نظر داشته باشید که لوله های انتقال گاز در بدنه فریزر است و این لوله ها مسئول انتقال گاز در سرتاسر یخچال فریزر است حرکت گاز در این لوله ها باعث ایجاد گرما در بدنه فریزر می شود و این گرما نه تنها مشکل و نقص نیست بلکه برای نوار لاستیک درب بسیار سودمند و مفید است زیرا باعث می شود خاصیت مغناطیسی و چسبندگی خود را از دست ندهد بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید فضا دادن به یخچال فریزر و خالی کردن اطراف آن است تا هوا به خوبی گردش پیدا کند بهترین فاصله ۴۰ سانتیمتر است.

علت یخ زدن یخچال های بدون برفک

یکی از بهترین ویژگی های یخچال های نوفراست عدم برفک خوردن آن ها است پس اگر این یخچال ها فریزر نوفراست هم برفک بزند عملا بلا استفاده خواهد ماند اما این نوع یخچال ها بی دلیل برفک نمی زنند علت برفک زدن آن ها به چند دسته تقسیم می شود:

در صورتی که تمام این موارد را بررسی کردید و یخچال شما درست نشد بهتر است با قائم سرویس تماس بگیرید تا شما را در تعمیر ساید و رفع علت برفک زدن آن راهنمایی کنند.

افتادگی درب یخچال

اگر شما در قفسه های چسبیده به درب یخچال مواد غذایی زیادی بگذارید و آن را سنگین کنید به مرور لولاها فرسوده می شود و آسیب می بیند در نتیجه درب یخچال از حالت عادی خود خارج شده و لق می زند.

سرو صدای زیاد یخچال

این مورد یکی از عمده ترین مشکلات یخچال است و به طور کلی این صداهای آزار دهنده دو علت دارند.

تراز نبودن یخچال

برای تنظیم ارتفاع و تراز یخچال باید به دنبال یک سطح صاف و مناسب بگردیم و اطراف آن حداقل به اندازه ۱۰ سانتیمتر خالی بود.
اکثر یخچال ها در زیر کابین خود چهار عدد پیچ دارد که با آن ارتفاع یخچال را تنظیم می کنیم ابتدا پیچ های پشتی یخچال را باز می کنیم و ارتفاع آن را تنظیم میکنیم سپس پیچ های جلویی یخچال را تقریبا ۲ سانت بیشتر از پیچ های پشتی یخچال باز می کنیم تا درب به یخچال به آرامی بسته شود مراقب باشید که پیچ های جلویی را زیاد باز نکنید زیرا لولا های درب یخچال به مرور زمان آسیب دیده و می شکند و شما باید هزینه بیشتری برای تعمیر یخچال فریزر خود بدهید.

خرابی فن یخچال

این مسئله ممکن است به علت این باشد که شما مواد غذایی ای را نزدیک فن قرار دادید و فن نتوانسته باشد هوا به خوبی به گردش در آورد و فن به مرور خراب شود خرابی فن موردی تخصصی است که باید توسط تعمیرکار یخچال مورد بررسی قرار بگیرد.

نکته: اگر یخچال شما دچار مشکلی نشده است بهتر است نکات بالا را رعایت کنید تا از پیش آمدن مشکلی جلوگیری شود یا حداقل دیرتر رخ دهد.
امیدواریم توانسته باشیم که شما را در تعمیرات ساده و عادی یخچال فریزر راهنمایی کرده باشیم اگر انجام دادن کارهای بالا برای شما سخت است و از آنها سر در نمی آورید با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز تعمیرکار یخچال را به محل شما حال در هر جای تهران باشد اعزام کنیم. قائم سرویس نمایندگی رسمی بوش نیز می باشد. پس تعمیر ساید بای ساید بوش خود را در هر کجای تهران که هستید به ما بسپارید.


شماره تماس
۰۲۱۲۲۳۰۰۰۲۰
۰۲۱۸۸۵۸۳۹۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.