نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران

شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران در زمینه تعمیرات تخصصی انواع یخچال فریزر و ماشین لباسشویی با سابقه خوب کاری و نمایندگی برندهای معتبر جهان مانند شرکت بوش، ال جی و  سامسونگ توانسته است خواسته های مشتری را به خوبی بفهمد و پاسخ گوی مشکلات آنان باشد. شرکت قائم سرویس با درج مقاله های مختلف در زمینه تعمیرات یخچال و لباسشویی در سایت قائم سرویس سعی کرده است که مشکلات متفاوت این دستگاه ها را برای مشتریان عزیز شرح دهد.

مشکلات ماشین لباسشویی ال جی

شرکت ال جی یکی از بزرگترین شرکت های چند کاربری جهان است که در زمینه تولیدات یخچال فریزر و ماشین لباسشویی نیز دستی داشته است. ماشین لباسشویی های شرکت ال جی مانند یخچال های آن بسیار پیشرفته و قوی هستند و به خوبی به روی آن ها کار شده است ولی مانند هر لوازم خانگی دیجیتال دیگری دچار مشکل می شود و نیاز به تعمیر دارند. در این مقاله قصد داریم مهم ترین مشکلات لباسشویی های ال جی را برای شما شرح دهیم و راه حل رفع آن ها را ارائه دهیم.

سر و صدای زیاد لباسشویی

یکی از بدترین مشکلات و رایج ترین آن ها سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی است ممکن است این مشکل را جدی نگیرید و مدت ها صدای زیاد را تحمل کنید تا زمانی که به شدت آسیب ببیند. سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی یا به علت اختلالی در چرخه شستشو رخ می دهد یا به علت خراب شدن قطعه ای است. برای اینکه این مشکل را خود شما رفع کنید لازم است اقداماتی انجام دهید:

1) ماشین لباسشویی خود را خاموش کرده و بررسی کنید که وسیله ی کوچکی مانند دکمه، زیپ یا کلید و… در دیگ ماشین لباسشویی گیر نکرده باشد زیرا باعث سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی می شود و یا گاهی ممکن است باعث گرفتگی لوله های ماشین لباسشویی یا فیلتر آن شود و مشکلات بیشتری ایجاد کند.

2) دقت کنید که به اندازه استاندارد در دیگ ماشین لباسشویی لباس قرار دهید. زیرا باعث شل شدن دیگ می شود و به قطعات دیگر آسیب می زند و باعث سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی می شود.

3) یکی دیگر از مشکلاتی که باعث سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی می شود باز نشدن پیچ های آن است. این پیچ ها برای آسیب ندیدن لباسشویی در زمان حمل و نقل قرار داده شده است و شما باید بعد از حمل و نقل حتما حتما آن ها را باز کنید.

4) تراز نبودن ماشین لباسشویی نیز یکی از رایج ترین دلایل سر و صدای ماشین لباسشویی است زیرا تعادل دیگ و کل دستگاه را به هم زده و باعث سر و صدای زیادی می شود.  برای تراز کردن دستگاه باید از تراز سنج استفاده کنید و پایه های ماشین لباسشویی ال جی خود را با آن تنظیم کنید.
اگر با انجام این کار‌ها، دستگاه شما درست نشد، حتما مشکل از قطعات درون لباسشویی شما است و نیاز به تعمیرات دقیق تری دارد. سر و صدای لباسشویی مربوط به قطعاتی مانند پمپ تخلیه، دیگ ماشین لباسشویی، تسمه ها و… می شود برای تعمیر آن ها باید به تعمیرکار زنگ بزنید زیرا تخصص تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را دارد.

خاموش شدن ماشین لباسشویی در هنگام شستشو

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است ماشین لباسشویی ال جی دچار آن شود خاموش شدن ناگهانی دستگاه است ممکن است در هنگام شستشو یا هر کدام از مراحل انجام آن لباسشویی کار نکند و خاموش شود این مشکل می تواند چند دلیل داشته باشد. دلیل اول این است که به لباسشویی برق نمی رسد، ممکن است این مشکل از دو شاخه و سیم کشی داخلی ماشین لباسشویی باشد یا پریز برقی که ماشین لباسشویی را به آن متصل کرده اید دچار مشکل شده باشد و دارای برق نباشد. دلیل دوم خراب شدن قطعه ای به نام خازن پارازیت گیر است. این خازن یکی از مهم ترین قطعاتی است که کنترل برق در لباسشویی را به عهده دارد و در صورت خرابی این قطعه باید تعویض شود. دلیل سوم خراب شدن تایمر ماشین لباسشویی است که مدیریت کارکرد قطعات یخچال را در کنار برد الکترونیکی به عهده دارد و دلیل آخری که ممکن است دستگاه را خاموش کرده باشد برد الکترونیکی است که فرمان دهی و کنترل تمامی اجزای لباسشویی به طور خودکار به این برد بستگی دارد. برای تعمیر این قطعات بهتر است با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید.

نچرخیدن دیگ یا درام ماشین لباسشویی

بکی دیگر از مشکلاتی که می تواند برای ماشین لباسشویی ایجاد شود نچرخیدن درام یا دیگ ماشین لباسشویی است که یکی از مهم ترین عوامل چرخه شستشوی لباسشویی است دلایل نچرخیدن درام لباسشویی بیشتر به برق و قطعات آن ربط دارد ولی یکی از موارد مهم تعادل نداشتن یا زیاد بودن لباس ها در درام است باید دقت کنید که بیشتر از حد استانداردی که در دفترچه نوشته شده لباس درون درام نریزید و لباس ها را به طور مساوی در درام پخش کنید مورد بعدی که باید به آن دقت شود دو شاخه برق ماشین لباسشویی است. مطمئن شوید دوشاخه سالم است و درون پریز به خوبی قرار گرفته است. سپس به بررسی برق منزل خود بپردازید و بررسی کنید که پریز ماشین لباسشویی برق دارد و کنترها سالم است یا خیر؟
دلیل بعدی که باید بررسی کنید پر بودن مخزن آب دستگاه است بررسی کنید شیر ورودی وصل است و لوله های ورودی آب پاره، خم یا مسدود نشده باشد زیرا اگر آب به ماشین لباسشویی نرسد، دستگاه شروع به کار نمی کند. آخرین مورد در لباسشویی های دیجیتال این است که اگر درب ماشین لباسشویی بسته نباشد دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد پس لازم است دیگ ماشین لباسشویی را نیز چک کنید.

نشت آب در ماشین لباسشویی ال جی

نشتی آب یکی از مهم ترین مشکلاتی است که می تواند آسیب جدی به لباسشویی بزند زیرا کل کارکرد ماشین لباسشویی با آب و برق است. اگر درباره نحوه ورود هر کدام از آن ها به داخل دستگاه دچار مشکل شوید یا قطعات آن ها خراب شود لباسشویی دچار مشکلات بزرگی می شود. نشتی آب در لباسشویی دلایل زیادی دارد اولین کاری که باید برای تعمیر انجام دهید این است که لباسشویی را روشن کرده و به دلخواه برنامه ای برای شستشو انتخاب کنید. محل نشتی آب را پیدا کرده و سپس به بررسی موارد زیر بپردازید:
نشتی آب در لباسشویی دلایل مختلفی دارد ولی عمده آن ها مربوط به لوله هایی هستند که مسئولیت عبور آب در لباسشویی را به عهده دارند.

لباسشویی به طور کلی دو دسته لوله دارد لوله هایی که آب را وارد لباسشویی کرده و لوله هایی که آب را از لباسشویی خارج می کنند اگر هر کدام از این لوله ها سوراخ شده یا دچار خم شدگی شده باشد و یا لوله هایی که آب را از لباسشویی خارج می کند مسدود شده باشند آب از لباسشویی نشت می کند. مورد بعدی که باید بررسی کنید فیلتر لباسشویی است فیلتر ماشین لباسشویی ال جی در کنار پمپ تخلیه آن قرار گرفته که آبی که از شستشوی لباس ها باقی مانده و از داخل دیگ به سمت پمپ می رود را گرفته و تصفیه می کند. در دیگ لباسشویی ممکن است گاهی دکمه یا زیپ لباس ها  افتاده باشد که در فیلتر به مرور زمان جمع شده و باعث مسدود شدن آن می شود. بهتر است فیلتر آب ماشین لباسشویی را تمیز کرده و شلنگ ها را نیز چک کنید و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید اگر نتوانستید نشتی آب را متوقف کنید با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا نشتی آب لباسشویی شما را به خوبی رفع کند.

خشک نکردن لباس ها در ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ها یک ویژگی بسیار جالبی که دارند این است که به طور خودکار اکثر خیسی لباس ها را می گیرد این عملکرد به دیگ بستگی دارد، زیرا فرمول کارکرد خشک کردن لباس ها این است که دیگ ماشین لباسشویی به سرعت بسیار زیادی می چرخد و لباس ها به علت این سرعت خشک می شوند.
ولی گاهی ممکن است این اتفاق نیفتد این اتفاق دلایل زیادی دارد برای تعمیر این مشکل به طور کلی نیاز به تعمیرکار دارید ولی خود شما هم شاید بتوانید این مشکل را حل کنید برای شروع بهتر است کارهای زیر را انجام دهید:

1) ابتدا نوسانات برق و فیوز خانه خود را چک کرده زیرا ممکن است نوسانات برق سرعت کار ماشین لباسشویی را کم کرده باشد.

2) سپس دقت کنید که چه حجمی لباس درون ماشین لباسشویی قرار می دهید برای اینکه بهتر به این قضیه توجه کنید دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی خود را بررسی کنید و دقت کنید میزان لباسی که درون لباسشویی قرار می دهید بیشتر از عددی که در دفترچه ماشین لباسشویی گفته است نباشد شما می توانید لباس ها را دوبار دور خود پبچیده و سپس درون دیگ آن ها را به طور مساوی پخش کنید که حجم و نوع چینش لباس ها در ماشین لباسشویی باعث کندی سرعت دیگ نشود اگر این موارد را بررسی کردید و مشکل ماشین لباسشویی شما رفع نشد به احتمال زیاد مشکل ماشین لباسشویی شما به علت خرابی قطعاتی مانند ترموستات، خازن و یا المنت مربوط می شود که تاکید می کنیم برای تعمیر این قطعات خود شما دست به کار نشوید زیرا ممکن است آن را ناخواسته بیشتر خراب کنید بهترین کار در این مواقع این است که ماشین لباسشویی خود را به دست تعمیرکار با تجربه و متخصص بسپارید.
اگر شما در تعمیر و عیب یابی وسیله ی خود به مشکل خورده اید شرکت قائم سرویس به شما اطمینان می دهد که مشکلات ماشین لباسشویی شما را به خوبی و در کمترین زمان تعمیر کند. زیرا تعمیرکاران شرکت قائم سرویس با به روز کردن اطلاعات خود تجربه بالا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می توانند به بهترین شکل ممکن مشکلات موجود را پیدا کرده و با کمترین هزینه برای شما تعمیر کند تنها کافی است با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:
02122300020
02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.