نکاتی برای حفاظت از لباسشویی

همه ما می خواهیم از لوازم خود به خوبی محافظت کنیم و هزینه کمتری را خرج آنها کنیم حال ممکن است این وسایل لوازم برقی خانگی ما باشد یا مبل و تلفن همراه ما برای این کار باید نکاتی را در استفاده از آنها رعایت کرد با نکاتی که در ادامه ذکر میکنیم شما می توانید خرابی لباسشویی خود را به حداقل و طول عمر آن را به حداکثر برسانید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

 لباسشویی خود را بیشتر از ظرفیت آن با لباس پر کنید.

لباسشویی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها ظرفیتی از لباس را می توانند تحمل کنند به طور میانگین این حجم ۶۰ درصد از لگن لباسشویی است برای اطلاع دقیق از این رقم می توانید دفترچه لباسشویی خود را مطالعه کنید زیرا اگر بیش از حد استاندارد در لباسشویی خود لباس قرار دهید به ماشین لباسشویی شما فشار زیادی وارد می شود و به مرور زمان موتور لباسشویی خراب می شود.

لباسشویی خود را با آب داغ بشویید

برای اینکه لباسشویی شما تمیز بماند و رسوب نکند و لباس هایتان با کیفیت بهتری شسته شود بهتر است هر از چند گاهی آن را فقط با آب داغ و مواد شوینده شستشو دهید این شستشو از رشد قارچ ها و باکتری ها جلوگیری می کند و از بوی بد آن جلوگیری می کند لباس های شنا را بهتر می شوید و لباسشویی دارای رسوب نمی شود.

محفظه کشویی یا جا پودری لباسشویی خود را تمیز کنید

زیرا این مواد به مرور زمان سخت میشوند و باعث خرابی جا پودری می شود و از طرفی باعث مسدود شدن لوله های لباسشویی در نتیجه خرابی لباسشویی باشد از طرفی سری های بعدی شستشوی شما کیفیت کمتری دارد زیرا پودر به خوبی پایین نمی رود پس بهتر است بعد ۲ یا ۳ بار شستشو محفظه کشویی جاپودری لباسشویی خود را بشویید.

  فیلترهای آب لباسشویی را تمیز کنید

با شستشو و تعویض دوره ای فیلترهای لباسشویی از وارد شدن خاک و اثر آلودگی ها به داخل ماشین لباسشویی و لوله ها جلوگیری می کنید این فیلترها معمولا با توجه به مدل لباسشویی شما در قسمت های مختلفی قرار گرفته اند پس بهتر است برای پیدا کردن آنها دفترچه ی آن را بخوانید و با ما تماس بگیرید.

به محل قرار گیری لباسشویی خود دقت کنید

رسیدن رطوبت به بدنه لباسشویی موجب اتصال سیستم برقی لباسشویی می شود در نتیجه لباسشویی برق میگیرد برای اینکه خیال شما راحت باشد بهتر است لباسشویی را از جاهای خیس و مرطوب مانند حموم و سینک فاصله دهید و حتما یک پریز مستقل پیدا کنید.

از برنامه های با حرارت بالا کمتر برای برای آبکشی استفاده کنید.

قرار دادن ماشین لباسشویی در حرارت بالا باعث کاهش عمر دستگاه و استفاده بیشتر برق می شود برای جلوگیری از هزینه اضافی برای قبض برق و صرفه جویی در آن و از طرفی خراب نشدن لباسشویی و خرج کردن هزینه ی بالایی برای تعمیر لباسشویی خود بهتر است آبکشی لباس هایی که نیاز کمتری به حرارت دارد روی حرارت پایین تنظیم کنید از برنامه های حرارت بالا فقط در شرایط ضروری استفاده کنید.

در تنظیم دستگاه دقت کنید

ماشین لباسشویی های دیجیتال اکثرا حالت های مختلفی دارند. حالت هایی برای لباس های چروک، لباس های چرک نازک، حساس خیلی کثیف، پرده و انواع لباس ها دارند تنظیم مناسب حالت هم برای لباسشویی هم برای لباس تاثیر بسیار فراوانی دارد اگر لباسشویی را روی حالت درست تنظیم نکنید باعث می شود لباس ها آسیب ببینند و سرو صداهای عجیب و غریب بشنوید.

جرم گیری و رسوب زدایی را فراموش نکنید.


باکتری ها و جرم ها مهمان ناخوانده و مزاحم لباسشویی ها هست بعد از مدتی ممکن است ماشین لباسشویی شما مثل قبل لباس ها را نشوید و از کیفیت کار کاسته شود زیرا  لوله ها یا تمام قسمت هایی که با آب سر کار دارند ممکن است دارای رسوب شوند برای تمیز کردن آنها باید با تعمیرکاران حرفه ای تماس بگیرید.
شرکت قائم سرویس با ۲۰ سال تجربه در تعمیر انواع یخچال و لباسشویی نظیر تعمیر لباسشویی بوش آاگ سامسونگ ال جی و… انواع لباسشویی ها و یخچال های خارجی و ایرانی در سرتاسر تهران از شرق تا غرب تهران فعالیت می کنند و می توانند لباسشویی شما را به خوبی تعمیر کنند.
شناره تماس
۲۲۳۰۰۰۲۰
۸۸۵۸۳۹۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.