نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر ویرپول

یکی از مشکلات مهمی که ممکن است دردسر زیادی در زندگی روزمره شما به وجود بیاورد این است که یخچال فریزر شما خراب شود. زیرا زمانی که یخچال فریزر خراب شود دیگر نمی تواند از مواد غذایی شما محافظت کند و مواد غذایی شما فاسد می شود. شرکت های سازنده یخچال فریزر خدماتی به عنوان خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش شرکت ویرپول

شرکت ویرپول بیش از یک قرن است که در زمینه تولیدات لوازم خانگی در کشور آمریکا فعالیت می کند. این شرکت نمایندگی های زیادی در اکثر کشورهای دنیا دارد. یکی از این نمایندگی ها در کشور ایران است. بیایید باهم بررسی کنیم که خدمات پس از فروش نمایندگی شرکت ویرپول چیست.

گارانتی یخچال فریزر ویرپول

اگر یخچال فریزر شما خراب شده است و هنوز گارانتی دارد می توانید اکثر مشکلات یخچال خود را رایگان و با تماس با نمایندگی ویرپول در تهران تعمیر کنید. اما دقت کنید که همه مشکلات یخچال فریزر را نمی توان با کمک گارانتی حل کرد و از طرفی باید دقت داشته باشید که در سریع ترین زمان ممکن تماس بگیرید زیرا ممکن است یخچال فریزر شما دچار مشکلات جدی تری شود.

 

تعمیر یخچال ویرپول

 

مشکلاتی که شامل گارانتی شرکت ویرپول می شود

تعمیر در محل

نمایندگی های تعمیرات، مشکلات یخچال فریزر شما را درب محل شما تعمیر می کند. زیرا زمانی که یخچال خراب می شود نباید آن را جا به جا کنید چه برسد به اینکه آن را ببرید درون تعمیرگاه نمایندگی. زیرا زمانی که یخچال فریزر خود را جا به جا می کنید می تواند در حمل و نقل دچار مشکلی جدی تری شود و همچنین هزینه حمل و نقل یخچال بسیار زیاد است بنابراین نمایندگی های ویرپول یخچال فریزر شما را در خانه شما تعمیر می کنند.

تعمیر به موقع و سر وقت یخچال فریزر

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ویرپول، به این مهم آگاه است که زمانی که یخچال فریزر شما خراب می شود لازم است که آن را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنید تا یخچال فریزر شما دچار مشکل بدتری نشود. زیرا یخچال فریزر دستگاهی است که حتی لاستیک های درب یخچال به خراب شدن یا خراب نشدن یخچال فریزر ربط دارد. بنابراین تمام تلاش نمایندگان شرکت ویرپول در این است که در سریع ترین زمانی که شما آمادگی آن را داشتید برای تعمیر یخچال فریزر ویرپول شما اقدام کند تا مشکلات بدتری برای یخچال فریزر شما ایجاد نشود.

استفاده از قطعات مرغوب

قطعات استفاده شده در یخچال فریزر بسیار مهم هستند زیرا زمانی که یکی از آن ها خراب شود به بقیه قطعات یخچال فریزر آسیب می رسد و کل کارکرد یخچال فریزر به هم می ریزد باید این قطعات توسط متخصص تعمیر یا تعویض شود زمانی که قطعات یخچال فریزر را تعویض می کنید از قطعات اصل در تعویض قطعات یخچال فریزر استفاده کنید تا مشکلی برای یخچال فریزر شما ایجاد نشود نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ویرپول از قطعات اصل و و مرغوب استفاده می کند تا یخچال فریزر شما بهتر کار کند و عمر طولانی تری داشته باشد.

تخصص بالای پرسنل و تعمیرکاران

بیشتر از هر چیزی این موضوع دارای اهمیت است که چه کسانی در نمایندگی شرکت ویرپول فعالیت می کنند؟

شرکت ویرپول بهترین پرسنل و متخصص ترین افرادی که می تواند پیدا کند را به عنوان نماینده خود در کشوری خارجی قرار می دهد. تعمیرکاران نمایندگی ویرپول کاملا مسلط به تمام مشکلاتی است که ممکن است برای یخچال فریزرهای ویرپول به وجود بیاید. از طرفی پرسنل شرکت ویرپول دارای فن بیان قوی هستند و قابلیت مشاوره تلفنی را برای شما امکان پذیر می کنند. پرسنل و تعمیرکاران تمامی سعی خود را می کنند تا مبادی اخلاق را به طور کامل رعایت کند تا شما بتوانید با نهایت آرامش و آسودگی مشکلات یخچال فریزر خود را به کمک تعمیرکار حل کنید.

مشکلات یخچال فریزر ویرپول

یخچال فریزر نیز مانند هر وسیله دیگری امکان خراب شدن به مرور زمان را دارد. برای همین لازم است زمانی که یخچال فریزر شما خراب می شود با نمایندگان شرکت ویرپول تماس گرفته و مشکلات یخچال فریزر خود را به دست آن بسپارید. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به طور کامل راجع به مشکلاتی که ممکن است یخچال فریزر شما دچار شود توضیح دهیم تا بدانید که تعمیرکاران نمایندگی های شرکت ویرپول چه کاری را انجام می دهند.

باز ماندن درب یخچال

یکی از رایج ترین و اصلی ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر شما پیش بیاید این است که درب یخچال فریزر شما بسته نشود. زمانی که این اتفاق بیفتد سرمای یخچال از بین رفته و گرمای بیرون از یخچال وارد آن می شود و این اتفاق باعث می شود که موتور یخچال فریزر بیشتر کار کند و به مرور زمان خراب شود و مواد غذایی داخل یخچال فریزر خراب شود.

برای رفع این مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

خرابی موتور یخچال فریزر ویرپول

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر شما رخ دهد این است که موتور یخچال فریزر شما آسیب جدی ببیند  این اتفاق جزو مهم ترین مشکلاتی است که می تواند برای یخچال شما ایجاد شود زیرا مهم ترین کار را موتور یخچال فریزر می کند و در صورتی که خراب شود مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای تعمیر موتور یخچال فریزر هستید. اما بیاید بررسی کنیم که موتور یخچال فریزر شما چگونه کار میکند؟

موتور یخچال فریزر وظیفه تولید سرمای یخچال فریزر را به عهده دارد به این صورت که گاز مبرد در داخل موتور یخچال فریزر تبدیل به سرما می شود و از لوله های پشت دستگاه وارد آن میشود و یخچال فریزر را خنک می کند. البته این فرایند نیاز به اجزای زیادی دارد که تا تکمیل و کاملا سودمند باشد. یکی از مهم ترین اجزا سنسور دما است که با توجه به درجه بندی که برای یخچال فریزر انجام داده اید شروع به کار یا از کار کردن دست می کشد و زمانی که سنسور دما خراب شود ممکن است موتور یخچال فریزر یک سره کار کند و آسیب جدی ببیند.

برای تعمیر کردن این مشکل لازم است که از تعمیرکار یخچال فریزر یا نمایندگی شرکت ویرپول کمک بگیرید تا موتور یخچال فریزر شما تعویض کند یا آن را تعمیر کند.

سر و صدای زیاد یخچال فریزر ویرپول

دلایل زیادی وجود دارد که یخچال فریزر سر و صدای زیادی را برای شما ایجاد می کند. در برخی از مواقع ممکن است که صدای کارکرد خود یخچال فریزر باشد و در برخی از مواقع مشکلی به وجود آمده باشد که باعث این سر و صدا شود.

ممکن است صدای به وجود آمده برای فن اوپراتور یخچال فریزر باشد. ممکن است که فن اوپراتور شما خشک یا فرسوده شده باشد. سرویس نکردن دوره ای یخچال فریزر عدم رسیدگی مناسب به یخچال فریزر و در آخر فرسودگی فن به مرور زمان باعث خشک شدن فیلتر شود که معمولا شما می توانید با روغن کاری کردن فن این مشکل بر طرف می شود. همچنین ممکن است به دلیل برفک زدن پشت اواپراتور یخچال فریزر، فن اوپراتور به برفک گیر می کند و باعث سر و صدای زیاد می شود.

ولی این تنها دلیلی نیست که ممکن است باعث سر و صدای زیاد یخچال فریزر شما بشود دلایل دیگری که ممکن است باعث سر و صدای زیاد یخچال فریزر بشود:

برفک زدن یخچال فریزر

قطعات یخچال فریزر به هم دیگر ربط دارد زیرا هر کدام از آن ها نقشی مهمی در فرایند تولید سرما یا چرخه های دیگر یخچال فریزر دارند که اگر آن ها نباشد یا مشکلی برای آنها پیش بیاید نه تنها آن چرخه را متوقف می کنند حتی ممکن است به قطعات دیگر یخچال فریزر آسیب بزند برای مثال زمانی که لاستیک درب یخچال فریزر خشک شود گرمایی داخل یخچال فریزر می شود و باعث می شود که موتور سرمای بیشتری برای حفاظت از مواد غذایی تولید کند که به مرور زمان موتور یخچال فریزر آسیب جدی ببیند.

یکی از مشکلات ساده ای که ممکن است برای یخچال فریزر ایجاد شود برفک زدن یخچال فریزر است. برفک زدن یخچال فریزر به طور کلی به سرمایش یخچال فریزر ربط دارد و به این معنا است که گرما وارد یخچال فریزر می شود و سرمای زیادی وارد یخچال فریزر می شود به طور کلی برفک زمانی که هوای گرم یا مرطوب خارج یا اطراف یخچال فریزر وارد آن می شود با هوای سرد داخل یخچال فریزر واکنش نشان می دهد و بعد از ایجاد میعان برفک تشکیل می شود.

برای بررسی و حل این مشکل ابتدا بررسی کنید که لاستیک دور درب یخچال فریزر خشک یا پوسیده نشده باشد در صورت خشک شدن یا پوسیده شدن آن ها همان طور که گفته شد هوای گرم وارد یخچال فریزر می شود اگر به هر دلیل درب یخچال فریزر باز بماند هوای گرم وارد یخچال فریزر می شود از طرفی باید این را در نظر بگیرید ممکن است درزی در یخچال فریزر وجود داشته باشد و باعث مشکل شود.

همچنین اگر برفک ها به صورت سطحی و کم در همه جای یخچال فریزر پخش شده بودند سرمایش یخچال فریز شما مشکل دارد. برای رفع برفک ها ابتدا درب یخچال فریزر را تعمیر کنید و سرمایش یخچال را کنترل کنید سپس فریزر را به مدت چند ساعت خاموش کرده و مواد غذایی را از آن خارج کنید. آب جوش درون یخچال فریزر قرار دهید تا تمامی برفک های درون یخچال فریزر را از بین ببرد.

روشن نشدن یخچال فریزر

روشن نشدن یخچال فریزر می تواند آسیب جدی به موا غذایی شما وارد کند از آنجایی که یخچال فریزر دراین موقعیت سرمایی تولید نمی کند، نمی تواند به خوبی وظیفه خود که حفاظت از مواد غذایی را انجام دهد. به مرور زمان مواد غذایی گرم می شود و عمر مواد غذایی کاهش می یابد و در عرض چندین روز مواد غذایی داخل یخچال فریزر شما از بین می رود و هزینه بسیار زیادی را برای شما ایجاد می کند.

دلایل مختلفی می تواند باعث این مشکل شود. از ایرادهای بسیار کوچکی که نیاز به تخصص خاصی ندارد تا دلایلی که نیازمند تعمیرکاران نمایندگی یخچال فریزر ویرپول است. برای رفع مشکل بهتر است همه موارد زیر را بررسی کنید:

قطعی فیوز برق: ساده ترین موردی که باید بررسی کنید این است که پریز برق یخچال فریزر و دو شاخی آن مشکلی نداشته باشد و برق به یخچال فریزر شما برسد.
برد الکترونیکی: برد کنترلی قطعه ای گران و مهم است که وظیفه کنترل سیستم دیفراست و موتور یخچال فریزر که کار اصلی یخچال فریزر یعنی کنترل و تولید سرما را به عهده دارند به عهده دارد به احتمال زیاد مشکلی ساده ای برای ممکن است به وجود آمده باشد که باید آن را با نمایندگی شرکت ویرپول به اشتراک بگذارید تا مشکل بررسی و حل کنند.
سنسور دما: سنسور دما طبق دمایی که شما به آن می دهید موتور و فن های اوپراتور را روش می کند تا سرما مورد نیاز را تولید کند و بعد از آن آن ها را خاموش می کند زمانی که برای این قطعه مشکلی پیش بیاید یخچال یک سره کار می کند یا اصلا کار نمی کند.

راه های پیشگیری از مشکلات یخچال فریزر

پیشگیری بهتر از درمان است مواردی که در ادامه گفته می شود همه را رعایت کنید تا یخچال فریزر شما آسیب جدی نبیند تا نیازی به تعمیرکار نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تعمیر یخچال زیرووات

تعمیر یخچال قدیمی

10نکته که قبل از تعمیر یخچال باید بدانید.

سوالات متداول

چگونه برفک ایجاد می شود؟

زمانی که هوای گرم یا مرطوب اطراف یخچال فریزر از درب ورودی یا درز دیگر یخچال فریزر وارد آن شود با سرمای داخل فریزر واکنش نشان داده و میعان می شود پس از آن برفک در یخچال فریزر ایجاد می شود گاهی مواقع نیز سرمای یخچال فریزر بیش از حد است.

برد الکترونیکی چیست؟

برد الکترونیکی موتور و سیستم دیفراست را کنترل کرده و همچنین دمای یخچال فریزر را نیز زیر نظر می گیرد تا مشکلی پیش نیاید.

چرا لاستیک درب یخچال خشک می شود؟

لاستیک های درب به دلیل جنس خود بعد از گذشت مدت زمانی ( چند ماه ) خشک شده و می پوسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.