تعمیر یخچال در ولنجک

یخچال فریزرساید بای ساید شما از هربرندی و هر مدلی که باشد برای تیم تخصصی ما فرقی ندارد و تعمیر کاران مجرب ما آماده تعمیرات یخچال فریزرساید بای ساید شما در ولنجک ،با تعهدات کامل می باشد.

شرکت قائم سرویس نمایندگی تعمیرات تخصصی انواع یخچال فریزر با هر برندی و هرمدلی،آماده ارائه خدمات تعمیرات،نصب مجدد، تعویض تخصصی موتور،شارژگاز یخچال، تعویض فیلتر  و البته تعمیر تخصصی ساید بای ساید می باشد. تیم تخصصی ما برای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر خود محدوده خدمات خود را در ولنجک گسترش داده و تمام خیابان های این منطقه که از شرق با خیابان الف ومیدان الف و از جنوب با خیابان مقدس اردبیلی ،خیابان فضل الله،خیابان یمن،میدان شهید شهریاری وبلوار دانشجو وخیابان پسیان و از خیابان سیزدهم ولنجک تا سر آصف و خیابان های زعفرانیه،اوین،محمودیه،درکه،خدمات تخصصی تعمیرات خود را با اعزام تعمیرکار متخصص و مجرب پوشش می دهد.

تیم تخصصی شرکت قائم سرویس با سالها تجربه در زمینه تعمیرات یخچال با داشتن کادری مجرب و دوره دیده و داشتن ابزارهای کاملا حرفه ای و تخصصی، با اعزام سرویس کار درمحل و درمقابل مشتری کار تعمیر دستگاه شما را انجام می دهند و پس از اینکه شما با شرکت ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کردید سرویس کار ما در کوتاهترین زمان باشما تماس گرفته و با هماهنگی زمانی که شما می خواهید جهت تعمیر دستگاه شما در محل شما درولنجک حضور پیدا می کنند .در صورت نیاز به تعویض قطعه حتما از قطعات اورجینال استفاده می کنند وبا ارائه فاکتور وگارانتی 180 روزه قطعات تعویض شده کار خود را تضمین می کنند.

خدمات شبانه روزی تعمیر یخچال

تعمیرات ساید بای ساید

عیب یابی یخچال فریزرساید بای ساید ال جی،سامسونگ و سایر برندها

زمانی که دستگاه شما به درستی کار نمی کند و عملکرد یخچال دچار مشکل شده است ممکن است که مشکل دستگاه شما خیلی جدی نباشد که نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد،گاهی شما فقط کافی است کمی زمان صرف کنید و خودتان مشکل دستگاه خود را حل کنید، شما می توانید با مطالعه و مراجعه به دیگر مقاله های اختصاصی شرکت قائم سرویس اطلاعات خود را افزایش داده و خودتان عیب یخچال خود را پیدا کنید. اساس کار یخچال های مختلف یکسان است و با اندکی تفاوت، نحوه عیب یایی آنان تقریبا یکسان می باشد شما با مطالعه مقالات ما و کسب اطلاعات موجود می توانید به عیب یابی یخچال خود با هر برند خارجی از جمله ال جی،دوو،سامسونگ،بوش، جنرال الکتریک،هایسنس و برندهای ایرانی مثل الکترواستیل، یخساران، امرسان بپردازید. البته دقت کنید که مطالب حاضر تنها راهکارهایی را به شما پیشنهاد می دهد ولی همانطور که خودتان نیز می دانید در بیشتر موارد، به دلیل حساس بودن و تخصصی شدن عیب یخچال، باید از یک متخصص ماهر و آموزش دیده کمک بخواهید. تیم تخصصی شرکت قائم سرویس در ولنجک به طور کاملا تخصصی تعمیرات دستگاه شما را از هربرندی و هر مدلی ،در کوتاهترین زمان انجام می دهد. در ادامه یکسری ایراد و عیب های رایج را برای شما عنوان می کنیم.

در ادامه درمورد بعضی از این مشکلات رایج توضیحاتی می دهیم.

به چه علتی یخچال روشن نمی شود؟

اگر یخچال شما روشن نشود به طور حتم دردسر برزگی را تجربه خواهید کرد،البته نگران نشوید شاید این مشکل به خاطر یک ایراد ساده باشد وبه قطع شدن کابل برق یخچال باشد،در ابتدا بهتر است کابل برق ودوشاخه برق یخچال وهمین طور جعبه تقسیم وفیوزهای منزل را بررسی کنید .ودر مرحله بعد به بررسی رله استارت،خازن واورلود،یخچال بپردازید که با تعویض آن مشکل دستگاه شما رفع می شود.

به چه علتی یخچال خاموش می شود؟

این خاموشی چیزی نیست که شما انتظار آن را داشته باشید ،برای بررسی این مورد نیز مانند مورد قبلی جریان برق دستگاه را بررسی کنید در این حالت صفحه نمایش  ولامپ یخچال خاموش می باشد .گاهی هم به علت نوسان جریان وافزایش بار جریان برق ،فیوز می پرد،پس بهتراست جعبه فیوز را بررسی کنید ودر مرحله بعدی ترموستات یخچال را بررسی کنید .معمولا خرابی این قطعه مشکلات زیادی را برای دستگاه شما ایجاد می کند ،این قطعه وظیفه کنترل وتنظیم دمای دستگاه را انجام می دهد ،وجود هر ایراد وعیبی در این قطعه می تواند باعث خاموش شدن دستگاه وجلوگیری از استارت مجد د در دستگاه بشود علاوه براین قطعه خرابی وایراد در برد کنترلی یخچال،کمپرسور واورلود کمپرسور نیز در بروز این مشکل موثر هستند .شما برای رفع این مشکل می توانید از تعمیر کاران حرفه ای ما در ولنجک کمک بخواهید .

به چه علتی یخچال خاموش نمی شود؟

یکی دیگر از مشکلات رایج یخچال ها صرف نظر از برند آن یکسره کار کردن دستگاه واتومات نکردن آن می باشد ،که بهتر است ابتدا مواردی را بررسی کنید اینکه دستگاه شما در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب است یا خیرو دمای اطراف یخچال تا چه حدی گرم است واینکه درب یخچال را زیاد وبسته می کنید یا خیر ،در گام بعدی لاستیک دور درب یخچال را بررسی کنید و در مرحله بعد تایمر وهیتر دیفراست را بررسی کنید ،به هرعلتی اگر نتواستید به بررسی این دلایل بپردازید تیم تخصصی تعمیرات ما در ولنجک در کنار شماست تا به یاری شما بشتابد.

چرا یخچال خنک نمی کند؟

در واقع سرد نکردن وخنک نکردن یخچال یک مشکل جدی برای دستگاه شما است،در این حالت یخچال کار می کند ولی قادر نیست به دمای مورد نظر برسد ودر نتیجه فضای داخلی یخچال خنک نمی شود ویخچال گرم است.ایراد درب یخچال ،خرابی لاستیک درب یخچال،مقدار زیاد مواد غذایی موجود در یخچال که این امر باعث می شودگردش هوا در  یخچال به درستی صورت نگیرد و باید این مورد بررسی بشود ،البته خرابی قطعاتی همچون کمپرسور ورله کمپرسور هم می تواند از دلایل بروز این مشکل باشد .البته خنک نکردن ساید بای ساید شما در قسمت یخچال یا فریزر میتواند به علت وجود برفک در در اواپراتور،نشت گاز ،خرابی کمپرسور،خرابی فن،خرابی سنسور یا ترموفیوز یا مواردی از این دست باشد که نیاز به بررسی توسط تعمیر کار متخصص وحرفه ای شرکت قائم سرویس در ولنجک را دارد .

چرا یخچال برفک میزند؟

که می تواند به علت خرابی قطعاتی مثل المنت،سنسور ،ترمودیسک،ترموفیوز،تایمر دیفراست یا برد الکترونیک باشد و همچنین در یخچال  زیاد باز وبسته می شود و زمان باز بودن درب یخچال باعث برفک زدن میشود.خرابی لاستیک دور درب یخچال،محلی که یخچال خود را در آنجا قرار داده اید بسیار اهمییت دارد به طور مثال اگر کنار آبگرمکن ،اجاق گاز،سماوروبه طور کلی محیط گرم قرر بگیرد به دلیل تولید رطوبت وگرما ،در صورت باز کردن درب یخچال هوای گرم ومرطوب وارد یخچال شده ایجاد برفک می کند وهمین غذای گرم را نیز داخل یخچال نگذارید وآخرین دلیل به انسداد لوله های اواپراتور و کندانسور اشاره کرد. البته در ادامه راه هایی را به شما پیشنهاد می کنیم که از برفک زدن یخچال ساید بای ساید و یا هر یخچالی جلوگیری کرده وعمر مفید یخچال و قطعات آن را بیشتر کنید.

  1. از باز و بسته کردن بیش از حد در یخچال پرهیز کنید.
  2. زمان نصب یخچال از فاصله آن با دیوار مطمئن بشوید باید 15 تا 20 سانت با دیوار فاصله داشته باشد تا هوای کافی برای خنک شدن کندانسور وکمپرسور وجود داشته باشد .
  3. دریچه هوا و دمپر را بررسی کنید تا از کارکرد درست آن مطمئن بشوید، در صورت یخ زدن هواکش ،مسدود شده و باعث برفک در فریزر میشود.
  4. در هنگام بسته بندی مواد غذایی هوای موجود در بسته هارا کامل بگیرید چون وجود هوا باعث رطوبت و برفک میشود.
  5. از قرار گرفتن درست کشوهای فریزر اطمینان حاصل کنید که مانع بسته شدن درست در نشود.
  6. لاستیک دور درب یخچال را بررسی کنید و از سالم بودن آن مطمئن بشوید.
  7. دمای فریزر را درست تنظیم کنید، چون دمای پایین باعث برفک می شود.شما با رعایت این نکات ساده می توانید عمر دستگاه خود را افزایش داده ،شما می توانید ازتیم ما  در ولنجک برای بررسی این موارد وحتی سرویس دستگاه خود کمک بخواهید.

چرا یخچال بوی بد می دهد؟

این مشکلی است که خیلی از افراد با آن روبه رو هستند. رعایت نکردن مواردی ساده باعث ایجاد این مشکل میشود، گذاشتن مواد غذایی در ظرف بدون درب داخل یخچال، یخچال رابرای مدت طولانی تمیز نکنیم ویاخرابی لاستیک دوردرب یخچال، اما برای از بین بردن این بوی نامطبوع لازم  کارهای را انجام دهید ابتدا دستگاه را از برق بکشید سپس آن را خالی کنید وبعد کامل داخل یخچال را با یک شوینده ی ملایم بشویید وکشوها ،طبقات را جدا ،تمیز کنید وکامل خشک کنید ومی توانید برای ازبین بردن کامل بوی نامطبوع از بوگیر، دانه قهوه استفاده کنید.

چرا لامپ یخچال روشن نمی شود؟

یکی از مشکلات رایج و متداول یخچال فریزر روشن نشدن لامپ آن می باشد. اگر این مسئله حل نشد حتما با نمایندگی مجاز مرکزی قائم سرویس در ولنجک تماس بگیرید .

خراب شدن سیم های اتصال را نیز چک کنید .

قبل از تعویض لامپ آن را امتحان کنید .

ممکن است سوکت های اتصال لامپ خراب شده باشد.

در صورت قدیمی بودن دستگاه احتمالا عمر لامپ تمام شده است.

علت یخ زدن داخل یخچال چیست؟

مهم ترین چیزی که در این مورد بررسی می شود تنظیمات دمای تر موستات یخچال می باشد.

گرد وغبار ،آلودگی روی کویل های کندانسور هم میتواند علت یخزدن مواد غذایی داخل یخچال باشد.

گاهی هم قرار گرفتن ظروف غذا درمقابل فن خروجی وهوای مستقیم به آن موجب یخ زدن مواد غذایی می شود.

البته خرابی برد هم یکی از موارد مهمی است که باید بررسی بشود .این نیاز به تعمیر کار حرفه ای ومتخصص دارد،تعمیر گاه مجاز مرکزی قائم سرویس در ولنجک ،با اعزام نیروی متخصص به آدرس شما با تشخیص انیکه برد نیاز به تعمیر دارد یا تعویض مشکل شمارا را حل می نماید.البته باتوجه به اینکه تعویض برد هزینه  زیادی دارد تلاش تیم ما این است تا جایی که امکان دارد برد را تعمیر کنند که این کار توسط مهندس شرکت انجام میگیرد.

چه کارهای میتوانیم انجام بدهیم که یخچال فریزر ساید بای ساید یا هر یخچالی که داریم کمتر به تعمیرات نیاز پیدا کند؟

در هنگام خریدن یخچال حتما به میزان مصرف انرژی آن دقت کنیم .

حتما برای جلوگیری از خرابی یخچال به علت نوسانات برق از محافظ برق برای آن استفاده کنیم.

وقتی یخچال دچار یخ زدگی وبرفک شده ،بلافاصله آنرا به طور دستی آب کنیم.

اگر هم دستگاه ما خودش عمل برفک زدایی را انجام می دهد ،اما یخ ها آب نشده بهتر است یخ زدایی را بررسی کنیم.

به محیطی که یخچال را درآنجا قرار می دهید دقت داشته باشید که کنار اجاق گاز ،سماور ودر نهایت جای گرمی نباشد وفاصله ی حداقل 15 سانت با دیوار را رعایت کنید.

مواد غذایی گرم را داخل یخچال نگذارید ،از گذاشتن غذا در ظروف باز خودداری کنید ،حتما هر مواد غذایی که داخل یخچال می گذارید در داخل ظروف در بسته باشد .

زمان تمیز کردن یخچال آن را از برق بکشید وحتما درهنگام تمیز کردن آن ،پشت دستگاه راهم تمیز کنید .

زمانیکه قصد سفر دارید بهتر است ترموستات یخچال را روی درجه های پایین تر تنظیم کنید.

سوالات متداول در مورد خرابی یخچال فریزر که ممکن است برای شما پیش بیایید را از ما بپرسید ما پاسخگویی شما هستیم.

سوالات متداول

چرا یخچال فریزر به خوبی سرد نمی کند؟

دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد:

خرابی ترموستات، نشت گاز،کمپرسور، لاستیک درب، خرابی فن

چرا آبریز ساید قطع شده است؟

شیر برقی خراب شده یا فیلتر آب مسدود شده است.

چرا بدنه یخچال برق دارد؟

سیم کشی داخل یخچال خراب شده است یا ترموستات ، موتور و لامپ درون یخچال دچار اتصال بدنه شده است.

چرا موتور یخچال کم کار میکند و سرمای یخچال کم شده است؟

درجه یخچال به خوبی تنظیم نشده است و یا ترموستات به خوبی تنظیم نشده است.

چرا موتور یخچال روشن نمی شود؟

رله استارت یا موتور خراب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.