تعمیر یخچال بوش به چه صورت است؟

در زندگی مدرن این روزها ، ما تمایل به استفاده از لوازم خانگی مانند یخچال داریم تا بتوانیم غذا را به سالم نگه داریم. بوش یکی از تولید کنندگان برتر بریتانیا است که از سال 1932 ، محصولات با کیفیت بالا تولید می کند.

با داشتن انبارقطعات کامل و داشتن جایگزین برای همه قطعات دستگاه های شستشوی بوش، یخچال و فریزر، فر، ماشین ظرفشویی و غیره، مهندسین ما قادربه انجام خدمات وتعمیرات درسراسر کشورهستند.همکاران ما می توانند برای انجام تعمیرات به طورمستقیم و با توجه به تناسب برنامه و زمان شما، به منزلتان مراجعه کنند و در تمام طول کار ایمنی و استاندارد های لازم را رعایت کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات تمام محصولات بوش ، می توانید با تیم تعمیرگاه قائم و در همین لحظه تماس حاصل فرمایید.
• برخی از مشکلات پدید آمده برای یخچال و فریزرها !
مشکلاتی از قبیل سرمای بیش از حد یخچال ها و همچنین کار کردن بسیار سریع موتور از مشکلات بسیار جدی نیستند. یخچال و فریزر یکی از مهمترین لوازم خانگی شماست. اطمینان از حفظ و نگهداری مواد غذایی برای داشتن مواد سالم در خانه شما ، بسیارحیاتی است .اجزای بسیار زیادی در یخچال ها وجود دارد که می تواند خراب شود.
1. موتور یخچال شما بیش از حد کار می کند.
یخچالی که به طور مداوم کارمی کند ، نه تنها پر سر و صدا است، بلکه می تواند هزینه. برق شما را نیز افزایش دهد . یخچال و فریزر در حال حاضر یکی از قدرتمند ترین لوازم خانگی است .
یکی از شایع ترین علت این اتفاق برای یخچال و فریزر این است که محیط شما دارای گرد و خاکی زیادی است که می تواند از موها و پرزهای حیوان خانگی شما باشد و یا گرد و غبار داخل هوا که در اطراف کویل کندانسوریخچال شما را احاطه کرده است.
برای رفع این مشکل ، اول برق متصل به یخچال و فریزررا قطع کنید. برای اکثر یخچال و فریزر، کویل کندانسور در پایین قرار دارد و به طورمعمول در جلو یا عقب دیده می شود اما برخی از مدل های جدید دارای کویل داخلی هستند.
استفاده از جاروبرقی برای برداشتن گرد و خاک های بزرگتر بسیار خوب است. اما اگر بسیاری از گرد و خاک ها باز هم باقی ماند.می توانید از یک پارچه تمیز استفاده کنید تا خاک های باقی مانده را به آرامی بردارید.
2. نشت آب از یخچال و فریزر
خالی شدن آب در زیر یخچال شما هیچ نشانه خوبی نیست، اما این نیز یک اتفاق معمولی است و معمولا به راحتی قابل حل است. تخلیه ناقص یخ زدگی ها یکی از شایع ترین علل نشت آب است.
ابتدا سعی کنید ، گرفتگی و یخ زدگی های داخل یخچال – فریزر را با آب گرم بر طرف کنید.حتی باز نگهداشتن طولانی مدت درب فریزر می تواند منجر به تولید رطوبت بیشتر در فریزر شود.
یک مشاور و کارشناس یخچال و فریزر و تعمیرات می تواند مواردی مانند : خنک شدن ضعیف یخچال و فریزر ، وجود سر و صدای زیاد از یخچال و انجماد ناخواسته مواد غذایی را رفع کند. تعمیرات یخچال و فریزر در تعمیرگاه قائم شامل : بررسی قدرت، کویل کندانسور و سایر قطعات خارج از سیستم گارانتی شده ی یخچال و فریزر شما می شود.
تعمیرگاه قائم سرویس از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد . دفترمرکزی ما در خیابان هروی واقع شده است . ما با داشتن شعبه های مختلف در سراسر تهران ، توانسته ایم در کمتر از یک ساعت نیروهای خود را جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر شما اعزام کنیم .تعمیرگاه قائم توانسته است ، کارشناسان متخصص ، کارآزموده و با تجربه در زمینه تعمیر و پشتیبانی وسایل برقی را گرد هم جمع آورد و بتواند تحسین مشتریان را با ارائه کار حرفه ای و خوب برانگیزد .
تماس با ما
آدرس: میدان ملت، مجیدیه شمالی، کوچه صالحی پلاک 19
ایمیل: info [ at ] ghaemservice.com
تلفن:
22300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.