تعویض کردن فیلتر یخچال های آمریکایی به چه صورت است ؟

وجود فیلتردر یخچال ها ، گزینه ای تازه در یخچال های ساید بای ساید می باشد ، تولید کننده ها در سرتاسر جهان با ایجاد این گزینه ، توانسته اند طرفداران و فروش خود را افزایش دهند. دلایل مختلفی برای تعویض فیلتر یخچال ها وجود دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

1. حذف نیترات موجود در آب
2. از بین بردن باکتری های موجود در آب
3. اضافه کردن املاح معدنی با مقیاس مناسب به آب
سوال های زیادی ذهن مشتریان را برای تعویض فیلتر به خود مشغول می کند از جمله :
• میزان رسوب و املاح آب درون یخچال چقدر است؟
• چه نوع فیلتری را باید برای یخچال خود انتخاب کنند؟
• چه کسانی می توانند این فیلتر را به درستی نصب و تعویض کنند ؟
همان طور که می دانیم رنگ فیلتر موجود در یخچال ها دارای سه رنگ می باشد ، هر کدام از این رنگ ها دارای یک مفهوم خاص است و مشتری باید با دیدن هر رنگ نتیجه گیری خاصی را بگیرید. برای مثال اگر رنگ فیلتر شما قرمز شد یعنی زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است .
• تعویض فیلتر یخچال جنرال اکتریک :
یخچال های ساید بای ساید ، جنرال الکتریک General Electric معمولا دارای فضای زیادی برای نگهداری غذا ها ، خوراکی ها و … هستند و شما می تواتید حجم بالایی از خوراکی ها را برای مدت طولانی درون آن ذخیره کنید بدون آنکه خراب شوند و این امکان را فراهم می کند تا حجم زیادی از مواد غذایی را داخل آن قرار دهید . این یخچال ها بدون برفک هستند و به همین دلیل شما بوی بدی را از درون آنها استشمام نمی کنید. شیشه های این یخچال ها نشکن است و مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد و به راحتی می توانید آن را تمیز کنید.
این یخچال ها دارای محفظه ای جداگانه در پایین خود هستند که شما می توانید دمای این قسمت را خودتان تعیین کنید . در روی درب این یخچال ها ، شیرهای خاصی تعبیه شده است که به کاربر اجازه می دهد بدون باز کردن در یخچال بتواند از آب سرد و یا از تکه های یخ ، استفاده کند.
یکی از بیشترین نارضایتی هایی که مشتریان بعد از استفاده از این یخچال ها مشاهده می کنند ، عدم سرما سازی این یخچال می باشد که در نتیجه آن شاهد خرابی مواد غذایی درون یخچال خواهیم بود.
بسیاری از متخصصان در حوزه تعمیر و خدمات پس از فروش این یخچال ، علت بیشتر این خرابی را کم و زیاد شدن های مداوم جریان برق و همچنین عدم سرویس به موقع دستگاه می دانند که سبب بروز این آسیب ها خواهد شد. همچنین این یخچال ها به دلیل وجود لوله های مخصوص آب سرد ، نیازمند تعویض کردن فیلتر آب درون خود می باشند.
سایر برندهای آمریکایی معتبر که به تولید یخچال ساید بای ساید پرداخته اند ، بعد از مدتی از زمان استفاده از آنها ، نیاز به تعویض فیلترهای موجود در خود را دارند تا دستگاه آب سرد کن و یخ ساز آنها بتواند به درستی کار کند.
شما عزیزان برای تعویض فیلتر یخچال های آمریکایی مانند ( جنرال الکتریک ، ویستینگ هاوس ، ویرپول ، آدمیرال ، هات پوینت ، فریجیدر ، کلویناتور ، ماژیک شف ، می تگ ) خود می توانید با همکاران ما در تعمیرگاه قائم سرویس تما س حاصل فرمایید تا در اسرع وقت بتوانیم نیروی ماهر و حرفه ای را به محل شما اعزام کنیم.
22300020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.