تعمیر ساید بای ساید

وقتی دقت می کنیم به این نکته پی می بریم که نبودن هر کدام از وسایل برقی و الکترونیکی جدید  می تواند زندگی امروزی رو دچار چالش بکند، البته نبودن یخچال مهم ترین آنهاست، یخچال برای نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی و دارو بسیار مهم است که امروزه پیشرفت فراوانی داشته است و در انواع و مدل های زیادی با برندهای متفاوتی در بازار موجود می باشد ولی از ابتدا اختراع یخچال تا رسیدن به این مرحله کلی راه پیموده است تا به این کامل بودن برسد.

یخچال چیست؟

دستگاهی است که از یک وسیله سرد کننده به همراه عا یق حرارتی و طی مراحلی برای انتقال گرما از داخل دستگاه به بیرون تشکیل شده است که از آن برای نگهداری مواد غذایی که در دمای معمولی فاسد می شود یا داروهایی که باید در جای خنک نگهداری بشود، استفاده می شود.

 

یخچال ساید بای ساید

در گذشته چگونه مواد غذایی نگهداری می شد؟

در گذشته قبل از اختراع یخچال مردم برای تازه نگه داشتن مواد غذایی از چشمه ها، چاه ها و غارهای زیرزمینی استفاده می کردند، بهتر است بدانید دانشمند بزرگ و نامدار ایرانی ابن سینا در قرن 11 میلادی مبرد را اختراع کرد و قدم مهمی در اختراع یخچال برداشت که پایه ساخت یخچال شد.

اولین یخچال در جهان

اولین یخچال در جهان توسط ویلیام کولین در سال 1748 میلای در دانشگاه گلاسو پرده برداری شد. این یخچال عملکرد بسیار ساده ای داشت که خودش دلیلی شد که دانشمندان دیگر وارد این حیطه بشوند و چند سال بعد دانشمند آمریکایی به نام الیور ایوانس یخچالی ساخت که از نوع قبلی بسیار پیشرفته تر بود و به همین خاطر او را پدر یخچال فشرده می دانند. ولی هنوز یخچالی که فرایند کلی را انجام دهد ساخته نشده بود که سرانجام دانشمند آمریکایی دیگری به نام ژاکوب برکینز با ایجاد تغییرهایی در یخچال های اولیه توانست اولین یخچال جهان را تولید کند و جان گوری نیز کسی بود که اولین یخچال مکانیکی را اختراع کرد که در سال 1841 این یخچال با تولید یخ برای بیمارانی که تب زرد داشتند استفاده می شد و به آنان کمک می کرد. در سال 1385 اولین یخچالی تولید شد که قادر بود روزانه یک تن یخ تولید کند و به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز به روز این دستگاه تحولات زیادی کرد به حدی که در بازار امروز تعداد زیادی برندهای مختلف و مدل های متفاوت دیده می شود.

ریشه های باستانی یخچال

ایرانیان اولین کسانی بودند که با استفاده از انبارهای ذخیره سازی زیرزمینی نوعی از یخچال را ابداع کردند که به صورت یک سازه بزرگ گنبدی با دیوارهای ضخیم و مجهز به بادگیر، همراه با آبراهه و قنات، حوضچه تولید یخ و مخزن یخ بود از جمله میتوان به یخچال خشتی میبد یزد و یخچال خشتی مویدی کرمان، اشاره کرد که از بزرگترین یخچال های جهان است.

ورود یخچال در ایران در چه زمانی رخ داد؟

حدود 45 سال بعد از تولید اولین یخچالهای خانگی در جهان در سال 1339 شمسی که برابر بود با 1960 میلادی، وزرات صنعت اولین یخچال را وارد ایران کرد. تقربیا 4 سال بعد یعنی در سال 1343، نخستین خط تولید یخچال در ایران توسط شرکت فیلور راه اندازی شد. این شرکت در ابتدا قطعات یخچال و فریرز را از شرکت های فیلکوآمریکا و هوور انگلیس وارد و مونتاژ می کرد تا در بازار فروش عرضه کند.

حالا که این دستگاه مورد استفاده روزمره قرار گرفته و نقش بسیار مهمی در زندگی بشر امروزی دارد، ممکن است دچار معایب و اشکالاتی بشود در ادامه به انواع مدل ها و برندها و اجزای تشکیل دهنده یخچال می پردازیم و سپس معایب آن و نحوه تشخیص و رفع معایب می پردازیم.

وجود قطعه های زیر برای درست کارکردن و عمل کرد درست یخچال بسیار مهم است و درصورت نبودن هریک از آنان عملکرد یخچال بهم می خورد و کار نخواهد کرد. هر یک از این قطعات عملکرد خاص خودش را دارد ولی در نهایت همه آنها در جهت تحقق هدف مهم یعنی تولید سرمای لازم برای جلوگیری از خراب شدن مواد غذایی عمل می کنند. یکی از بهترین راه ها برای تشخیص ایراد و معایب یخچال، آشنا شدن با قطعات و عملکرد آنان است.

انواع قطعات یخچال

کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، ترموستات، گاز یخچال، لوله مویی، رله استارت، رله اورلود، هیتر المنت، ترمودیسک، فیلتر درایور…

 

تعمیر ساید بای ساید

 

در واقع همان موتور یخچال است که برای یخچال خانگی دارای دو بخش مکانیکی و الکترونیکی می شود که هر دوی آن ها درون جعبه فولادی قرار می گیرند قسمت الکتریکی یک موتور ازنوع آسنکرون است که وظیفه آن به حرکت در آوردن قسمت های مکانیکی است. قسمت مکانیکی کمپرسور در یخچال های خانگی شامل سیلندر است که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید که حرکت رفت و برگشت پیستون باعث ایجاد شدن حالت مکش و دمیدن می شود که برای خنک سازی مهم و الزامی است. وظیفه این قطعه فشرده کردن گاز مبرد موجود در لوله های اواپراتور به جهت ایجاد سرما در کابین یخچال است. کمپرسور انواع مختلفی دارد.

کمپرسور پیستونی، کمپرسور دورانی،کمپرسور مارپیجی و در نهایت کمپرسور اینورتری

لوله های پیچ در پیچی هستند که در پشت یخچال قرار دارند و البته مدل های دیگری هم هستند که به شکل متراکم بوده و درکنار کمپرسور قرار دارند. کندانسور به موتور وصل است گاز را با فشار و دمای بالا دریافت می کند  و وظیفه دارد آن را خنک کند. در واقع در این بخش گاز به مایع تبدیل می شود، اگر کندانسور درست عمل نکند گاز مبرد به میزانی که باید سرد نخواهد شد و در نتیجه یخچال خنک نمی شود. نحوه طراحی این لوله ها به شکلی است که گاز مبرد بتواند به راحتی در آن جریان پیدا کند. لوله های کندانسور بهتر است به طور مرتب تمیز شود چون گرد و خاک روی آن را می گیرد و جریان هوا به خوبی عبور نخواهد کرد و در نتیجه یخچال خنک نمی کند بهتر است برای جلوگیری از این مشکل با استفاده از جارو برقی و مسواک آن را به طور مرتب تمیز کنیم.

یکی از قطعات مهم یخچال، اواپراتور است که لوله های پیچ در پیچ است که در پشت یخچال قرار دارد که همان اواپراتور هستند که از جنس آلومینیوم ، یا فلزات با رسانندگی دمایی بالا هستند که در پشت یخچال قرار دارند و قابل مشاهده می باشد. شکل ظاهری اواپراتور مانند کندانسور است. این لوله ها سطوح انتقال حرارت هستند که در درون آن گاز مبرد است، اواپراتور هم مانند کندانسور به فرآیند خنک شدن گاز مبرد کمک می کند و با کمک فن اواپراتور به کابین دستگاه انتقال می دهد که گاز قبل از انتقال مایع است و پس از ورود به این لوله ها تبدیل به گاز می شود. باید مواظب باشیم این لوله ها یخ نزند و یا کثیف نشود چون باعث می شود عملکرد سردسازی یخچال دچار مشکل شود معمولا قرار دادن یخچال در جای نامناسب و گرم، بیش از حد در یخچال را باز و بسته کردن، خرابی لاستیک دور در یخچال،سبب برفک زدن لوله های اواپراتور می شود.

از مهم ترین اجزای یخچال می باشد که وظیفه تنظیم دما و روشن و خاموش کردن موتور یا همان کمپرسور را در زمان مورد نیاز به عهده دارد. در واقع وظیفه این قطعه ثابت نگه داشتن دمای داخل یخچال است. وقتی که دمای دستگاه به حد مطلوب برسد موتور یا همان کمپرسور توسط ترموستات خاموش می شود یا در زمانی که در یخچال را باز و بسته می کنیم یا غذایی گرم داخل آن بگذاریم ترموستات مجددا کمپرسور را روشن و دما را به حد مطلوب می رساند. این قطعه وظیفه مهمی در کاهش مصرف انرژی برق دارد و در نتیجه باعث طول عمر دستگاه می شود. خراب شدن این قطعه باعث از کار افتادن یخچال، خروج دستگاه از حالت اتومات، دمای یخچال را زیاد می کند و باعث یخ زدگی می شود.

فعالیت خنک شدن در یخچال معمولی تا پیشرفته با ترکیبی از چند گاز شیمیایی انجام می شود در واقع گاز یخچال باعث خنک شدن بخش های مختلف یخچال می شود. نوع گاز یخچال با توجه به مدل و طراحی یخچال شرکت تولید کننده و کارایی دستگاه متفاوت است. در هدایت کردن گاز یخچال بخش هایی از یخچال هم درگیر هستند که شامل کمپرسور، کندانسور، شیر فشارشکن و اواپراتور می باشد.گاز طبق یک استاندارد مشخصی از تمامی این قسمت ها عبور می کند.

یکی دیگر از قطعات یخچال لوله مویی است که همان شیر انبساط می باشد. لوله مویی در واقع لوله هایی بسیار باریک است که از جنس مس می باشد گاز مبرد که از کندانسور عبور کرده با همان دما و فشار وارد این لوله ها می شود و سپس از این قسمت با فشاری که به یک پنجم کاهش پیدا کرده و دمای آن پایین آمده وارد اواپراتور می شود و سبب کامل شدن فرایند خنک سازی یخچال می شود. در صورتی که این لوله مویی مسدود بشود گاز کاهش پیدا می کند که باعث فشار آمدن به موتور می شود و سرمای یخچال کاهش پیدا می کند که این جا برای رفع این مشکل باید گاز مبرد تخلیه و تعویض بشود و همچنین فیلتر خشک و لوله مویی  هم تعویض شود تا عملکرد یخچال درست شود.

وظیفه آن به کار انداختن سیم پیچ راه انداز برای روشن شدن کمپرسور است. رله استارت هشدار کاهش دمای یخچال را از ترموستات دریافت می کند و بعد از آن کمپرسور را برای تامین دمای مورد نیاز راه اندازی  می کند. یخچال به دمای نرمال باز می گردد. گرم شدن بیش از حد یخچال، تولید صدای کلیک از نشانه های خراب شدن رله استارت است.

وظیفه این قطعه محافظت از موتور وسیله برقی در برابر نوسانات الکتریکی است. در واقع از سوختن دستگاه جلوگیری می کند زمانی که سیم پیچ کمپرسور بیش از حد گرم شده باشد و یا جریان الکتریکی بیش از حد باشد، جریان برق ورودی به کمپرسور را قطع می کند و جلوی آسیب را می گیرد مهم ترین دلیل روشن نشدن یخچال خرابی اورلود است که برای بررسی و تست آن از اهم متر استفاده می شود و در صورت خرابی باید نوع اصلی آن را خریداری کنید.

در یخچال های نوفراست استفاده می شود. برفک در یخچال های با سیستم نوفراست در قسمت اواپراتور ایجاد می شود و اینجا وظیفه آب کردن برفک ها مربوط به هیتر المنت می شود. یخ زدن اواپراتور از علت های خرابی هیتر المنت است. از نظر شکل ظاهری شبیه به اواپراتور است و در نزدیکی آن قرار دارد تا برفک ایجاد شده را آب کند.

در یخچال های بدون برفک است. در واقع نوعی ترموستات حرارتی می باشد و وظیفه آن قطع و وصل جریان هیتر المنت است. این قطعه از یک دیسک فلزی و دو کنتا کت تشکیل شده و محل قرار گرفتن آن در نزدیکی هیتر المنت می باشد در دمای منفی 5 درجه کنتاکت های ترمودیسک به هم وصل شده و هیتر المنت برای برفک زدایی فعال می شود و در دمای مثبت 5 درجه این ارتباط قطع می شود و در واقع جریان هیتر المنت قطع می شود.

یک قطعه مهم در دستگاه است که از طریق جذب رطوبت اجزای داخلی یخچال جلوگیری از زنگ زدن، یخ زدگی و مسدود شدن مسیر گاز را موجب می شود. پس این قطعه از طریق جذب رطوبت، مواد اسیدی ،برفک زدگی باعث حفظ یخچال و قطعات آن می شود. یک راه ساده برای کسب اطمینان از درست بودن این قطعه، بررسی دمای لوله ورودی و خروجی است. وقتی دمای لوله خروجی کمتر باشد به این معنی است که فیلتر گرفته و باید تعویض بشود.

تا این جا ما سعی کردیم که تاریخچه مختصری از اختراع تا تولید یخچال های امروزی را در اختیار شما بگذاریم و به طور مختصر با اجزای تشکیل دهنده و مهم یخچال ها آشنا شدیم و حالا در ادامه مطالب بالا به معرفی مهم ترین برندهای یخچال فریزر و ساید بای ساید های خارجی و داخلی می پردازیم.

ساید بای ساید جنرال الکتریک

یکی از معروف ترین و بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی در دنیا و یکی از بهترین شرکت ها در امر تولید یخچال فریزرهای خانگی شرکت و کمپانی آمریکایی جنرال الکتریک است. ساید بای ساید این شرکت جزو بهترین یخچال های موجود در بازار ایران است ولی از قیمت بالایی برخودار می باشد. البته این قیمت بالا به خاطر ویژگی های خاص این برند است. مصرف انرژی اکثر ساید بای سایدهای جنرال الکتریک در رده مصرف A قرار دارند و سازگار با محیط زیست و در بلند مدت از نظر اقتصادی نیز به صرفه هستند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این برند بدون برفک بودن آن است و شما بدون دردسر و به راحتی می توانید قسمت فریزر را تمیز کنید و بدون برفک بودن آن مانع از ایجاد باکتری و بوی نامطبوع در یخچال شده است. قابلیت تنظیم کردن رطوبت باعث می شود که مواد غذایی تازگی خود را حفظ کنند. لامپ های ال ای دی به کار برده شده در یخچال و فریزر کم مصرف بوده و در مصرف انرژی به صرفه هستند در ضمن باعث زیبایی دستگاه شده و شما در طول شب به راحتی داخل یخچال را مشاهده می کنید. دستگاه دارای یخ ساز خودکار است و شما می توانید آب تصفیه شده و خنک از آبسرد کن دریافت و همچنین یخ های مکعبی و خرده شده از یخ ساز بگیرید. یکی دیگر از ویژگی های این برند هشدار باز ماندن در یخچال است. گاهی اوقات برای برداشتن مواد غذایی در یخچال را دقایق طولانی باز می گذاریم و این امر باعث می شود سرمای دستگاه هدر رود و این هشدار مانع از هدر رفتن سرما می شود. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه قفل کودک است که با فعال کردن آن مانع از خراب شدن دستگاه و همچنین ایمنی کودک خود می شوید. ساید بای ساید جنرال الکتریک مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتالی است که می توانید تنظیمات انجام شده را مشاهده کنید. این یخچال دارای طبقات شیشه ای نشکن و مقاوم در برابر ضربه است ولی بالاخره یخچال یک وسیله الکتریکی مصرفی بوده است و ممکن است به مرور زمان دچار معایب و اشکالاتی بشود و نیاز به تعمیر داشته باشد و چون دستگاه شما حساس می باشد بهتر است که برای تعمیر آن از تعمیرکاران ماهر و دوره دیده استفاده کنید که بتوانند عیب  و ایراد دستگاه شما را به درستی تشخیص بدهند و برای رفع آن اقدام درست انجام بدهند، چون تشخیص اشتباه و تعمیر اشتباه باعث آسیب جدی به دستگاه شما می شود. شرکت قائم سرویس با تعمیرکاران ماهر و دوره دیده خود در خدمت شما عزیزان است تا در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را در منزل خودتان حل کرده و اگر احتیاج به تعویض قطعه داشته باشید از قطعات اورجینال استفاده کرده و کار خود را گارانتی کرده و به شما فاکتور ارائه می دهد چون ما از کار خود مطمئن هستیم. معایبی که ممکن شما با آن مواجه شوید همچون ساید بای ساید صدا می دهد. یکسره کار می کند. لاستیک دور در خراب شده. موتور بیش از حد داغ شده. فریزر درست منجمد نمی کند. موتور دستگاه کار نمی کند. برد دستگاه دچار ایراد شده سنسور درست عمل نمی کند. در تمام موارد ذکر شده شما نیاز به تعمیر کار دارید.

 

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

ساید بای ساید بوش

دومین برندی که ما به شما پیشنهاد می کنیم بخرید  و از داشتن آن لذت برید یخچال ها و ساید بای ساید بوش می باشد بوش یک برند آلمانی است و قطعات به کار رفته در این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارد و یکی از دلایل خرید این برند امکانات آن می باشد. این برند امکانات منحصر به فردی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم. دارای زیباترین طراحی است فضای داخلی این یخچال به گونه ای است که نظم دهی به مواد غذایی به راحتی انجام می شود وقتی شما در یخچال را باز می کنید از این نظم و چیدمان لذت می برید. قابلیت دیگر آن در حالت عادی یخچال دارای دو در است ولی در مدل متنوع امروزی این ساید بای ساید درهای متعددی طراحی و تولید شده و دسترسی راحت را برای شما امکان پذیر کرده است. این یخچال ها مجهز به هوم بار هستند که بر روی در یخچال است و شما می توانید انواع بطری های خود را آنجا بگذارید و دیگر نیاز به باز کردن در یخچال ندارید و این خود باعث صرفه جویی انرژی می شود و همچنین مجهز به یخ ساز و آب سرد کن حرفه ای و اتومات است که مجهز به فیلترتصفیه آب هم می باشد. دارای تکنولوژی انجماد سریع و خنک سازی سریع می باشد. با داشتن این تکنولوژی دمای یخچال به سرعت به حالت نرمال خود می رسد و از آسیب رسیدن به موتور دستگاه جلوگیری می کند. در حالت انجماد سریع زمانی که شما نیاز دارید به منجمد کردن سریع مواد غذایی این کار در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. داشتن فیلتر تصفیه مزیت دیگر این ساید است بسیار حرفه ای و دقیق می باشد انواع قارچ ها و باکتری ها و میکروب ها را ازبین می برد و از ورود هر نوع آلودگی جلوگیری می کند و هیچ بوی نامطبوعی در داخل یخچال نیست  و هوا ی کاملا پاکیزه در داخل یخچال است و همین طور دارای محفظه نگهداری مواد غذایی است که در این قسمت چون اکسیژن وارد نمی شود اکسیداسیون خیلی کند صورت می گیرد و شما می توانید مواد غذایی سالم باهمان تازگی اولیه را داشته باشید. دارای پنل و نمایشگر است شما بدون نیاز به باز کردن در یخچال تمام موارد دلخواه را می توانید روی یخچال تنظیم کنید. دارای قفل کودک است و دارای محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات می باشد که در دما و رطوبت مناسب آن ها را نگهداری می کند. ظرفیت ساید بای ساید بوش شامل 28 فوت 30 فوت و32 فوت و34 فوت می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید. قبل از خرید حتما به این امر توجه داشته باشید این ساید جاگیر بوده و فضای زیادی را در آشپزخانه می گیرد و اینکه این ساید به خاطر کیفیت و تکنولوژی بالایی که دارد،قیمت بالایی هم دارد و هم چنین فن این یخچال ها دو تا سه سا ل کار می کند که جای نگرانی ندارد و به راحتی این مشکل را حل کرده.  اینکه در یخچال بوش کارایی آهن ربایی خود را زود از دست میدهد با توجه به معایب و مزایای این برند اگر خواستید آن را خریداری کنید از مراکز معتبر خریداری کرده و حتما گارانتی داشته باشد، برای نصب آن از فرد متخصص کمک بخواهید، قبل از استفاده حتما دفترچه راهنما را مطالعه بفرمایید. اگر بعد از مدتی دستگاه شما دچار اشکال و ایراد شد تعمیرکاران دوره دیده و متخصص شرکت قائم سرویس در کنار شما هستند تا در اسرع وقت مشکل دستگاه شما را حل کنند.

یک برند معتبر آمریکایی می باشد و یک یخچال فریزر بسیار قدرتمند، جان سخت و دوام کاری بسیار بالایی را دارد و بسیار جادار است. شرکت وستینگ هاوس نیز سعی کرده است در تولید محصولات خود از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده کند. امکاناتی کاربردی برای یخچال فریزرها و ساید بای ساید های تولید خود در نظر گرفته است دارای پنل صفحه نمایش می باشد، مجهز به فیلتر تصفیه آب است و بیشتر مدل های آن آبسرد کن دارد، شما به راحتی درجه برودت را می توانید تنظیم کنید و داخل آن بسیار جادار است، قفل کودک دارد، آلارم در باز دارد، سیستم آن بدون برفک است، تصفیه هوا و بوگیر داخل یخچال دارد، کشوهای مجزا برای نگهداری،میوه و سبزیجات و گوشت دارد، دارای یخ ساز می باشد دارای لامپ های ال ای دی می باشد. مصرف انژری این برند پایین و به صرفه می باشد .این برند هم با تمام مزایای که عنوان کردیم ممکن دچار معایبی شود که نیاز به تعمیرداشته باشد ،به طور مثال گرم شدن یخچال که در این مورد باید ترموستات و لوله موی چک شود ،برفک زدن یخچال به طور مداوم ،که ممکن است به علت خرابی لاستیک دوردر یا المنت یا سیستم تایمر برفک دچار خرابی شده باشد ،نشت کردن آب خرابی برد یخچال،کار نکردن یخ ساز ،برای رفع تمام موارد ذکر شده پیشنهاد ما به شما این است که  از تیم متخصص ودوره دیده ی شرکت قائم سرویس جهت تعمیر سایدبای ساید و یخچال فریزرخود مشاوره  رایگان دریافت کنید و در صورت لزوم از تعمیر کار متخصص شرکت کمک بخواهید.

 

تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس

 

شرکت تولید کننده آن شرکت جنرال موتور بوده که بعدا توسط شرکت الکترولوکس سوئد خریداری شد.این شرکت محصولات متنوعی دارد از جمله یخچال فریزر ،سایدبای ساید ،ماشین لباس شویی ،ماشین ظرفشویی که دارای کیفیت بالایی است.

البته اولین محصول این شرکت یخچال است که از آن زمان تا حالا پیشرفت زیادی داشته

و مطابق فناوری استاندارد روز دنیا می باشد.

یخچال های این شرکت دارای برچسب انرژی پایین بود ند که توانسته اند در زمینه تولید این گونه لوازم خانگی با این کیفیت در رده اول تولید کنندگان قراربگیرند.

طبقات داخلی یخچال از شیشه نشکن ساخته شده ومقاومت بسیار بالایی دارد ،دارای کنترل الکترونیکی است،یخ ساز دارد، مینی بار دارد،مصرف انژری پایینی دارد،جادار است لامپ های آن ال ای دی هستند ،سیستم بدون برفک دارد،محفظه تولید یخ مکعبی دلرد،بدنه موقع کار کردن بدون لرزش است . با تمام امکانات  ومزیت های که دارد وهم چنین کیفیت بالایی که دارد ولی ممکن است دچار معایبی بشود که نیاز به تعمیر کار متخصص داشته باشد که کافی است شما با شرکت قائم سرویس تماس حاصل کنید تا در کمترین زمان تیم تخصصی شرکت ما به شما کمک کند چون تکنسین های شرکت قائم سرویس با در نظر گرفتن موارد پیشنهادی شرکت های سازنده یخچال فریزر وساید بای ساید ها را به بهترین شکل خود تعمیر می کنند .تعمیر کاران شرکت قائم سرویس با چندین سال سا بقه در زمنیه تعمیرات تخصصی خود در زمینه تعمیرات انواع برندهای خارجی از جمله بوش ،فریجیدر،جنرال الکتریک ،وستینگهاوس ،سامسونگ ،وغیره….

تمامی معایب و ایراد های ساید بای ساید ویخچال فریزر شمارا در کوتاهترین زمان وپایین ترین قیمت (که البته تمامی قیمت های شرکت قائم سرویس زیر نظر اتحادیه تعیین می شود ) در محل سکونت شما مشتری گرامی انجام می دهند . تمام تکنسین های شرکت قائم سرویس دارای مدرک معتبر برای تعمیرات تخصصی هستند .البته پیشنهاد شرکت ما به شما این است که هرچند وقت یکبار ساید ویخچال فریزر خود از هر برندی که هست را توسط تیم ما با کمترین هزینه سرویس کنید تا از خرابی های احتمالی جلوگیری کنید .خدمات تعمیراتی که شرکت قائم سرویس در اختیار مشترهای خود میگذارد

البته تمامی تعمیراتی که توسط تیم تخصصی شرکت قائم سرویس انجام می شود با ارائه فاکتور و گارانتی سه تا شش ماهه صورت میگیرد و اینکه در تمامی تعطیلات پاسخگویی شما مشتری گرامی هستیم. شرکت قائم سرویس در شمال شهر تهران ،در شمال غرب تهران ،شمال شرق تهران در خدمت شما است.

مطالب مرتبط

تعمیر یخچال در جنت آباد

تعویض ترموفیوز یخچال چگونه انجام میشود؟

تعمیر یخچال ایکس ویژن

 

 

سوالات متداول

آیا تعمیر ات در محل صورت می گیرد یا باید دستگاه خود را به نمایندگی ببریم؟

خیر ، تمامی خدما ت تعمیراتی شرکت قائم سرویس در محل مشتری ودر حضور مشتری وبدون جا به جا یی صورت می گیرد .جز در شرایطی خاص.

تکنسین چه زمانی به محل مراجعه میکند؟

زمان مراجعه سرویس کار با توجه به تعداد بالای مشتری های ما به طور تخمینی توسط سرویس کار به شما اعلام میشود البته سرویس کاران مجرب ما تمام سعی خود را خواهند کرد که طبق برنامه مشتری و برنامه فشرده کار خود در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما آماده ارائه خدمات تعمیراتی باشند .

به چه صورتی و در چه زمانی باید هزینه را پرداخت کنیم؟

شما مشتری گرامی می توانید در زمان اتمام کار هزینه را به سرویس کار پرداخت کنید ودر پایین کار فاکتوری که درآن تمام آنچه برای دستگاه شما انجام شده در آن درج شده وتاریخ گارانتی در آن ذکر میشود را از سرویس کار دریافت کنید وچنانچه برای تعمیر وسیله شما نیاز به قطعه ای با هزینه بالا باشد باید بخشی از هزینه به عنوان بیعانه به صورت پیش پرداخت به سرویس کار پرداخت بشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.