تعمیر یخچال AEG (آاگ)

یخچال فریزرها یکی از مهم ترین و کلیدی ترین لوازم دیجیتال هر خانه است. فناوری دیجیتال سرمایش یخچال و فریزر توانسته است حافظ خوبی برای خوراکی ها و غذاهایی مانند گوشت، میوه جات و سبزی جات باشد.

به طور قطع نبود این وسیله ضرر مالی جبران ناپذیری به مواد غذایی شما می زند و ضرر مالی زیادی را برای شما به بار می آورد. مشکلات یخچال فریزر AEG به طور کلی به دو دلیل ایجاد می شود:

 

تعمیرکار یخچال

 

1)  استفاده درست از این وسیله است. زیرا کاربران به طور کلی اطلاعات کافی در این رابطه را ندارند و گاها ممکن است آسیبی جدی  به دستگاه بزنند.

2) مشکلاتی که به علت کارکرد زیاد یخچال و فریزر AEG ایجاد می شود.

حل کردن هر کدام از این مشکلات چند درجه دارد و بستگی دارد که به چه دلیلی این مشکل ایجاد شود. گاهی به علت استفاده نادرست یا مشکلات برقی خانه و… مشکلات به وجود می آید و‌ یا گاهی مشکل ایجاد شده با حرکتی بسیار ساده درست می شود.

مشکلات دسته سوم مشکلاتی هستند که به تعمیر یا تعویض قطعه ای در یخچال مربوط می شود اکثر این مشکلات به تخصص بالایی نیاز دارند و این تخصص را فقط تعمیرکار یخچال و فریزر دارد و ممکن است اگر خودتان وارد عمل شوید دستگاه آسیبی جدی ببیند و شما مجبور شوید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

تعمیر یخچال در شمال تهران

سرما نداشتن یخچال

سرما رساندن و محافظت از مواد غذایی بزرگ ترین دلیل وجود داشتن یخچال است و وقتی یخچال سرما نداشته باشد، مواد غذایی به راحتی فاسد می شود. علت این مشکل می تواند بسیاری موارد باشد.

ولی دلایل رایج آن ها چند دلیلی است که در ادامه می خوانید:

1)  اولین موردی که باید چک کنید درب یخچال AEG است. اگر درب یخچال AEG باز مانده باشد باعث یکسره کار کردن یخچال و در کنار آن خارج شدن سرمای یخچال و وارد شدن گرمای خارج یخچال می شود. بررسی کنید که درجه یخچال را بسیار زیاد یا کم نکرده باشید و درجه یخچال روی حالت استاندارد آن تنظیم شده باشد.

یکی از مهم ترین قطعاتی که در سرما داشتن یا نداشتن یخچال تاثیر می گذارد موتور یخچال است ممکن است موتور درست کار نکرده باشد یا شارژ گاز یخچال بسیار کم باشد و نیاز به شارژ گاز داشته باشد. اگر تشخیص داده اید که مشکل یخچال شما و سرما نداشتن آن از موتور است، بهتر است با تعمیرکار تماس بگیرید.

قطعات ترموستات برد کنترلی و برد الکترونیکی و دیفراست نیز در سرما داستن یا نداشتن یخچال نقش دارد بهتر است آن ها را نیز بررسی کنید و در صورت نیاز با تعمیرکار تماس بگیرید.

تعمیر یخچال آاگ

یک سره کار کردن یخچال

وقتی موتور تشخیص می دهد یخچال شما سرما تولید نمی کند یا خاموش نمی شود یکسره کار می کند و این فعالیت آسیب زیادی به موتور یخچال شما می زند. رایج ترین دلایل این مشکل خراب شدن خود موتور، خراب شدن برد الکترونیکی، خراب شدن ترموستات یا کمبود گاز یخچال است و چون تمامی این علت ها با قطعات اصلی سر و کار دارند بهتر است تعمیر یخچال خود را به ما بسپارید.

باز ماندن درب یخچال

یکی از مهم ترین و جدی ترین مشکلاتی که می تواند برای یخچال AEG رخ دهد، باز ماندن درب یخچال است. زمانی که درب یخچال باز می ماند سیستم و چرخه سرمایش یخچال آاگ دچار مشکل می شود و به مرور زمان این قضیه باعث خراب شدن مواد غذایی داخل یخچال می شود و ضرر زیادی به شما و خانواده شما می زند. سرمایش یخچال مهم ترین فایده و کاربرد اصلی یخچال است و زمانی که نباشد کارکرد یخچال به شدت به مشکل میخورد و یخچال عملا به درد نمیخورد. باز ماندن درب یخچال می تواند دلایل زیادی داشته باشد. اولین دلیلی که باید آن را بررسی کنید این است که چگونه مواد غذایی رو درون یخچال چیده اید اگر به صورت اشتباه و پیچیده مواد غذایی را درون یخچال چیده اید ممکن است دو اتفاق رخ دهد

1) مواد غذایی مانع بسته شدن درب یخچال می شود.

2) مواد غذایی بر روی منفذهای سرمای یخچال قرار گرفته اند.

برای چینش مواد غذایی دقت کنید که بر روی منفذهای دستگاه مواد غذایی را قراره نداده و یا آن ها را طوری نگذارید که باعث بسته نشدن درب یخچال شود.

مورد بعدی که باید آن را بررسی کنید تراز نبودن یخچال است. زمانی که یخچال تراز نباشد، حتی اگر درب آن را درست بسته باشید، باز هم ممکن است درب یخچال باز شود.

برای تراز کردن یخچال می توانید از تراز سنج استفاده کنید تراز سنج را باید دو مرتبه بر روی یخچال به صورت افقی و عمودی قرار دهید اگر در دو حالت حباب وسط مایع داخل تراز سنج در مرکز تراز سنج قرار گرفته باشد، یخچال تراز است. در غیر این صورت باید با پایه های یخچال آنقدر بازی کنید تا تراز سنج تنظیم شود. آخرین موردی که می تواند باعث باز ماندن درب یخچال شده باشد، شل شدن یا شکسته شدن لولاهای درب یخچال است. اگر یخچال به علت خراب شدن لولاهای یخچال خراب شده است و درب آن باز مانده است بهتر است با تعمیرکار یخچال AEG تماس بگیرید.

02122300020
02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.