تعمیر یخچال بوش

شرکت قائم سرویس با سابقه 20 سال فعالیت در سراسر تهران دارای تجارب زیادی در زمینه تعمیرات یخچال و ماشین لباسشویی شده است این شرکت تضمین این را می دهد در کمترین زمان و با بهترین عملکرد و مناسب ترین قیمت، یخچال و یا ماشین لباسشویی شما را تعمیر کند.


شرکت قائم سرویس دارای نمایندگی چندین برند معتبر جهان است. شرکت قائم سرویس در 20 سال سابقه خود توانسته است نمایندگی شرکت های زیر را کسب کند:

تماس با کارشناسان قائم سرویس:
02188583946
02122300020


همچنین تعمیرکاران شرکت قائم سرویس با به روز کردن اطلاعات خود در زمینه تعمیرات یخچال و لباسشویی می توانند تمامی برندهای یخچال و لباسشویی با هر مشکلی را تعمیر کنند.

 

بیوگرافی شرکت بوش

نزدیک به دویست سال پیش جوانی خلاق و باهوش به اسم رابرت بوش کارگاه کوچک خود را تاسیس کرد. این کارگاه کوچک طبق تخصصی که بوش داشت در زمینه تعمیرات لوازم صنعتی و کارگاهی مانند تلفن و دستگاه چاپ فعالیت می کرد بوش برای شرکت خود زمان بسیار زیادی را خرج کرد تا سرپا بایستد و هر روز رشد کند ایده اصلی و اختراع نوین شرکت دستگاهی به نام شمع جرقه خودرو بود که طرح آن را خود رابرت بوش نکشیده بود و از قبل وجود داشت شرکت بخاطر خلاقیت ها و پشتکار مداوم بوش به درجه بسیار بالایی رسید به طوری که این شرکت را جز شرکت های بزرگ آلمانی اواخر قرن ۱۹ به حساب آورد. پیشرفت اصلی شرکت بوش دقیقا زمانی رخ داد که گاتلاب هانولد ایده ای نو برای شمع خودرو طراحی کرد و ساختار شمع ها را تغییر اساسی داد که این تغییر باعث شد تا شرکت بوش خط تولید بهتری داشته باشد اما این تنها احتراع او نبود گاتلاب هانولد ایده ها و اختراعات زیادی داشت که باعث شد خط تولید شرکت بهتر و سریعتر شود ایده های خلاقانه بوش و هانولد در کنار مدیریت عالی بوش نتیجه ای بسیار بزرگ داشت.
امروزه شرکت بوش یکی از برترین برندها در کل دنیا است که در چندین زمینه مختلف فعالیت می کند امروزه یخچال بوش وارد ایران نمی شود ولی یخچال هایی که از قبل وارد ایران شده اند لیاقت شرکت بوش را برای این جایگاه را اثبات کند.

بزرگترین و رایج ترین مشکلات یخچال بوش

در ادامه مقاله قصد داریم تا یکی از مهم ترین محصولات بوش که یخچال های آن است را بررسی کنیم یخچال فریزرها به راحتی خراب می شوند زیرا بسیار حساس و پیچیده هستند و گاهی ممکن است فقط بخاطر کار نکردن قطعه بسیار کوچکی کل یخچال از کار کردن بیفتد. در ادامه شما را با چندین مشکل یخچال بوش آشنا خواهیم کرد:

باز ماندن درب یخچال

زمانی که درب یخچال بوش باز بماند سرمای داخل یخچال به بیرون رفته و گرمایی وارد آن می شود که به مرور قطعات یخچال را خراب کرده و یا به مواد غذایی آسیب می زند خراب شدن درب یخچال بوش چند علت می تواند داشته باشد:

خراب بودن و شل بودن لولاها

اگر لولاهای درب شل شده باشند یا خراب شده باشند درب یخچال باز می ماند و سرما به راحتی وارد آن می شود شما باید لولاهای یخچال خود را بررسی کرده لولاهایی که خراب شده اند را پیدا کنید و سپس آنها را تعویض یا سفت کنید. اگر بستن لولاهای درب یخچال برای شما سخت است می توانید از تعمیرکار یخچال بوش کمک بگیرید.

تراز نبودن پایه های یخچال

اگر هنگام جا به جایی یخچال به قرارگیری پایه های آن توجه کمی کرده اید یا به مرور زمان پایه های یخچال شما خراب شده است باید در صورت نیاز آن ها را تعویض کرده و یا با استفاده از تراز سنج پایه های یخچال خود را تراز کنید اگر پایه های یخچال شما تکان نمی خورد استفاده از مقوا نیز فکر خوبی است به شیب خانه خود نیز توجه کنید اگر تراز کردن یخچال شما
سخت است بهتر است از شرکت قائم سرویس کمک بگیرید زیرا تراز نبودن پایه های یخچال یکی دیگر از دلایل خرابی درب یخچال است.

سرما نداشتن یخچال

سرما رساندن و محافظت از مواد غذایی بزرگ ترین دلیل وجود داشتن یخچال است و وقتی یخچال سرما نداشته باشد مواد غذایی به راحتی فاسد می شود علت این مشکل می تواند خرابی برد الکترونیکی، خرابی موتور، خرابی سنیور دیفراست و خرابی ترموستات باشد این مشکل تخصصی است و برای حل کردنش حتما نیاز به متخصص دارید.

یک سره کار کردن یخچال

وقتی موتور تشخیص می دهد یخچال شما سرما تولید نمی کند یا خاموش نمی شود یکسره کار می کند و این فعالیت آسیب زیادی به موتور یخچال شما می زند. رایج ترین دلایل این مشکل خراب شدن خود موتور، خراب شدن برد الکترونیکی، خراب شدن ترموستات یا کمبود گاز یخچال است و چون تمامی این علت ها با قطعات اصلی سر و کار دارند بهتر است تعمیر یخچال خود را به ما بسپارید.

خراب شدن موتور یخچال

موتور یخچال قلب اصلی یخچال شما است و‌ اگر قلب یخچال شما کار نکند یخچال هیچ ارزشی ندارد. وظیفه اصلی یخچال سرما سازی است به این صورت که گاز یخچال را فشرده سازی کرده و به لوله های اوپراتور تحویل می دهد وقتی موتور یخچال خراب می شود یا باید آن را تعمیر کنید یا تعویض کنید و در هر دو حالا باید یخچال خود را به دست تعمیرکاران یخچال بسپارید.
شرکت قائم سرویس با سابقه 20 سال فعالیت در زمینه تعمیرات یخچال و فریزر در سراسر تهران و نمایندگی برند های معتبر بوش سامسونگ و جنرال الکتریک تضمین می کند که یخچال فریزر شما را با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت تعمیر کند برای تعمیر یخچال خود و از بین رفتن مشکل آن تنها کافی است با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید.

تماس با قائم سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.