تعمیر یخچال و فریزر در سید خندان

تمامی لوازم خانگی دچار مشکلاتی می شود که تعمیر کردن آن ها پروسه ای طولانی را در بر می گیرد. اولین قدم پیدا کردن شرکتی مناسب و با تجربه است که زمانی که تعمیرکاران آن شرکت به محل شما رجوع می کند یخچال شما را خراب تر نکند و قابل اعتماد باشد. شرکت هایی که دارای نمایندگی هستند، بهترین شرکت ها برای تعمیر لوازم خانگی هستند.

شرکت قائم سرویس با سابقه ۲۰ سال فعالیت در سراسر تهران این تضمین را به شما می دهد که لباسشویی و یخچال و فریزر شما را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تعمیر کند شرکت قائم سرویس دارای مجوز رسمی اتحادیه و دارای نمایندگی برند جنرال الکتریک و نمایندگی برند بوش و دیگر نمایندگی های برندهای معتبر جهان است. شرکت قائم سرویس نه تنها در تعمیر هر مدل و هر مارک یخچال با هر مشکلی موفق بوده بلکه در تعمیر لباسشویی نیز مانند یخچال دارای موفقیت بسیار بالایی است شرکت قائم سرویس دارای ویژگی های شگفت انگیز بسیار زیادی است که در ادامه بعضی از آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

تعمیر یخچال و لباسشویی در غرب تهران

تعمیر در محل شرکت قائم سرویس

دومین مشکل تعمیرات یخچال بردن قطعه ای از یخچال یا لباسشویی به محل شرکت است زیرا نه تنها وقت شما را می گیرد، ممکن است آن قطعه به دلایل مختلفی در بین راه دچار آسیب بدتری شود یا حتی قطعه ای که بردید قطعه ای نباشد که مشکل داشته باشد شرکت قائم سرویس برای این مشکل نیز راه حلی دارد شما کافی است با شرکت ما تماس گرفته و مشکل لباسشویی خود را به همراه آدرس محل نگهداری یخچال را بگویید تا شرکت با نزدیکترین شعبه تماس گرفته و کمتر از یک ساعت تعمیرکار به محل شما اعزام شود تا هم کار شما سریع تر انجام شود هم تعمیر لباسشویی شما با دقت و امنیت بیشتری انجام شود.

خدمات پس از تعمیر شرکت قائم سرویس

مشکل سومی که ممکن است در تعمیرات لباسشویی خود به آن بر بخورید خراب شدن مجدد زود هنگام لباسشویی در همان زمینه است و هزینه زیادی از شما می گیرد. شرکت قائم سرویس این امکان را به شما می دهد که اگر لباسشویی شما در کمتر از دو هفته در همان زمینه خراب شود شما می توانید با شرکت قائم سرویس تماس گرفته تا به صورت رایگان یا هزینه بسیار کمتر از هزینه واقعی تعمیر یخچال شما را مجدد چک کند.

بخشی از مشکلات یخچال فریزر

سخت باز شدن درب یخچال

گاهی ممکن است درب یخچال شما سخت باز شود که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد:

خدمات قائم سرویس

خشک شدن لاستیک دور درب

لاستیک دور درب یخچال علاوه بر تاثیر مستقیم بر روی مواد غذایی میتواند در صورت کارکرد نادرست در دراز مدت سبب وارد شدن آسیب های بیشتر به قسمت های مختلف یخچال شما نیز گردد که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.
یکی دیگر از عواملی که سبب خشک شدن لاستیک دور درب یخچال میشود طول عمر بالای آن میباشد، با توجه به مصرفی بودن این قطعه و استفاده هر روز آن ممکن است لاستیک دچار کهنگی و خشک شدگی گردد.
ممکن است لاستیک دور درب یخچال شما در اثر بی کیفیت بودن جنس آن در اسرع وقت و در مدت زمان کوتاهی دچار خشک شدگی گردد.
ممکن است قسمتی از لاستیک دور درب یخچال از محل خود خارج شده باشد و در اثر مجاورت بیشتر با هوا خشک شده باشد.

تعمیر یخچال فریزر در سید خندان

ممکن است گاهی یخچال شما مشکلی جدی داشته باشد که نیاز به سرعت در تعمیر دارد و یا ممکن است شما کاری واجب داشته باشید پس بهتر است یخچال شما سریع تر تعمیر شود. شرکت قائم سرویس شعبه های متعددی دارد که یکی از آن ها در سید خندان است اگر یخچال شما خراب شده باشد و در خیابان های اطراف سید خندان قرار داشته باشد تنها کافی است با شرکت قائم سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکاری از این شعبه به محل شما اعزام شود و یخچال شما را تعمیر کند.
شماره تماس :

02122300020 , 02188583946

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.