ارورهای یخچال فریزر امرسان

امروزه اکثر یخچال فریزرهای خانگی دارای صفحه نمایش کنترل هستند که با آن شما می توانید یخچال را کنترل کنید و اگر یخچال شما دارای عیب یا خطایی شد یا به اصطلاح ارور یا کد خطای آن را تشخیص دهید و به رفع آن بپردازید اطلاعی از معنی ارورها و نوع برخورد با ارورها به شما کمک می کند تا هم از مشکلات جدی و پر هزینه یخچال جلوگیری کنید یا آنها را زود متوجه شده و رفع کنید. شرکت قائم سرویس در این مقاله قصد دارد تا ارورهای یخچال و فریزر امرسان را برای شما شرح دهد.

ارورهای یخچال و فریزر امرسان

ارور co: اشکال در کمپرسور یا فن.

راه حل: برای حل این ارور ابتدا فن و کمپرسور یخچال و فریزر امرسان را به خوبی بررسی کنید سپس به بررسی اتصالات آن بپردازید در صورت وجود مشکل بهتر است سریعا برای رفع آن یا تعویض دستگاه اقدام کنید همچنین ممکن است برد الکترونیکی پیام اشتباهی را به برد نمایشگر فرستاده باشد پس برد الکترونیکی را نیز بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض یا تعمیر کنید.

ارور DA: اشکال در دمپر

راه حل:  برای رفع این ارور ابتدا دمپر یخچال فریزر امرسان را به خوبی بررسی کنید و سپس به بررسی دمپر هیتر بپردازید اگر هر کدام از آن ها دچار مشکل شده بودند بهتر است نسبت به تعویض یا تعمیر آن ها سریعتر اقدام کنید اگر هیچ کدام از آنها مشکل نداشتند ممکن است برد الکترونیکی پیام اشتباهی را به دستگاه فرستاده باشد آن را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل آن را رفع کنید.

ارور HE: اشکال در سیستم گرمایشی یا المنت.

راه حل: این ارور زمانی به وجود می آید که هیتر یا المنت دچار افت ولتاژ شده باشد و برای رفع آن ابتدا باید هیتر و اتصالات مربوط به آن را بررسی کنید و سپس باید به بررسی المنت و اتصالات مربوط به آن بپردازید در صورت مشکل در هر کدام از آن ها آن را رفع کنید و اگر مشکلی نداشتند احتمالا مشکل از برد الکترونیکی باشد آن را نیز بررسی کنید.


ارور DS: سنسور دیفراست دچار مشکل شده است.

راه حل : سنسور دیفراست را به خوبی بررسی کنید و در صورت وجود مشکل آن را تعمیر کنید سپس به بررسی اتصالات آن بپردازید ممکن است لازم باشد سنسور دیفراست را تعویض کنید ترمودیسک و ترموفیوز نیز قطعاتی هستند که باید بررسی کنید در آخر اگر مشکلی وجود نداشت ممکن است برد الکترونیکی پیامی اشتباه فرستاده باشد و باید آن را بررسی کنید اگر مشکلی داشت آن را تعمیر کنید و در صورت نیاز به دنبال برد الکترونیکی جدیدی بگردید.

ارور RD: اشکال در سوییچ مگنت و دمپر.

راه حل: ابتدا به بررسی سوییچ مگنت و دمپر بپردازید و اتصالات آن دو را نیز چک کنید اگر سوییچ مگنت یا دمپر دچار مشکل شده باشد آن را تعمیر یا تعویض کنید سپس به بررسی برد الکترونیکی بپردازید و در صورت وجود مشکل آن را رفع کنید.

ارور CD: اشکال در دمپر/ فن

راه حل: کمپرسور و فن را به خوبی بررسی کنید سپس به بررسی اتصالات آن ها بپردازید و در صورت مشکل آن ها را تعمیر کنید ممکن است لازم باشد آن ها را تعویض کنید اگر کمپرسور و فن را بررسی کردید به بررسی دمپر و هیتر دمپر بپردازید و اتصالات آن ها را نیز چک کنید در صورت وجود مشکل در آنها آن ها تعمیر کنید ممکن است نیاز باشد دمپر و هیتر دمپر را بررسی کنید اگر مشکلی در آنها نیز نیافتید به بررسی برد الکترونیکی بپردازید ممکن است برد الکترونیکی پیام اشتباهی را به دستگاه شما فرستاده باشد آن را بررسی کنید و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.
توجه کنید این مقاله بیشتر جهت آگاهی شما از چگونگی ارورهای یخچال فریزر امرسان بود اگر تخصصی در تعمیر یخچال و فریزر ندارید به تعمیر آن ها نپردازید زیرا ممکن خسارت بیشتری به وجود آید شرکت قائم سرویس با ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و لباسشویی در سراسر تهران و نمایندگی برندهای معتبر بوش، نمایندگی برند آاگ و نمایندگی برند ال جی، این تضمین را به شما می دهد که مشکل یخچال و فریزر امرسان شما به خوبی رفع می شود. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.